998 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Gelukkig ben ik niet de enige 😂🙈 ik hoor en lees van veel dat ze weten da ...
Ik ook! Sprong 1 heb ik alleen gemerkt doordat ze weer meer kon. Op dit moment zou ze in de moeilijke fase van Sprong 2 zitten.. de 3 h's herken ik nog niet nu. wel dat ze meer drinkt, maar dat is meer omdat ik een enorme productie dip heb

7 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Gelukkig ben ik niet de enige 😂🙈 ik hoor en lees van veel dat ze weten da ...
Ik heb dit ooo wel een beetje hoor. Ik heb de app oei ik groei en vanuit daar kan ik zien wanneer ze in een sprongetje kan zitten. Maar de ene dag is t heel veel huilen, andere dag is ze gewoon enorm vrolijk, ene x drinkt ze heel goed, andere x heel slecht. Dan krampjes dan niet.. Maargoed, komt dit door t sprongetje of komt dit door wat anders🤷🏼‍♀️😂 t is dat ik zeg dat ze in sprong 2 zit omdat t volgens die app zo zou zijn😂

7 maanden geleden

Reactie op monique96x

Ik heb dit ooo wel een beetje hoor. Ik heb de app oei ik groei en vanuit d ...
Ja die app heb ik inderdaad ook, maar dan zou ze pas volgende week in sprong 2 moeten zitten 😂😅 vind t maar lastig soms

7 maanden geleden

Reactie op monique96x

Ik heb dit ooo wel een beetje hoor. Ik heb de app oei ik groei en vanuit d ...
precies dat 🤣 eigenlijk zeggen we maar wat een hopen we dat het klopt 🤔😉

7 maanden geleden

Volgens de Oei ik groei app zou mijn zoon nu in zijn eerste sprong moeten zitten. (Prematuur geboren dus ze volgen de uitgerekende datum) maar mijn zoon kan al een aantal van de dingen die een baby pas na sprong 1 zou moeten kunnen doen? Ik vind het best verwarrend en lastig om te ontdekken wanneer hij een sprong heeft. Ik heb zelf het idee dat hij er al 2 op heeft zitten als ik naar zijn gedrag kijkt, maar heel veel dingen heeft hij nog niet ontwikkeld. Vind het toch wel heel lastig

7 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Volgens de Oei ik groei app zou mijn zoon nu in zijn eerste sprong moeten z ...
wanneer was je uitgerekend dan? Volgens mij hebben de meeste december babys meer uitgerekende datum december sprong 1 al gehad. Of was je in januari uitgerekend? Of ik kan niet rekenen..

7 maanden geleden

Reactie op monique96x

Ik heb dit ooo wel een beetje hoor. Ik heb de app oei ik groei en vanuit d ...
Hier helemaal precies hetzelfde🤣🤣

7 maanden geleden

Reactie op Elliema

wanneer was je uitgerekend dan? Volgens mij hebben de meeste december babys ...
Ik was uitgerekend op 13 januari

7 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Volgens de Oei ik groei app zou mijn zoon nu in zijn eerste sprong moeten z ...
Het draait bij een sprong om de vaardigheden uiteindelijk. Meer onrust, huilen en kramp bijvoorbeeld is immers nog aan de orde van de dag deze periode.

7 maanden geleden

Iemand die dit herkent? Mijn zoontje van 10 weken slaapt sinds sprong 2 zo slecht overdag. Kost veel moeite om hem in slaap te krijgen terwijl hij wel echt moe is. Als hij slaapt en in zijn bed ligt wordt hij vaak binnen 15/25 min weer wakker. De sprong is wel al voorbij, maar het slecht slapen overdag blijft..

7 maanden geleden

Reactie op MichelleLM

Iemand die dit herkent? Mijn zoontje van 10 weken slaapt sinds sprong 2 zo ...
Dit herken ik erg ja! Onze kleine is nu 9 weken en slaapt overdag alleen langer als hij op de borst bij één van ons ligt. Heeft iemand tips?

7 maanden geleden

Reactie op MichelleLM

Iemand die dit herkent? Mijn zoontje van 10 weken slaapt sinds sprong 2 zo ...
Hier ook! Alleen maar hazenslaapjes overdag. En als ik hem in z’n bedje leg valt die wel in slaap maar is die van het uur het laatste halfuur alleen maar wakker en constant z’n speen aan het uitspugen. Soms is hij zo moe en wel 2,5 uur wakker voordat die eindelijk een beetje in slaap valt.

7 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Hier ook! Alleen maar hazenslaapjes overdag. En als ik hem in z’n bedje leg ...
Hier slapen overdag ook echt een ramp. Gaat soms pas na 3,5 uur slapen, helemaal oververmoeid 😓

7 maanden geleden

Wie heeft sprong 3 achter de rug?? Merk je verschil?

7 maanden geleden

heeft iemand ervaring met de 8-10 weken slaap regressie? duurde dit erg lang, want kleintje hier is MEGA lastig omdat ze blijft wakker worden tussen cyclussen overdag. ze slaapt in een donkere, Prikkelvrije kamer nu maar haalt niks uit...

7 maanden geleden

Reactie op EliJe

heeft iemand ervaring met de 8-10 weken slaap regressie? duurde dit erg lan ...
Zover ik weet is de eerste slaapregressie pas met 4 maanden toch? Wel kan het sprong 2 zijn.

7 maanden geleden

Reactie op lolaa11

Wie heeft sprong 3 achter de rug?? Merk je verschil?
wij sinds vorige week! Hij heeft nu z'n handjes ontdekt, erg leuk. En is heel makkelijk en gezellig, een wereld van verschil met tijdens de sprong!

7 maanden geleden

Reactie op CinA

wij sinds vorige week! Hij heeft nu z'n handjes ontdekt, erg leuk. En is he ...
Merk jullie ook iets qua slaap?

7 maanden geleden

Reactie op MichelleLM

Zover ik weet is de eerste slaapregressie pas met 4 maanden toch? Wel kan h ...
op 8 weken is er een regressie vooral voor slaapjes overdag, heeft te maken met melatonine productie en hangt samen met sprong 2. maar niet alle babies hebben hier last van. wij dus wel...

7 maanden geleden

Reactie op lolaa11

Merk jullie ook iets qua slaap?
nee eigenlijk is er weinig veranderd. Zijn dutjes overdag zijn nog steeds korter dan "volgens het boekje" en 's nachts ging het al best redelijk.