61 Reacties

6 dagen geleden

18:30 tot 7:00

5 dagen geleden

Reactie op Poogie

Mijn dochter gaat in vergelijking met de kindjes hier extreem laat slapen. ...
Extreem laat valt ook wel weer mee

5 dagen geleden

Reactie op juneee

Extreem laat valt ook wel weer mee
In vergelijking met het gemiddelde hier is dit al laat 🫣. Er zijn ook soms dagen bij dat ze pas rond 22-23u gaat slapen 🤫.

5 dagen geleden

Om 19uur naar bed en wakker tussen 6 en 7:30.

5 dagen geleden

Reactie op Poogie

In vergelijking met het gemiddelde hier is dit al laat 🫣. Er zijn ook soms ...
Alles is relatief 😊 Wij wonen in het buitenland en hier reageren mensen vaak geschokt als ik zeg dat onze baby al om 19:00 of 19:30 op bed ligt. Dus zeg ik maar niks 😄

5 dagen geleden

Reactie op Juulie

Hier heeft de ochtend dut inkorten (30-45 min) geholpen tegen elke dag voor ...
Ohh en hoelaat wordt ze wakker en wat is een beetje haar ritme?

5 dagen geleden

Reactie op Anoniem1423

Ohh en hoelaat wordt ze wakker en wat is een beetje haar ritme?
Wakker: tussen 06:30-07:00 Naar bed 09:30 (halfuurtje) Wakker 10:00 In bed om 13:30 Uit bed 15:00 Weer naar bed 19:00

5 dagen geleden

Reactie op Amy0808

Wauw ik lees echt relaxte tijden hier!! Bij ons is het tussen 7 en half 8 n ...
Zeker doen, en pas starten om 9:15/30. Dan is je middagdut veel eerder, en is er meer slaapdruk voor de nacht. Mijn zoontje kan heeeeerlijk en lang slapen in de ochtend. Maar als ik hem niet wakker maak loopt alles in de soep qua slaap en nacht.

5 dagen geleden

Reactie op Jurst

Zeker doen, en pas starten om 9:15/30. Dan is je middagdut veel eerder, en ...
Precies dit. Ik moest mijn zoontje in het begin wakker maken uit zijn ochtend dut. Voelt heel krom en sneu. Maar daardoor slaapt hij in de nacht echt een stuk beter. En daar heb je als ouders zijnde ook veel meer aan omdat je zelf dan ook kan slapen.

5 dagen geleden

Reactie op Jurst

Zeker doen, en pas starten om 9:15/30. Dan is je middagdut veel eerder, en ...
Maar dat is denkik super verschillend hoor! Want mij dochter slaapt altijd van 10-12 u sochends. Dan weer smiddags van 15-16 u en dan gewoon van 7 uur savonds tot 7 u/half 8 sochends.

5 dagen geleden

Reactie op Lizz4011

Maar dat is denkik super verschillend hoor! Want mij dochter slaapt altijd ...
En dit is ook het ritme van onze kinderopvang ,alle kindjes gaan hier daar dus blijkbaar wel goed op🥰

5 dagen geleden

Reactie op Poogie

Mijn dochter gaat in vergelijking met de kindjes hier extreem laat slapen. ...
Ja, hier ook zo’n nachtuiltje. Ze zit in het 2-3-4 schema. Hebben altijd haar gevolgd, dit kwam er van nature uit. 8 u wordt ze meestal wakker. Dan van 10-12 weer slapen. (Soms 1 slaap cyclus, meestal 2). Dan rond 15-16 weer slapen. Ik maak haar alleen wakker als ze na 17 uur nog slaapt, maar zorg wel dat ze een cyclusje vol kan maken. Als ze dus pas om 16.30 gaat slapen, zal ik haar rond 17.15 wakker maken. Bijna nooit nodig want ze wordt prima zelf wakker. Maar ik merk gewoon dat ze, of ze nou later wakker wordt of niet ze toch altijd wel dezelfde tijden heeft. Dus 10u, 15u en 21u

5 dagen geleden

Hier is hij om 18:00 echt altijd moe. En slaapt door tot 07:30/08:00 🙈 Dan rond 10:00 weer naar bed en maak ik hem wakker na een slaapcyclus. Dan rond 13:30 tot max 15:00. Soms slaat hij zelfs de middagslaap over en houdt hij het prima vol tot 18:00.

5 dagen geleden

Reactie op MelVG

Ja, hier ook zo’n nachtuiltje. Ze zit in het 2-3-4 schema. Hebben altijd ha ...
Hier een gelijkaardig schema 🤗. Alsof je het over mijn dochter hebt 🙂.

4 dagen geleden

Reactie op Sabrinex

18:30 naar bed maar als hij heel moe is soms ook 18:00/18:15 en hij slaapt ...
Ooooh wat heerlijk!

3 dagen geleden

Mijn zoon van 1 jaar gaat tussen 18.30-19.15u naar bed, afhankelijk van hoe goed hij overdag geslapen heeft en hoelaat hij wakker wordt uit z’n 2e slaapje. Hij slaapt dan meestal tussen de 11 en 12 uur. Hij slaapt regelmatig door, soms moeten we er 1x of een paar keer heen. Hij krijgt geen nachtvoeding meer.

3 dagen geleden

Reactie op Inge96

Mijn zoon van 1 jaar gaat tussen 18.30-19.15u naar bed, afhankelijk van hoe ...
Hier ook zo.

3 dagen geleden

Ze gaat tussen 19/19:30 naar bed en is vaak om 6 wakker. De laatste 3 dagen ineens 7-7:30

2 dagen geleden

Reactie op THS

Hier gaat ze om 19.00u naar bed en dan maken we haar om 7.45u weer wakker. ...
Ik zet al een jaar de wekker op 7u à 7:30u, maar heb een goede slaper. Ben dus even benieuwd: als ze uitslaapt, hoe laat zijn dan de slaapjes en wanneer gaat ze naar bed 's avonds(

één dag geleden

Reactie op Domensino

Ik zet al een jaar de wekker op 7u à 7:30u, maar heb een goede slaper. Ben ...
Ik heb sinds de geboorte van onze zoon de wekker nooit meer gebruikt, hij is mijn wekker 😅