A.s. zaterdag komt er voor het eerst oppas voor onze dochter (1,5). Wat betalen jullie een oppas?
Ze is 17 jaar en komt om 18:30. We leggen onze dochter de eerste keer even samen op bed zodat ze haar nog even ziet. Over het algemeen slaapt onze dochter goed dus zal ze niet veel hoeven te doen.
Ik dacht aan 6 euro per uur maar ben benieuwd wat jullie betalen.
Ik doe eigenlijk maar wat haha, ik spreek meestal € 20 euro per keer af voor 2 - 3 uurtjes en ook ongeacht of mijn zoontje wakker is of slaapt (ik zie nu op internet dat daar verschil in wordt gemaakt). 🙈 Nou ja, de oppas is er tevreden mee iig!
Mijn zusje van 17 past vaak op en heeft ook haar vaste gezinnen die haar vaak vragen. Ze vraagt €7,50 per uur. Ze doet het al vanaf haar 14e en is toen begonnen met €5 euro per uur.
Wij hebben een 18-jarige oppas die pedagogiek studeert en betalen haar 12 euro per uur, ongeacht of mijn zoontje wakker is of slaapt. Gevonden via Sitly en heel blij mee.
Via Sitly zie ik dat het gemiddeld tarief hier in de omgeving 11 euro per uur is voor een student. Ik reken zelf ook op 10 euro per uur als we eens aan een oppas komen evt iets minder als het echt een jong meisje is. Maar we hebben kindjes die niet zo passen bij een te jonge oppas😅
Ik zie hier hoge bedragen zeg. Misschien hangt het van je regio af. Wij betalen hier ongeveer 4 euro per uur (15 jaar). Zoontje slaapt dan wel (als het goed is). Dus ze zitten hier dan huiswerk te maken. Een vriend van me zei laatst dat het ongeveer +,50 per leeftijd omhoog gaat. Maar misschien dat het vanaf 17 wel harder gaat. Rond zelf wel altijd beetje naar boven af.
Ik denk dat de genoemde bedragen redelijk passen bij het minimum loon
15 jaar is 4,32
16 jaar is 4,97
17 jaar is 5,69
18 jaar is 7,20
19 jaar is 8,64
20 jaar is 11,52
21 jaar is 14,40.
Ze is dit weekend geweest en het is heel goed gegaan. Fijn om even samen uit eten te kunnen. We hebben 6 euro ler uur betaald. Bedankt voor alle reacties