9 Reacties
2 jaar geleden
De kinderwagen is eigenlijk gwn na achter gekanteld langzaam ze is niet ineens hard gevallen
2 jaar geleden
Hoe oud is je baby? Als ze rond de 5 maand is en de grond niet geraakt heeft, kan het denk ik niet heel veel kwaad. Maar mocht je je toch zorgen maken, kun je het altijd even na laten kijken voor je eigen gerustheid 馃槉
2 jaar geleden
Reactie op femkejanse
Hoe oud is je baby? Als ze rond de 5 maand is en de grond niet geraakt heef ...
Ze is 6 maanden. Nee grond is niet geraakt kon de wagen nog goed vastpakken alleen was ze natuurlijk helemala na achter geschoven en schrok ze van. Ze huilde 30 seconden ff hard en erna niks meer
2 jaar geleden
Wat naar!
Hier is mannetje vorige week van de commode gerold. Ik heb zijn val net wel of net niet kunnen breken met mijn lichaam, maar hij heeft in elk geval ook 30 seconden hard gehuild en had een bult op het hoofd, die denk ik niet komt van de grond maar van zich stoten tegen de commode. Erna was hij verder vrolijk en heeft er niet meer om gehuild.
Ondanks dat ben ik wel naar de huisartsenpost gegaan met hem. Het is toch een val/stoot op/tegen het hoofd en sommige schade zie je niet direct. Ik wilde het zeker weten. Uiteindelijk zijn wij zelfs een nachtje op de kinderafdeling gebleven om hem elk uur te checken ivm mogelijke hersenschudding. Hij is vrolijk en gezond naar huis gegaan de volgende ochtend. En ik was weer gerust gesteld.
Het belangrijkste om te checken is idd of ze alert is, goed drinkt, niet braakt, en zich de komende 24u gedraagt zoals je van haar gewend bent. Maar als jij erdoor in paniek bent en het wil checken, is dat een uitstekende reden om naar de huisarts te gaan.
Hoop dat je er wat aan hebt en sterkte!
2 jaar geleden
Ik wil best naar de huisarts gaan of bellen. Maar ik weet hun antwoord gewoon al eigenlijk.. 馃槀 ken ze onderbande al. Ze gaan me zeker zeggen dat ik het moet aankijken
2 jaar geleden
Reactie op Ellabella1234
Ik wil best naar de huisarts gaan of bellen. Maar ik weet hun antwoord gewo ...
Denk dat dat ervan afhangt of haar hoofd wel of niet geraakt is. Maar ik zou altijd bellen bij zoiets. Als 't niks is schaadt t niet, als er toch wat blijkt te zijn heb je te laat gebeld. 馃し