19 Reacties
2 jaar geleden
Gister prikjes gehad en in een romper alleen in een pacco piccolo doek. Normaal heeft ze dan ook nog sws een broekje aan. ze heeft nog nergens last van.
2 jaar geleden
Reactie op Marije_90
Oh en.. mag een slaapzak überhaupt wel?
Officieel mag inbakeren niet na de vaccinaties dacht ik
2 jaar geleden
Officieel mag inbakeren niet na de vaccinaties dacht ik
Ik wist dit niet eens. Wat is hier de reden van?
2 jaar geleden
Reactie op nauru123
Volgens mij omdat hun warmte dan niet weg kan… maar ik twijfel ook wat te d ...
Maar dan is het alleen als ze verhoging of koorts hebben toch? Niet perse vanwege de vaccinatie?
2 jaar geleden
Reactie op 19Ramona95
Maar dan is het alleen als ze verhoging of koorts hebben toch? Niet perse v ...
Ja, zou je denken ja. Maar volgens mij is het gewoon preventief en dat ze hun warmte goed kwijt kunnen? De (inbaker)slaapzak die wij gebruiken is ook niet strak rond der benen oid, houdt alleen haar armen dichtbij haar lichaam maar die kan ze ook nog steeds omhoog doen… idk
2 jaar geleden
Reactie op nauru123
Ja, zou je denken ja. Maar volgens mij is het gewoon preventief en dat ze h ...
Wij hebben haar erna gewoon laten slapen in zo'n swaddle up slaapzak. Ik had hier nml geen idee van
2 jaar geleden
Reactie op nauru123
Ja… ze maken je soms echt helemaal gek hoor 😂😅😢
Maar hebben ze dit dan specifiek gezegd bij cb? Hier nml niet dus. Ik zou het gewoon goed in de gaten houden. Goed het nekje voelen enzo
2 jaar geleden
Reactie op 19Ramona95
Maar hebben ze dit dan specifiek gezegd bij cb? Hier nml niet dus. Ik zou h ...
Ik las ook nog een tip van iemand die checkte tijdens het slapen met de hoofdthermometer zodat je temperatuur kan checken tijdens het slapen. Maar die moet je maar net in huis hebben 😉
2 jaar geleden
Reactie op nauru123
Ja, zou je denken ja. Maar volgens mij is het gewoon preventief en dat ze h ...
Ja preventief. Omdat koorts snel kan ontstaan na een vaccinatie.
En ze hun warmte dan slecht kwijt kunnen (zo uit mn hoofd raken babys die via hun hoofd en handjes het beste kwijt.)
Met een inbakerzak zit alles natuurlijk strak en is er veel meer kans op warmtestuwing. Wat op zijn beurt weer een verhoogde kans op wiegendood geeft.
Wij twijfelen ook over het inbakeren na de vaccinatie maar ik heb besloten om toch het fedde en kees lakentje te gebruiken voor de eerste 24 uur na de vaccinatie ipv de inbakerslaapzak
2 jaar geleden
Hier werd het ook bij consultatiebureau aangegeven. Maar ik had het al wel keer gelezen en ben 2 weken ervoor gaan afbouwen met inbakeren. Dat ging gelukkig heel goed (wat ik echt niet had verwacht)