19 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb decemberzegels besteld, vind ze er ook veel leuker uitzien dan de normale en het maakt me eigenlijk niet zo uit als ze langer onderweg zijn, de belangrijkste mensen stuur je toch een appje/bel je als de baby geboren is.

2 jaar geleden

Ik doe wel gewoon geboortezegels erop. Vind decemberzegels echt meer voor een kerstkaart en ben inderdaad bang dat ze lang onderweg zijn. Vind het een beetje stom als mensen pas na een paar weken een kaartje krijgen... Maar het is net wat je zelf fijn vindt natuurlijk!

2 jaar geleden

Het hangt er voor mij een beetje van af, als het zich eind november/begin december aandient durf ik decemberzegels wel aan. Als het meer richting eind december wordt (wanneer de piek is van verzending van kerstkaarten) dan doe ik het niet.

vorig jaar

Wij hebben de normale postzegels erop geplakt, heb de enveloppe ook al geschreven, scheelt straks weer 🙈

vorig jaar

Voor onze familie en vrienden hier in het dorp brengt mijn vriend zelf de kaarten weg. Verder hebben we maar 2 kaarten voor het buitenland die uiteraard met post gaan en 10 naar een andere stad. Hiervoor kopen we gewone postzegels anders zijn ze denk ik lang onderweg. Ik ga deze week de enveloppe bestellen en schrijven denk ik, dan hoeven daarna alleen de kaarten erin.

vorig jaar

Reactie op ninax98

Ik heb decemberzegels besteld, vind ze er ook veel leuker uitzien dan de no ...
Dit dacht ik dus ook, de meeste mensen zijn straks al op de hoogte dat de kleine er is, dus dan maar paar dagen later kaartje binnen dacht ik 😅

vorig jaar

Wij bestellen gewone zegels, maar wel met een eigen ontwerp passend bij de kaart.

vorig jaar

Ik ben eind december uitgerekend. Wij zijn van plan om decemberzegels te kopen maar wachten nog (aangezien ik ook pas in januari kan gaan bevallen). Even een tip: tuurlijk wil je er niet vanuit gaan maar ik zou de postzegels pas plakken nadat de baby er is. Stel het gaat fout in de laatste weken/bij de bevalling, dan heb je anders voor niks alle postzegels al opgeplakt.

vorig jaar

Reactie op Janna.H

Ik ben eind december uitgerekend. Wij zijn van plan om decemberzegels te ko ...
Hoe bedoel je fout? Dat het mis gaat? In dat geval sturen wij alsnog een kaartje maar dan met andere tekst. En eigenlijk op dat moment zouden mij die post zegels een zorg zijn

vorig jaar

Wat mij nog wel opviel, met normale postzegels heb je 1 zegel nodig bij kaarten van 0-20gr en 2 zegels bij kaarten van 20-50gr. Bij de decemberzegels mag je 1 decemberzegel plakken voor kaarten tot 50gr. Wij ontwerpen de kaart zelf en laten die afdrukken, deze zal tussen de 30-40gr zijn. Ik ga dus voor de decemberzegels, dat scheelt de helft.

vorig jaar

Ik ga ook decemberzegels kopen. Scheelt veel geld

vorig jaar

Ik zou ook voor decemberzegels gaan maar dan ben je 38,40 voor 40 zegels kwijt. Keek even op MP en zag deze (zegel)handelaar/aanbieder. Die verkoopt 50 geboortezegels voor 42,50 inclusief opsturen. Heb daarvoor gekozen en had ze met 24 uur in huis😁 https://link.marktplaats.nl/m2034110983?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

vorig jaar

Reactie op Deliciosa

Ik zou ook voor decemberzegels gaan maar dan ben je 38,40 voor 40 zegels kw ...
Hoe kan hij ze zo goedkoop aanbieden?

vorig jaar

Niet voor de prijs, maar je zou ook kunnen kijken naar gepersonaliseerde postzegels of gepersonaliseerde decemberzegels (ook goedkoper dan de eerste optie die ik noem). Dan kan je een screenshot of plaatje van het geboortekaartjes of foto van je kind als postzegel doen 🙂

vorig jaar

Als ik kijk op de site van PostNL zijn normale postzegels even duur als december zegels? 🙈

vorig jaar

Kaarten zullen er met decemberzegels idd langer over doen, maar dat zou ik zelf niet zo erg vinden aangezien je iedereen ook al appt. Maar ik las in een eerder topic over ditzelfde onderwerp dat kaarten met een kerstzegel ook vaker kwijt raken?? Ik twijdel dus nog

vorig jaar

Oh aanvullend: ik zie nu dat het 5 ct per zegel scheelt. Dat vind ik niet de moeite om evt extra 'risico's' voor te lopen

vorig jaar

Decemberzegels schelen helemaal niet meer zoveel geld, enige wanneer het echt scheelt is als je kaartjes zwaarder zijn dan normaal (20 gram). Ze hebben geboortezegels, maar deze gaan per 50 stuks. Ik heb er maar 30 nodig.. Ik heb liefdeszegels gekocht, gewoon dezelfde prijs als normale zegels. Maar dan met een hartje erop ipv saaie standaard zegels. Deze gingen per 10, stuk makkelijker dan per 50. En staan ook leuk op envelop Wat een prijs tegenwoordig voor 1 postzegel trouwens... €1,01 🙈

vorig jaar

Reactie op -Claire1234

Hoe kan hij ze zo goedkoop aanbieden?
Geen idee, was allang blij dat ik zo kon aankopen😂 Maar het is een handelaar. Weet wel zeker dat deze zegels een paar jaar geleden echt niet zo duur waren en ie een voorraad heeft.