7 Reacties

2 jaar geleden

Hoi Ik zou persoonlijk wel hebben gebeld naar de hap. Beter een keer teveel dan te weinig. Succes

2 jaar geleden

per ongeluk een slok water kan niet veel kwaad, het is pas gevaarlijk als je hem structureel water gaat aanbieden op deze leeftijd, hopelijk stelt dit je wat gerust!

2 jaar geleden

Ik moest van het cb mij dochter elke dag 10cc water geven om obstipatie te verminderen. Perongelijk een slokje water kan geen kwaad

2 jaar geleden

Mijn dochtertje moest voor haar operaties steeds 'nuchter' blijven, maar mocht dan elk uur 30 cc suikerwater. Dus denk niet dat een slokje dan een probleem is hoor.

2 jaar geleden

Mijn dochter deed zaterdag precies hetzelfde, maar heb me er niet druk om gemaakt. Het gaat er met water om dat je het niet geeft als dorstlesser omdat het dan ruimte inneemt van voeding waardoor ze minder gaan eten. Water zelf kan geen kwaad, kunstvoeding maak je ook met water 鈽猴笍

2 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad maar dan in de kraamweek. De kraamhulp zei dat het niet erg is als het een keer gebeurt. Ook zei ze dat meerdere dit ook per ongeluk hadden gehad bij het eerste badje 馃槄

2 jaar geleden

Gebeurt hier ook soms. M'n zoontje kan van totaal ontspannen naar druk draaien gaan. Hij gaat nooit met zijn gezicht onder water, maar een klein slokje land zijn mondhoek is wel gebeurt hoor. Maak me er niet druk om en is niet in me opgekomen de ha te bellen 馃檭