14 Reacties
2 jaar geleden
Overdag wil ons zoontje ook nog niet in bed liggen. We hebben hem met 2 maand savonds gewoon in zijn ledikantje gelegd ipv de co sleeper. En dat ging eigenlijk in 1x goed. We sliepen zelfs allemaal beter! Dus misschien gewoon een keer proberen! En eventueel iets van je eigen geur bij hem leggen. Succes, het gaat vast goedkomen!
2 jaar geleden
Reactie op Rowan0409
Wat fijn! En heb je dan ook een babyfoon ofzo aan s’nachts?
Ja heb ik wel! M'n man zei pas, doe alsjeblieft dat ding uit.. maar ik slaap met oordoppen in, dus ik wil 'm dan wel aan hebben 🙈 maar als je zonder oordoppen slaapt kun je gerust zonder babyfoon doen hoor.. maar gewoon je gevoel volgen! Als je liever de eerste tijd de babyfoon bij je wilt.. gewoon doen!
2 jaar geleden
Wij hebben paar dagen een nestje in het ledikant gehad omdat geborgenheid zocht meteen de 1e nacht helemaal doorgetrokken slaapt nu al 2 weken in zn eigen ledikant zonder wakker te worden
2 jaar geleden
Reactie op MelVG
Hoe gaat het tot dusver?
Overdag lukt het de laatste tijd wel om een slaapje te doen in z’n eigen ledikantje. De nacht gaan we dit weekend proberen aangezien hij de laatste tijd steeds wakker werd voor z’n speentje en we eerlijk gezegd geen zin hadden om iedere keer naar z’n kamer te moeten snachts.. 🙈 maar meneertje begint te oefenen met rollen dus ik denk dat we geen keuze meer hebben :)
2 jaar geleden
Wat goed! Haha ik herken het ‘geen zin’, ik was zelf erg ontmoedigd door en tijdens sprong 4, dus probeer het nu weer op te pakken. Maar zo lang ze ‘s nachts nog een voeding wil, houd ik haar dan nog in de co sleeper: geen zin om zo ver uit bed te moeten haha.
Ik heb het idee dat het nog niet goed slapen in de ledikant (overdag) vooral ligt aan het licht. Het is wel donker met verduisterende rolgordijnen, maar langs de kieren komt toch licht dus is het anders dan ‘s nachts (s nachts laat ze zich zonder problemen wegleggen namelijk). Zit nu te overwegen nog iets extra’s voor de ramen te doen
2 jaar geleden
Reactie op MelVG
Wat goed! Haha ik herken het ‘geen zin’, ik was zelf erg ontmoedigd door en ...
Hier precies hetzelfde! Wij hebben ook verduisterende rolgordijnen maar overdag schijnt de zon vol op die kamer dus het is gewoon licht.. 🙄 Heb nu nog extra verduisterende gordijnen er voor gehangen en dat helpt wel iets maar nog steeds niet helemaal donker.
De zon draait savonds juist weer naar onze kamer dus dan is het daar weer licht en heeft hij ook weer moeite om in slaap te komen als we hem in de co-sleeper leggen. Wat een gedoe allemaal he?! 🙈