10 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje trok zichzelf op aan zijn box. Die heb ik inmiddels weggedaan en heb nu een speelgoeddoos. Daar kan hij zichzelf ook aan optrekken. Misschien is dat een idee? Verder volg ik je topic ook voor meer inspiratie hahah

één maand geleden

Reactie op Novbaby23

Mijn zoontje trok zichzelf op aan zijn box. Die heb ik inmiddels weggedaan ...
Hier vind hij de box helemaal niks helaas, maar ik kan hem er wel vaker inzetten om te kijken wat hij doet! Bedoel je zo’n speelkubus idee? Die zag ik nog en leek mij wel leuk! Zag ook van die speeltafeltjes, maar ik twijfel of die stabiel genoeg zijn om aan op te trekken

één maand geleden

Piklerdriehoek .. wel prijzig, maar lang plezier van.

één maand geleden

Wij hebben een houten baby gym met speeltjes met handvatten eraan, daar trekt hij zich aan op 🙈

één maand geleden

Reactie op Juulie

Hier vind hij de box helemaal niks helaas, maar ik kan hem er wel vaker inz ...
Mijn zoontje houdt niet van zijn box. Ik bedoelde vanuit buiten af 🙄 Ik twijfelde ook al over speeltafels. Denk dat dat net iets te vroeg nog is

één maand geleden

Je hebt leuke speeltafels. Of een bureautje van bijvoorbeeld de IKEA. Is vooral leuk als ze wat ouder zijn maar je zou het nu ook al kunnen aanschaffen.

één maand geleden

Reactie op Ayaaayaay

Piklerdriehoek .. wel prijzig, maar lang plezier van.
Goeie! Heb je nog aanraders wbt merken? Zie er echt ontzettend veel, maar wil dan wel een goeie. De wobbel is hier wel een favoriet dus de pikler wellicht ook, dacht dat het voor oudere kindjes was. Maar wel het proberen waard!

één maand geleden

Reactie op femkejanse

Wij hebben een houten baby gym met speeltjes met handvatten eraan, daar tre ...
Dat is ideaal! Wij hebben meerdere babygyms. Ook van hout, maar ze lijken niet stabiel genoeg (little dutch en ikea) omdat ze snel verschuiven

één maand geleden

Reactie op Novbaby23

Mijn zoontje houdt niet van zijn box. Ik bedoelde vanuit buiten af 🙄 Ik tw ...
Ah zo! Hij heeft het afgelopen dagen inderdaad geprobeerd aan de buitenkant van de box. Alleen hij snapt het nog niet helemaal 😂 Heb inmiddels nog niks gekocht. Jij wel?

één maand geleden

Reactie op vdw21

Je hebt leuke speeltafels. Of een bureautje van bijvoorbeeld de IKEA. Is vo ...
Dat is leuk! Een speeltafel had ik al op mijn lijste staan, vind het alleen heel moeilijk in te schatten welke stabiel genoeg zijn om zich aan op te trekken. Ik dacht ook al aan een tafeltje of iets van een voetenbankje oid!