Hallo,
Ik heb vorige week toen ik uit bed wou stappen redelijk veel vocht verloren. Ik heb dan onmiddellijk gebeld naar de vroedvrouw en moest dan ook onmiddellijk gaan. Na een voormiddag testen en aan de monitor liggen hebben ze gelukkig kunnen concluderen dat het waarschijnlijk urine zal geweest zijn omdat m’n kindje tegen mijn blaas gestampt had. Vals alarm dus…
Deze nacht ben ik wakker geworden, volledig bezweet en naar het toilet moeten lopen omdat ik moest overgeven. Na het overgeven was ik wat duizelig maar dat leek me normaal. Plots begon ik precies overal kleine zwarte vliegjes te zien… voor me, langs me, op de muren… en dit heb ik nooit eerder gehad. De vroedvrouw had me gezegd dat in moet opletten als ik “zwarte vlekken” begin te zien. Maar het waren echt precies kleine puntjes die snel weer weggingen. Dan heb ik later op de nacht nog moeten overgeven, ook diarree gehad en heel de nacht echt een grieperig gevoel gehad (wel geen koorts). Ik wil niet opnieuw bellen naar de dokter want voel me een dramaqueen die teveel belt en telkens op vals alarm terecht komt…
Wat zouden jullie doen? Of herkent iemand dit?