14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een hele lelijke kleurrijke babygym. Vind hij geweldig 🙈

2 jaar geleden

Eindeloos helaas niet, maar de loopy links (een heleboel van die ringen met verschillende kleurtjes en texturen) vallen hier in de smaak. En boekjes om naar te kijken (zwart, wit en felle kleurtjes met simpelere vormen zoals Nijntje), een Oball en dit grijpspeeltje vinden ze erg leuk: https://degeleflamingo.nl/products/hape-activiteiten-grijpspeeltje?variant=47600801775960&srsltid=AfmBOoooSw79nerCMm64FdMcGr3n3lMWK4u4QMe5EVzBjSYoXL32PZPjOkI. Dat pakken ze makkelijk en brengen ze naar hun mondjes om te verkennen. En daarop hebben we nog wat variaties, beetje soortgelijk spul.

2 jaar geleden

Reactie op Kim151223

Ik heb een hele lelijke kleurrijke babygym. Vind hij geweldig 🙈
Jaa hebben wij ook idd, maar boos dat ie wordt!🙈 In eerste instantie vond ie t wel leuk, maar nu.. Heb de hangende speeltjes ook al vervangen door andere, maar die lieverd is nog steeds ontevreden😂

2 jaar geleden

Hier ook wat sneller verveeld dan eerst. Gister vermaakte hij zich uitstekend met een cake verpakt in plastic bij het tuincentrum 🤣 en een knisperend doekje vindt hij fantastisch.

2 jaar geleden

Hahah jaa soms doet ie me zo denken aan een kat.. allerlei leuke speeltjes kopen en dan spelen met de verpakking😂👍🏼

2 jaar geleden

Mijn zoon kan zich eeuwen vermaken met die plastic ringen. Heb een hele collectie gekocht dus we hebben ze overal hangen. Daarnaast heb je een buggyboekje die eraan vast kan zetten en dat vind hij ook geweldig. Wellicht is zo’n boekje ook een ideetje?

2 jaar geleden

Freddie de vuurvlieg!! Echt een hit hier 😂

2 jaar geleden

Freddie de vuurvlieg!! Echt een hit hier 😂
Jaaa die is echt top! Ons zoontje vermaakt zich er ook echt super goed mee.

2 jaar geleden

Capitein calamari! Helemaal het einde hier. Van dezelfde maker als Freddie de vuurvlieg

2 jaar geleden

Stef stuntpiloot! Ik speel dit nu met de oudste en de baby kijkt haar ogen uit haha. En idd de vuurvlieg, dobbelsteen van Little dutch en een hysterisch speelboog voor aan de wipstoel

2 jaar geleden

Reactie op Lydia01

Mijn zoon kan zich eeuwen vermaken met die plastic ringen. Heb een hele col ...
Welke plastic ringen? Heb je een link?

2 jaar geleden

Reactie op Ak_

Welke plastic ringen? Heb je een link?
Van playgro. Je kan ze bij elke speelgoedwinkel wel krijgen. Je hebt ook een variant van Kruidvat, maar die vind ik persoonlijk niet zo fijn als deze

2 jaar geleden

Reactie op Lydia01

Van playgro. Je kan ze bij elke speelgoedwinkel wel krijgen. Je hebt ook ee ...
Ik heb die van kruidvat idd, vind ze alleen een beetje hard om op te bijten. Zijn die van playgro zachter?

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne4

Ik heb die van kruidvat idd, vind ze alleen een beetje hard om op te bijten ...
Nee, ze zijn niet zacht. Maar elke kleur heeft wel zijn eigen textuur en ze vinden het hier fijn om die met hun mondjes te verkennen.