15 Reacties
2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/hamilton-by-yoop-s1-plus-buggy-nieuw-en-hoger-2023-model-premium-budget-stroller-met-one-hand-folding-technologie-zwart-antraciet-lichte-verstelbare-en-wendbare-kinderwagen-met-vele-gemakken/9300000125351470/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000125351470&gad_source=1
Wij hebben deze buggy voor onze oudste dochter gekocht. Is al 2x meegeweest op vakantie. Ik heb hem toen in de aanbieding gekocht bij de Kruidvat voor 80 euro. En heeft echt zijn geld wel opgeleverd.
En heeft alle punten die je benoemt 😉
Succes in je zoektocht!
MOD
2 jaar geleden
Zo'n dure buggy is echt niet nodig hoor!
Een buggy (met de kenmerken die jij al noemt) heeft minder onderscheidende kenmerken dan een wagen vind ik zelf, zal niet zeggen dat het een pot nat is, maar het scheelt niet veel.
Ik zou vooral kijken naar een buggy die ook een groot zonnescherm heeft (zoals de Trig3 van Kinderkraft), zodat je kindje wel lekker in de schaduw kan liggen/slapen. Sommigen zijn vrij kort. Qua maximaal gewicht maakt het niet superveel uit. M'n zoontje van bijna 3 is 18kg (bovenste lijntje😅), dus je kindje zal niet snel te zwaar zijn, nu gebruiken we 'm namelijk eigenlijk al een tijd niet meer.
2 jaar geleden
Wij hebben gisteren toenmalig de Joolz aer+ gekocht. Hij bedraagt nu €399,00. Uiteraard ontzettend veel geld maar wat voor een pre was dat de buggy in volledige lig stand kan, daar onze kleine 4,5 maand zal zijn. Ook kun je de buggy ook als gewone buggy gebruiken en niet alleen als reisbuggy. De zonnekap is tevens onwijs groot.
2 jaar geleden
Stomme vraag als leek maar wat is de grootste meerwaarde van een buggy? Makkelijker mee te nemen? Bij de Joolz Day+ hebben we ook zo’n zitje bv maar kan me voorstellen dat je die dan nog amper gebruikt?
2 jaar geleden
Stomme vraag als leek maar wat is de grootste meerwaarde van een buggy? Mak ...
Helemaal geen stomme vraag!
Ik wil graag een buggy voor op reis; ik wil de kinderwagen namelijk niet inchecken.
Ook wonen wij op de eerste verdieping zonder lift. Nu sleep ik dus elke dag de kinderwagen de trap af. Als ze wat ouders is dan is de buggy praktischer voor kleine tripjes.
2 jaar geleden
Stomme vraag als leek maar wat is de grootste meerwaarde van een buggy? Mak ...
Voor vakantie ofzo
2 jaar geleden
Ik heb een hamilton is echt super goedkoop. Volgens mij voor 70 euro gescoord bij de kruidvat, zou eigenlijk me derde jaar moeten zijn met de buggy, maar toch besloten om voor een duo buggy te gaan.
Heeft iemand tips voor een duo buggy?