24 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou op Shein kijken! Daar hebben ze hele leuke plussize badpakken!

2 jaar geleden

Reactie op KikiVis

En dat is kwalitatief ook goed? Dat vraag ik me bij dat soort winkels dus heel erg af. Heb nog nooit bij ze besteld.

2 jaar geleden

https://www.mooienzwanger.nl/badmode/badpak Ik heb hier een aantal weken geleden mijn badpak besteld en zit zelfs na het zwemmen nog mooi aansluitend. Je kan omvang en cup apart aangeven, zodat het zeker mooi aansluit.

2 jaar geleden

Reactie op Tirza99

En dat is kwalitatief ook goed? Dat vraag ik me bij dat soort winkels dus h ...
Ik heb er vorig jaar voor het eerst besteld en ik wil niks anders meer! Sommige hele goedkope jurkjes zijn wel een beetje primark kwaliteit maar de zwemkleding is echt top. Ik heb zelf ook maar 48 en ik ben vorige week nog op vakantie geweest met 3 nieuwe setjes!

2 jaar geleden

Reactie op LotteS264

https://www.mooienzwanger.nl/badmode/badpak Ik heb hier een aantal weken g ...
Had ik bekeken, cupmaat en omvang net te krap!

2 jaar geleden

Reactie op KikiVis

Ik heb er vorig jaar voor het eerst besteld en ik wil niks anders meer! Som ...
En dan bestel je gewoon je normale maat? Want ik kan niet echt een positielijn vinden op shein of ik zoek niet hard genoeg haha

2 jaar geleden

Voor zo'n 20 euro hebben ze bij de Decathlon zwangerschaps badpakken t/m maat 48

2 jaar geleden

Ik heb bij H&M een zwangerschapsbadpak gekocht deze gaan tm maat 48

2 jaar geleden

MS Mode! Vorig jaar zomer was ik 21 weken zwanger. Van het broekje had ik een maat groter genomen dan normaal (was wel zwanger van een tweeling dus misschien is eigen maat al goed). Lekker hoog en comfortabel bij je buik.

2 jaar geleden

Reactie op Tirza99

En dan bestel je gewoon je normale maat? Want ik kan niet echt een positiel ...
Je hebt wel een positielijn maar die is niet heel ver tot in de grote maten, ik doe gewoon een maatje groter!

2 jaar geleden

Shein. Ik zou dan prijs van laag naar hoog zetten dan zijn er veel dingen extreem afgeprijst en die koop ik dan. Dan kan je 3 badpakken kopen voor 5 euro die normaal 20 euro per stuk zijn ofzo. Dan heb je er tenminste eentje die past en die andere kan je verkopen via vinted.

2 jaar geleden

Decathlon

2 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsbadpak gekocht bij Ulla Popken. Je moet online bestellen en ik had geen idee van de maat, kon ik verschillende maten bij de winkel laten bezorgen, rustig passen, en vervolgens afrekenen. Kostte me 43 euro, ik had iets korting.

2 jaar geleden

SHEIN is fijn, nadeel van badkleding bestellen daar is dat het niet retour kan. Of bikini tops alleen. Ook ideaal om een paar mooie jurken te bestellen voor de zomer hahah💁🏼‍♀️

2 jaar geleden

ASOS heeft veel leuks ook grotere maten

2 jaar geleden

Ik heb zelf mijn bikini top bij bhsupport besteld en een los broekje bij asos aangeschaft. Zo hebben de dames wel goede ondersteuning, maar betaal ik er niet de hoofdprijs voor.

2 jaar geleden

Update: ik heb een badpak besteld bij bonprix, mocht die niks zijn, ga ik er 1 bestellen bij ulla popken, een stuk duurder, maar zag er goed en stevig uit.

2 jaar geleden

Reactie op KikiVis

Ik ga het hier toch ook even zeggen. Shein is qua mensenrechten en milieu het slechtste dat je kan doen. Die kleding wordt vaak echt onder heel slechte omstandigheden voor de medewerkers gemaakt. Dus sta daar wel bij stil als je het koopt of aan hebt? En kies liever voor een andere winkel.

2 jaar geleden

Ik zou ook even alert zijn op de temperatuur van de hottub, omdat te lang in een (te) warm bad zitten sterk wordt afgeraden tijdens de zwangerschap net als saunabezoek etc..