7 Reacties

2 jaar geleden

Geur stokjes een idee misschien?

2 jaar geleden

Aroma diffuser misschien? Of inderdaad geurstokjes

2 jaar geleden

Ik twijfel tussen mijn rituals diffuser en een soort kussenspray

2 jaar geleden

Voor mij is muziek echt ontzettend sfeerbepalend, dus iets waarmee ik dat kan luisteren (koptelefoon of een boxje) is een musthave in mijn vluchttas. Ik weet niet of een aromadiffuser mag in het ziekenhuis, want dat is ook fijn. Maar je zou ook etherische olie in een sprayflesje met water en een beetje alcohol kunnen mengen voor hetzelfde effect.

2 jaar geleden

Ik had een diffuser en etherische olie mee (lavendel en sinaasappel, hele fijne combinatie). Wij moesten alleen tot 4x toe van kamer wisselen waardoor het vergeten werd/omviel 🙈.

2 jaar geleden

Volgens mij worden (sterke) geuren voor pasgeboren baby's dan weer afgeraden. Ook iets om nog even bij stil te staan misschien. Ik heb zelf van die waxine zoutlampjes, maar dan lampjes op batterij, om wat meer sfeerlicht te hebben (scheelt ook warmte ipv echte kaarsen)

2 jaar geleden

Reactie op Karen86

Volgens mij worden (sterke) geuren voor pasgeboren baby's dan weer afgerade ...
Dat klopt. Zelf ben ik allergisch voor geurstokjes ook. Mijn ogen raken er enorm geïrriteerd van en ik word er benauwd van. Maar ik zou rustig aan doen met geurtjes, hoe heerlijk het ook klinkt hoor! Een sterk verdunde aroma in een spray zal wel kunnen, dat kan je ook wat verder van je baby af gebruiken.