11 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou goed kijken naar hoe makkelijk zo'n ding aan en uit gaat zodat je niet echt hoeft te struggelen. En een lakentje+dekentje in de reiswieg erbij! Zit indd chiller dan een jasje.
Voor in de draagdoek belangrijk dat er geen voetjes aanzitten, en dan is een draagjas een betere keuze dan een dik jasje aan in de draagdoek. Aangezien jouw lichaamswarmte genoeg is en ook al veel is, dan kunnen ze met een jasje juist sneller oververhit raken. En juist vanaf de buitenkant kunnen ze een extra laagje gebruiken, daarom is een draagjas of draagcover heel fijn!
2 jaar geleden
Onze dochter had een wollen pak van Engel, vanaf oktober heeft ze deur gedragen. We hadden hem aan de grote kant gekregen, eerst in de kinderwagen kon ze die prima aan, hoewel te groot. In de draagzak was de extra ruimte juist weer fijn, want de onderkant kon ik nog omslaan.
Ik was er erg tevreden over, blij dat t nog een ronde mee kan.
Overigens had ze ook een dikker skijasje, maar daar kwam ze vaak klam van het zweet uit.
Wol reguleert de warmte veel beter.
2 jaar geleden
Reactie op Karen86
Onze dochter had een wollen pak van Engel, vanaf oktober heeft ze deur gedr ...
Ik zit ook naar die pakken te kijken! Welke maat had jouw dochter toen van zichzelf en welke maat van de pakken droeg ze? 🤗
2 jaar geleden
Voor in de wandelwagen vind ik een voetenzak en/of dekentje praktischer. Als je weer naar binnen gaat en je kindje slaapt, hoef je het alleen maar open te ritsen.
Met zo'n pak uittrekken worden ze sneller wakker en aanhouden is binnen veel te heet.
Ik ben alleen wel nog op zoek naar een oplossing voor de armpjes die vaak omhoog liggen, bij mijn januari baby heb ik ook wel een een slaapzak aangetrokken.
2 jaar geleden
Ik heb zo'n berenpakje van de h&m met handjes en voetjes in maat 56. Daarbij nog een deken en mutsje in de kinderwagen en heb zo'n jollein wikkel teddydeken in de maxicosi. Ik heb ook nog een echt dik winterpak in maat 62/68 voor de echt koude dagen, maar weet wel dat ze daarmee niet veilig in de autostoel in vervoerd kunnen worden ivm dat zon pak te dik is dat je de riempjes niet goed strak kunt zetten.