14 Reacties

2 jaar geleden

Bij WIJ krijg je de eerste proefdruk gratis met de code WIJPROEF

2 jaar geleden

Reactie op Anouk’95

Bij WIJ krijg je de eerste proefdruk gratis met de code WIJPROEF
Dankjewel! ga daar meteen even kijken :)

2 jaar geleden

Kaartje2go heeft ook gratis proefdrukjes! Die van onze dochter is prachtig geworden. Als je je aanmeld daar en je bevalt op de uitgerekende datum, zijn je kaartjes zelfs gratis :)

2 jaar geleden

Wij hebben vandaag onze 2e proefdruk ontvangen van Made For Moments. De eerste vonden we niet top, de 2e zijn we helemaal verliefd op. Mooi kwaliteit

2 jaar geleden

Reactie op Mama In Spe X

Wij hebben vandaag onze 2e proefdruk ontvangen van Made For Moments. De eer ...
Ah! Ik ga daar ook even bekijken, thanks 🩷

2 jaar geleden

Met hoeveel weken zwangerschap zou je de proefdruk bestellen?

2 jaar geleden

Reactie op Tirza99

Ik ben nu 20 weken en heb de proefdrukken besteld, maar het ligt er denk ik aan wanneer je de naam definitief heb I guess? Maar sommige doen het ook met een random naam

2 jaar geleden

Reactie op Tirza99

Maakt niet zoveel uit denk ik, wij hebben er sinds 16 weken of zo al eentje in huis liggen. We wisten de naam en ik kwam na wat oriënteren opeens het perfecte kaartje tegen, dus gelijk maar besteld. Ik zou gewoon af en toe kaartjes neuzen tot je iets moois tegenkomt.

2 jaar geleden

Reactie op Tirza99

Wij hebben dat lekker pas na de geboorte van onze dochter gedaan. Hebben ook pas na ruim een maand kaartjes verstuurd en gewoon in het begin lekker genoten van de rust. Mensen in onze directe kring zegmaar, die wisten het ook wel zonder kaartje 😉

2 jaar geleden

Reactie op Mama In Spe X

Wij hebben vandaag onze 2e proefdruk ontvangen van Made For Moments. De eer ...
De kaartjes van onze eerste kwamen hier ook vandaan. Waren we ook erg tevreden over.

2 jaar geleden

Wauw! Wat goed. De tijd gaat hier zo snel met mijn twee meiden die hier rond lopen dat ik alleen wat spullen aan het verzamelen ben, kleren heb gekocht, maar verder ben ik echt nog nergens mee bezig 🫣🫣

2 jaar geleden

Wij hebben een proefdruk via kaartje2go besteld. Heb hier mijn save the date en trouwuitnodigingen besteld en toen was ik er heel te vreden over

2 jaar geleden

Vergeet ook niet alvast adressen te verzamelen voor de adresstickers 😂

2 jaar geleden

Reactie op Birg

Wij hebben een proefdruk via kaartje2go besteld. Heb hier mijn save the dat ...
En mocht de baby op de uitgerekende datum geboren worden krijg je je geld terug.... (Moet je je wel even voor aanmelden).