9 Reacties
vorige week
Reactie op Ak_
Hoi mama,
Gefeliciteerd, super leuk!! Ik heb zelf geen ervaring met de test ...
Hey Ak, de test komt van Sensitest en kan je 6 dagen voor je gemiste menstruatie gebruiken. Ik zit vandaag aan 4 dagen voor mijn gemiste menstruatie en zag gelijk een zacht streepje die na enkele minuten duidelijker werd. Nu vind ik het zelf nog onwerkelijk dus ik vermoed dat ik er nog wel een paar ga doen voor ik het echt geloof. Ik kocht een pakje met 6 testen in. Ik wens je snel mooi nieuws toe.
vorige week
Als eerste een voorzichtige gefeliciteerd 馃挄馃帀 ik heb nog nooit gehoord van vals positief, er moet dan dacht ik echt hcg in je urine zitten en dus een zwangerschap馃檹 zeker als je het binnen de tijd afleest , ik zou inderdaad over een paar dagen weer testen, je kan ook een clearblue halen dan weet je ook het aantal weken zwanger.
vorige week
Reactie op Mama Van 2 Prinsjes
Als eerste een voorzichtige gefeliciteerd 馃挄馃帀 ik heb nog nooit gehoord van ...
Dankje wel
vorige week
Reactie op CarlottaKlein
Aaah dat word dan augustus, gefeliciteerd :) Ik duim voor je
Heel spannend. Heel blij maar ik kijk ook echt al op tegen de hitte en hoogzwanger zijn馃槀
vorige week
Gefeliciteerd! 馃帀 Dat klinkt inderdaad als positief. Ik heb zelf 1x een vals positief gehad bij een IVF-traject met HCG-injectie. Verder is positief zover ik weet altijd positief. 馃槉
Je kunt doortesten met CB vroeg en (daarna) CB met wekenindicator, dat deed ik zelf althans. Ik ben inmiddels 34 weken zwanger 馃槈
vorige week
Reactie op Mama In Spe X
Heel spannend. Heel blij maar ik kijk ook echt al op tegen de hitte en hoog ...
Same, ook augustus hier als alles goed blijft gaan en pfh eerst december en dan augustus de timings zijn niet heel best allemaal ook qua kraamzorg enzo 馃槀
vorige week
Toch al een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een bloedtest, dan ben ik zeker. Het ongeloof overheerst, ondanks al 3 positieve testen. Ik denk nog steeds dan ik vrijdag mijn menstruatie zal doorkrijgen馃き