10 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb die van Ikea. Maar man wat een hard ding. Ik heb er een topper overheen. Zeker in de winter schijnt zo’n lucht doorlatend matras voor die kleintjes een te koude ondergrond te zijn. (Werd me toen verteld door de kraamzorg, mijn zoon was eind september geboren) Achteraf had ik liever een normaal matras gekocht, want met een anti doorlek matrasbeschermer is het effect hier bij ons toch al weg 😅
2 jaar geleden
Ik wilde eerst ook voor die Himlavlavl gaan maar uiteindelijk toch voor de krummel nog wat gekozen bij de Ikea. Die was een paar jaar geleden ook als beste getest en minder lucht door latend ivm warmte in de winter maanden.
2 jaar geleden
Wij hebben de Himlavlavl voor mijn dochter en straks gaat dat matras door naar onze zoon. Is een wat steviger matras. Mijn dochtertje heeft er altijd super goed en lekker op geslapen.
Las dat je in de winter een handdoek of willen kleedje tussen je lattenbodem en matras kan leggen. Zodat je kindje minder afkoelt. Dat gaan wij proberen straks met ons zoontje.
2 jaar geleden
Wij zijn uiteindelijk voor de jättetrött van de Ikea gegaan.
Wouden kijken voor de krummelur maar vonden die heel dun.. en de himlavlavl vonden we heel hard voelen en had meer wisselende recensies
2 jaar geleden
Laat je met name ook goed adviseren in de winkel. Belangrijkste voor een baby matras is dat het stevig is (kleinere kans op wiegendood, bij zacht matras kunnen kleine baby’s verstikken als ze op hun buik draaien) en liefst ademend materiaal tegen oververhitting. Warmte kan je het beste aanpassen door middel van laagjes kleding/slaapzak dikte etc.
2 jaar geleden
Wij hebben de JÄTTETRÖTT van Ikea. Hadden het idee dat we dat fijner vonden dan die himlavalv. Qua kwaliteit is het net zo goed zei de verkoopster.
2 jaar geleden
Wij hebben voor het Ikea DRÖMMANDE matras gekozen. Deze kwam als 2e beste uit de test van de Consumentenbond
2 jaar geleden
Reactie op zonaanbidder
Ik wilde eerst ook voor die Himlavlavl gaan maar uiteindelijk toch voor de ...
Wij hebben deze ook nav de test van de consumentenbond!