41 Reacties

4 dagen geleden

Leo the Wildlife Ranger op YouTube is een aanrader! De liedjes van juf Roos zijn ook heel leuk, leren ze ook zingen en dansen van.

4 dagen geleden

Tiktak, sesamstraat ,aapje olivier, zandkasteel aan zee

4 dagen geleden

Freek Vonk, leren ze ook nog eens wat van 🤣

4 dagen geleden

Teletubbies vind ik hysterisch echt😅 Nijntje is inderdaad leuk, Juf Roos is echt een hit hier. Ieder filmpje heeft dezelfde opzet. Dus de eerste 2 filmpjes die je ziet lijken misschien druk, maar het is ontzettend overzichtelijk. Misschien vindt ze Bing ook al leuk? Verder staat er ook ontzettend veel tiktak op youtube. En dat sluit ook echt heel goed aan op deze leeftijd.

4 dagen geleden

Reactie op Jurst

Teletubbies vind ik hysterisch echt😅 Nijntje is inderdaad leuk, Juf Roos ...
Hahah oh echt. Ja ik vind het dus zo lastig inschatten wat nou te hysterisch is voor haar 🙈 Thnx voor je tips - ook thnx voor de tips van alle anderen hier 🙏🏼

4 dagen geleden

Dribbel is hier de oplossing! Super ouderwets, super langzaam en je kan het nog langzamer zetten met de indtellingen op YouTube. Ik vind Nijntje al too much voor deze leeftijd

4 dagen geleden

Ga nu juf Roos proberen 🎶 (kan mama de was doen😝) Hahaha. Waar ik voorheen altijd dacht ik wil geen schermtijd voor m’n kind……. 🤣

4 dagen geleden

Onze autistische zoon kan enkel de ouderwetse nijntje kijken, die is heel rustig. Of dikkie dik, veel andere dingen geprobeerd wordt hij gelijk overprikkelt van.. hij gaat nu naar een nieuw kdc daar kijken ze ook prikkelarme content zal eens vragen welke!

4 dagen geleden

Reactie op luisa1234

Dribbel is hier de oplossing! Super ouderwets, super langzaam en je kan het ...
Oh ja dribbel! Ken ik van vroeger 🥰 🐶 Ja misschien heb je wel gelijk hoor dat Nijntje al too much is. Ik weet het ook niet zo goed 🤷‍♀️ vandaar maar even de tips hier bekijken!

4 dagen geleden

Reactie op Mama Van 2 Prinsjes

Onze autistische zoon kan enkel de ouderwetse nijntje kijken, die is heel r ...
Oh ja kan me voorstellen dat de ouderwetse Nijntje ook weer anders is dan hoe het nu is. Dikkie dik lijkt hier ook wel prima te gaan Ah heel lief als je dat zou willen vragen! Ben wel benieuwd! Ons kindje is best wel gevoelig. Dus wil er bewust mee omgaan 🙏🏼

4 dagen geleden

Reactie op Fleurrrrr

Ga nu juf Roos proberen 🎶 (kan mama de was doen😝) Hahaha. Waar ik voorhe ...
Dit is echt 1000% herkenbaar😂 Het is ok echt. Hier heb ik wel heel erg duidelijk momenten voor schemtijd. En dus nooit gedoe erover.

4 dagen geleden

Onze dochter krijgt nog geen schermtijd maar @schermvrijopvoeden deelt, al verwacht je het niet vanwege de naam, wel tips. En heb ook posts van @woments.community daar over opgeslagen.

4 dagen geleden

Little Bear via YouTube, heel oud en in het Engels, dat wel. Oude afleveringen van TikTak vonden ze hier ook leuk, maar inmiddels zijn ze er wel een beetje klaar mee.

4 dagen geleden

Puffin Rock en De Vuilniswagen op Netflix. Kikker en vriendjes vind onze dochter op dit moment ook leuk. Verder is er nog niet veel interesse in de tv, ze gaat gewoon wat anders doen. Muziek vindt ze wel heel leuk.

4 dagen geleden

Reactie op Jurst

Dit is echt 1000% herkenbaar😂 Het is ok echt. Hier heb ik wel heel erg du ...
Hahah wel fijn dat het voor de meeste mama’s ook vriendinnen) herkenbaar is 😝 Ja dat is wel een goeie. Om het alleen op vaste momenten te doen 🙏🏼

4 dagen geleden

Heb niet alles gelezen, dus miss zeg ik iets dat je al hebt gehoord; Hier alleen (soms) tijdens t koken en heeel uitzonderlijke andere momenten: Dikkie dik voorleesverhalen Nijntje 2d. Dus de ouders niintje. En ik zet de afspeelsnelheid op 0.75. Dat vind ik ook echt verschil maken want zeker nijntje 2d gaat anders nog vrij snel. Dit is echt prima te volgen (niet slowmotion) op 0.75 of zelfs 0.70 snelheid :-) Nog geen ander filmpje ontdekt dat rustig genoeg is!

4 dagen geleden

Reactie op Floraison

Onze dochter krijgt nog geen schermtijd maar @schermvrijopvoeden deelt, al ...
O ja goeie. Ga even kijken op insta dank je wel

4 dagen geleden

Reactie op Leeuwtje4

Puffin Rock en De Vuilniswagen op Netflix. Kikker en vriendjes vind onze d ...
Vuilniswagen is ook echt zo leuk, maar ik vind 2 daar wel te jong voor. Is toch lastig om het helemaal te volgen dan. Maar zeker goede tip voor over een jaartje ofzo.

4 dagen geleden

Reactie op Milagro

Little Bear via YouTube, heel oud en in het Engels, dat wel. Oude afleverin ...
Ja snap wel dat ze het op gegeven moment toch zat zijn. Dank voor je tip!

4 dagen geleden

Reactie op Leeuwtje4

Puffin Rock en De Vuilniswagen op Netflix. Kikker en vriendjes vind onze d ...
Ja hier vind ze muziek trouwens ook heel leuk! Roept ze “ziekie aan!!!” En dan gaat dr kontje op en neer 🥰