Hoi hoi! Ik ben bezig met de proefdruk van de geboortekaartjes en vroeg me af of er nog leuke kortingscodes zijn voor blijkaartje.nl en hippe-geboortekaartjes.nl. Kan voor beide eigenlijk niets vinden online… dacht dat ik er wat had gehad in de mail maar ben denk ik mis met een andere
Kaartje2go heeft ook gratis proefdrukjes! Die van onze dochter is prachtig geworden. Als je je aanmeld daar en je bevalt op de uitgerekende datum, zijn je kaartjes zelfs gratis :)
Met hoeveel weken zwangerschap zou je de proefdruk bestellen?
Ik ben nu 20 weken en heb de proefdrukken besteld, maar het ligt er denk ik aan wanneer je de naam definitief heb I guess? Maar sommige doen het ook met een random naam
Maakt niet zoveel uit denk ik, wij hebben er sinds 16 weken of zo al eentje in huis liggen. We wisten de naam en ik kwam na wat oriënteren opeens het perfecte kaartje tegen, dus gelijk maar besteld. Ik zou gewoon af en toe kaartjes neuzen tot je iets moois tegenkomt.
Wij hebben dat lekker pas na de geboorte van onze dochter gedaan. Hebben ook pas na ruim een maand kaartjes verstuurd en gewoon in het begin lekker genoten van de rust. Mensen in onze directe kring zegmaar, die wisten het ook wel zonder kaartje 😉
Wauw! Wat goed. De tijd gaat hier zo snel met mijn twee meiden die hier rond lopen dat ik alleen wat spullen aan het verzamelen ben, kleren heb gekocht, maar verder ben ik echt nog nergens mee bezig 🫣🫣