9 Reacties

2 dagen geleden

Slaapt ze alleen? Verlatingsangst of angst voor het donker? Dat komt nu om de hoek kijken. Heeft ze wellicht honger of dorst?

2 dagen geleden

Reactie op Marjoooo

Slaapt ze alleen? Verlatingsangst of angst voor het donker? Dat komt nu om ...
Dank voor je reactie. Ze valt uiteindelijk wel in slaap, maar heeft daarbij onze nabijheid nodig en we gaan er dan naast haar liggen. Ik weet niet of ze bang is in het donker, maar ik heb het idee dat dat niet het probleem is. Verder eet en drinkt ze overdag gewoon normaal, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze wakker wordt van honger of dorst. Als ze 鈥檚 nachts wakker is, krijgt ze soms wel een klein flesje melk om haar te kalmeren

2 dagen geleden

Kan weken duren idd zo'n slaapregressie. Consequent en voorspelbaar blijven. Bedritueel aanhouden. Misschien deur op een kier en nachtlampje in stopcontact. Het is een fase.... ...Succes 馃檹馃徏

2 dagen geleden

Heeft een week of 3 脿 4 geduurd, nu is het weer zoals voorheen. Wel wil ze nu graag een lampje aan. Wij hebben eentje van Ikea, die gaat na 15 minuten vanzelf weer uit (dan is ze vaak al in slaap gevallen). Het erbij blijven zitten hebben wij echt af moeten bouwen, wij merkten dat dat een gewoonte ging worden. De start daarvan viel samen met ziek zijn en oorontsteking. Helemaal niet erg op die momenten, maar ze bleef daar dus aan vasthouden, ook toen ze weer beter was.

2 dagen geleden

Reactie op Leeuwtje4

Heeft een week of 3 脿 4 geduurd, nu is het weer zoals voorheen. Wel wil ze ...
Mag ik vragen hoe jullie het erbij blijven zitten hebben afgebouwd?

2 dagen geleden

Reactie op Valerie1992!

Mag ik vragen hoe jullie het erbij blijven zitten hebben afgebouwd?
Ja hoor! Eerst wachtten we ook tot ze in slaap was, maar die tijd maakten we steeds korter en dan was ze dus nog wakker. Daarna weglopen, huilen/overstuur? Dan terug. Kus, lekker slapen (kort houden). Tenzij ze echt overstuur was, dan even knuffelen tot ze weer rustig was. Ook uitgelegd dat ze heel goed zelf kan slapen (ook altijd prima slaper geweest) en als er 茅cht iets is, we komen. De keren dat we terug moesten, namen best wel snel af. Binnen een paar dagen ging het al zoveel beter.

gisteren

Wij hebben precies hetzelfde. Ook al 2 weken niet goed. Het is nooit een geweldige slaper geweest. Maar dit kennen we ook niet van hem. Niks werkt ook. Z鈥檔 achterste kiezen komen ook nog door. Maar los daarvan is het gewoon niet goed. Spraak gaat ook echt vooruit. En hij begint nu met korte zinnen en kan veel nieuwe woorden. Dus ik hoop dat we er snel voor zijn! Ik verwacht dat het vanzelf over gaat zijn

gisteren

Hier ook drama, vooral het inslapen. Kan zo een uur duren voordat hij eindelijk slaapt, voorheen bleef hij in bed zolang hij zn slaapzak aanhad maar sinds kort komt hij er ook uit... Snachts ook vaak 1 a 2x wakker, maar dan slaapt hij gelukkig wel weer verder als je bent geweest. Heb voor nu een lampje neergezet die na een uur uitgaat met rood licht, heb het idee dat dat iets helpt.. Vanavond was helemaal drama, sliep hij bijna totdat er vuurwerk werd afgestoken, kon ik weer van vooraf aan beginnen 馃ゲ

5 uur geleden

Reactie op Esther97

Hier ook drama, vooral het inslapen. Kan zo een uur duren voordat hij einde ...
Pf pittig. En herkenbaar. Benieuwd naar het lampje. Welke si dat?