15 Reacties

7 maanden geleden

Ik doe eigenlijk maar wat haha, ik spreek meestal € 20 euro per keer af voor 2 - 3 uurtjes en ook ongeacht of mijn zoontje wakker is of slaapt (ik zie nu op internet dat daar verschil in wordt gemaakt). 🙈 Nou ja, de oppas is er tevreden mee iig!

7 maanden geleden

Mijn zusje van 17 past vaak op en heeft ook haar vaste gezinnen die haar vaak vragen. Ze vraagt €7,50 per uur. Ze doet het al vanaf haar 14e en is toen begonnen met €5 euro per uur.

7 maanden geleden

Even een stomme vraag misschien, maar waar vinden jullie oppas? Online of via via?

7 maanden geleden

Reactie op hooi089

Even een stomme vraag misschien, maar waar vinden jullie oppas? Online of v ...
Ik toevallig via-via maar je kunt ook bijvoorbeeld eens kijken op Sitly!

7 maanden geleden

Onze 17 jarige oppas vraagt 7 euro per uur als mijn kind (16 mnd) wakker is, 6 euro als ze slaapt.

7 maanden geleden

Reactie op hooi089

Even een stomme vraag misschien, maar waar vinden jullie oppas? Online of v ...
Dit is het achternichtje van mijn man

7 maanden geleden

Wij hebben een 18-jarige oppas die pedagogiek studeert en betalen haar 12 euro per uur, ongeacht of mijn zoontje wakker is of slaapt. Gevonden via Sitly en heel blij mee.

7 maanden geleden

Wij betalen ons oppasmeisje per avond 25 euro. Ze is 17 jaar. De ene keer is het van 19 tot 22 uur, de andere keer tot 23 uur.

7 maanden geleden

Reactie op EllaNaz

Wij betalen ons oppasmeisje per avond 25 euro. Ze is 17 jaar. De ene keer i ...
Ze slaapt tot nu toe altijd. Ik koester haar dus wil haar genoeg betalen haha!

7 maanden geleden

Via Sitly zie ik dat het gemiddeld tarief hier in de omgeving 11 euro per uur is voor een student. Ik reken zelf ook op 10 euro per uur als we eens aan een oppas komen evt iets minder als het echt een jong meisje is. Maar we hebben kindjes die niet zo passen bij een te jonge oppas😅

7 maanden geleden

Reactie op Domensino

Ik toevallig via-via maar je kunt ook bijvoorbeeld eens kijken op Sitly!
Ik hem nog totaal geen succes op sitly. Krijg van de meesten niet eens antwoord. Valt me erg tegen.

7 maanden geleden

Ik zie hier hoge bedragen zeg. Misschien hangt het van je regio af. Wij betalen hier ongeveer 4 euro per uur (15 jaar). Zoontje slaapt dan wel (als het goed is). Dus ze zitten hier dan huiswerk te maken. Een vriend van me zei laatst dat het ongeveer +,50 per leeftijd omhoog gaat. Maar misschien dat het vanaf 17 wel harder gaat. Rond zelf wel altijd beetje naar boven af.

7 maanden geleden

Wij betalen ook €6 per uur, onze oppas is ook 17

7 maanden geleden

Ik denk dat de genoemde bedragen redelijk passen bij het minimum loon 15 jaar is 4,32 16 jaar is 4,97 17 jaar is 5,69 18 jaar is 7,20 19 jaar is 8,64 20 jaar is 11,52 21 jaar is 14,40.

7 maanden geleden

Ze is dit weekend geweest en het is heel goed gegaan. Fijn om even samen uit eten te kunnen. We hebben 6 euro ler uur betaald. Bedankt voor alle reacties