3 Reacties

3 maanden geleden

Wat bij ons werkte was voordat ik mijn dochter in bed legde. Duidelijk vertelde van jij gaat lekker slapen in jouw eigen bedje , mama gaat nog even naar beneden maar is in de buurt. Dan afscheid nemen en op de gang zei ik nog weltrusten zodat ze ook mij hoorde als de deur dicht zat. 5 minuten laten huilen(echt met de timer van mijn telefoon anders ging ik te snel terug), dan terug, kort even troosten en terug in bed leggen en weer 5 minuten laten huilen net zolang dat zij in slaap valt. Het duurde 1,5 a 2 weken voordat zij in 1x weer naar bed ging. Nu gaat zij in 1x naar bed maar wordt zij in de nacht nog wel 1x wakker en dan doe ik precies hetzelfde. Dat werkt hier want nu is t vaak na 1x er even heen gaan wel goed en slaapt ze verder. Heb ook een klein rood nachtlampje aangezet. Hopelijk heb je hier wat aan.

3 maanden geleden

Ja hier t zelfde gehad. Hier de deur open en het licht aan op de overloop. Even rommelen in de buurt zodat hij weet en hoort dat ik er ben. Geen druk leggen op slapen. Dit heeft geholpen gelukkig.

vorige week

Hoe gaat het nu?