24 Reacties

2 jaar geleden

Uh jaa, ik hoorde dit al van m’n zwangere collega’s en nu heb ik het zelf ook.. Vannacht 2 uur wakker gelegen na een nare, traumatische droom 😅

2 jaar geleden

Ja zeker, sinds 2 weken ook elke nacht wel een droom, meestal ook boos of geïrriteerd. Heel vervelend

2 jaar geleden

Herkenbaar vanacht ook erg naar gedroomd

2 jaar geleden

Ik heb het vooral in het 1e trimester gehad, maar merk wel dat als ik een drukke dag heb gehad of stress, of ik weet dat er een drukke dag aankomt, dat ik dan onrustiger slaap en meer droom. Ook als ik laat nog veel gedronken heb en daardoor vaak moet plassen 's nachts, dan slaap ik lichter tussendoor en droom ik meer. Bij mij helpt het dus wel om overdag wat rust te pakken, even te lezen voor het slapengaan, en dus niet te veel te drinken net voor het slapen. En ja stress zoveel mogelijk proberen te vermijden of aan te pakken (grenzen aangeven, met mensen over praten, rust nemen etc). Weet niet of dit voor anderen ook zo is?

2 jaar geleden

Ik heb vooral hele rare dromen. Op het randje van realistisch. Super gedetailleerd en met heel veel mensen die ik ken (van vroeger, collegas, buren, vrienden, familie, alles). Ik word dan elke keer een beetje verward wakker!

2 jaar geleden

Reactie op Evelien_K88

Ik heb het vooral in het 1e trimester gehad, maar merk wel dat als ik een d ...
Oh wat een goede tip. Ik vroeg me ook al af of er iets aan te doen zou zijn. Ik zal dit proberen.

2 jaar geleden

Reactie op AnneLarissa

Uh jaa, ik hoorde dit al van m’n zwangere collega’s en nu heb ik het zelf o ...
Echt vreselijk hè 😫

2 jaar geleden

Ja hier ook en dan van die dromen wat dus echt kan gebeuren onze dochter van 2.5 klimt nu uit haar ledikant met slaapzak en al pas stond ze dus zo ineens buiten op het plein. (Wonen op een boerderij ik was buiten aan het werk met babyfoon) Nu droom ik dus dat ik vergeet deur op slot te doen en ze wegloopt en dat we haar niet meer kunnen vinden. Of dat onze boerderij in brand vliegt

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Ja hier ook en dan van die dromen wat dus echt kan gebeuren onze dochter va ...
Oh dat is echt een nare droom. Vreselijk waar zouden die nare dromen zo vandaan komen?

2 jaar geleden

Ik droom ook steeds dat ik ruzie heb met mensen om mij heen! En ik droomde dat ik ging plassen in de kattenbak 😂😂😂

2 jaar geleden

Ik droomde nu dat 2 mensen me wouden opeten ofzo. Maar ze waren ook haaien en de ene die wou je gewoon in 1 keer levend en de ander op een betere manier. Dus wou ik dat dan wel eerst en daarna wel door die grotere. Heeeeel vaag. Kan me ook niet alles meer herinneren 😂😂😂😂 Maar ik droomde voor de zwangerschap ook al raar en bijzonder.

2 jaar geleden

Ik droom ook elke nacht super vreemd, word dan ook moe wakker & wil niet eens meer verder slapen want weet dat al dat ik weer ga dromen😅😂

2 jaar geleden

Ik heb helaas ook veel last van nachtmerries. Ben daar ook wat gevoeliger voor dan de meeste. Volgens mijn verloskundige is dit helemaal niet vreemd tijdens de zwangerschap en zou het heel vaak voorkomen bij andere vrouwen Meestal droom ik iets in de trand dat ik ineens ruzie heb, of iemand ons gezin iets aan wilt doen

2 jaar geleden

Reactie op Nola31

Ik droom ook steeds dat ik ruzie heb met mensen om mij heen! En ik droomde ...
Hahah dat laatste is dan wel weer grappig🤣

2 jaar geleden

Reactie op monique96x

Ik droomde nu dat 2 mensen me wouden opeten ofzo. Maar ze waren ook haaien ...
Dat soort vreemde dingen ook😆 ik had voorheen ook al eens gekke dromen maar nu non stop. Iemand adviseerde hier echt rustig aan te doen voor het slapen gaan en ik heb gister 5 min. Voor het slapen gaan gemediteerd en daarna een warme douche genomen en ik had vannacht geen slecht droom! Erg fijn

2 jaar geleden

Oh zo herkenbaar! 😴💫

2 jaar geleden

Ik droom heel vaak over de dood van mensen die me nauw aan het hart liggen… Net over mijn kat die in een brand is gebleven, vorige week over men moeder en beste vriendin die levend gecremeerd werden Deze week over iemand onbekend die ons bij haar thuis uitnodigde die in het verleden 3 moorden had gepleegd omdat ze vond dat die mensen ‘geen aangenaam gezelschap waren’ Pfff 🥺 ik vraag me af waar deze dromen met mij naartoe willen

2 jaar geleden

Reactie op emsholvoet

Ik droom heel vaak over de dood van mensen die me nauw aan het hart liggen… ...
Oooh jeetje dat is wel heel heel heftig 😩😢

2 jaar geleden

Reactie op Nola31

Ik droom ook steeds dat ik ruzie heb met mensen om mij heen! En ik droomde ...
Ik ben altijd bang als ik droom dat ik moet plassen of aan t plassen ben 😂😂😂 want 9/10 keer word ik dan wakker en moet ik echt heel nodig. Ben echt bang dat t bed nog eens nat is na zo’n droom 😂🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op emsholvoet

Ik droom heel vaak over de dood van mensen die me nauw aan het hart liggen… ...
Super nare dromen zeg. Het schijnt met de hormonen te maken te hebben zeggen ze. Bij mij heeft mediteren voor t slapen er nu drastisch vermindering in gebracht.