7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb 2 keer een epidurale gehad en herken dit niet. Ondanks ze de eerste keer 9 keer hebben moeten prikken en de 2e keer 6 keer. Het klinkt wel als iets waar ik de huisarts voor zou bellen... Heb je dat al gedaan?

2 jaar geleden

Ik heb ook een epidurale gehad en ook is de plek vaak nog gevoelig. Niet constant maar soms voel ik precies waar ze geprikt hebben. Ik las op internet dat het wel een bekende plek is. Heb ook vaak last van mijn spieren etc maar in koppel dat ook nog aan mijn bekken klachten dus geen idee of het met elkaar te maken heeft.

2 jaar geleden

Ik herken het niet... Terwijl ik er 2 heb gehad. Waarbij ze bijna elke wervel in me rug hebben geprikt omdat hij niet goed zat...

2 jaar geleden

Ik heb 2x keizersnede gehad en daarvoor dus ook ruggeprik, herken het niet. De ruggeprik bij een keizersnede is natuurlijk wel iets anders dan als je er uren aan zit.

2 jaar geleden

Hier ook zo! Ik voel nog steeds de exacte plaats waar ze geprikt hebben en heb nog dagelijks rugpijn!

2 jaar geleden

Hier ook bij mijn eerste 2,5 jaar geleden een ruggenprik gehad en die voel ik op sommige momenten nog. Heel gek gevoel馃.

2 jaar geleden

Hier ook bij mijn eerste 2,5 jaar geleden een ruggenprik gehad en die voel ...
Maar het is trouwens niet zo erg aan dat ik er echt last van hebt, daar zou ik wel wat mee doen.