998 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op PS1995

Oh ja, onze dochter ook 14 weken en precies hetzelfde… denk inderdaad spron ...
Ik zou willen zeggen dat het niet zo is, maar 4 kan echt pittig zijn door de slaapregressie, de lengte ervan en omdat de meeste vrouwen dan ook net weer aan het werk zijn. Dat was iig mijn ervaring met de oudste 🙈 Maar er komt een eind aan!

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Ik zou willen zeggen dat het niet zo is, maar 4 kan echt pittig zijn door d ...
Ja, daar ben ik ook bang voor. Gelukkig is het voor een goed doel en gaat de kleine meid er goed van groeien, maar pittig lijkt het mij wel. Gelukkig ben ik tot haar 6e maand met verlof ( echt een luxe), dus kan ik eventueel nog hier en daar bijslapen en/of rusten

6 maanden geleden

Zoontje is nu ruim 13 weken en heeft afgelopen weken altijd doorgeslapen. Op dit moment ben ik al sinds 2 u bezig om hem weer in slaap te krijgen. Hele huis al rondgelopen, gezongen, klein flesje, bij me neergelegd niks helpt!! Hopelijk is dit iets eenmaligs, maar ben beetje bang voor de volgende sprong😅

6 maanden geleden

Herkent iemand dit bij sprong 3? Meeeeega onrustig drinken dus bijv hele tijd met het hoofdje draaien, speen eruit, speen erin, even stoppen, dan weer willen. Weghalen is neit goed want toch honger. Enz. En zo ook slapen, veel bewegen, fiep valt 204x, maar we willen hem wel.... En als iemand dit herkent. Ging het ook weer over? 🤣😅

6 maanden geleden

Reactie op Elliema

Herkent iemand dit bij sprong 3? Meeeeega onrustig drinken dus bijv hele ti ...
Hier geen fles of speentje maar wel bv en met sprongetjes altijd onrustig drinken haha. Gaat vanzelf weer over😜

6 maanden geleden

Reactie op Elliema

Herkent iemand dit bij sprong 3? Meeeeega onrustig drinken dus bijv hele ti ...
Poh hier precies het zelfde en ook nog lachen als die de speen eruit duwt. Heeeel schattig maar soms ook frustrerend hopelijk is het sprongetje zo voorbij!😍

6 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Zoontje is nu ruim 13 weken en heeft afgelopen weken altijd doorgeslapen. O ...
Hier net zo. Dochter sliep echt goed van 19:00-04:00. Nu gister pas om half 12 in slaap en regelmatig wakker. Nu overdag ook nog maar een uurtje geslapen vanaf half 7 vanmorgen. Auto geprobeerd, wandelen, wiegen, voeden, draagzak, niets helpt. Het is een fase probeer ik mij maar voor te houden😅

6 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Zoontje is nu ruim 13 weken en heeft afgelopen weken altijd doorgeslapen. O ...
Rond 4 maanden is er een slaapregressie. 13 weken is misschien wat vroeg, maar bij ons begon het ook eerder

6 maanden geleden

Reactie op PS1995

Hier net zo. Dochter sliep echt goed van 19:00-04:00. Nu gister pas om half ...
Bij mijn zoontje precies hetzelfde! Ook ruim 13 weken oud.. Begin sprong 4 valt nu samen met mijn eerste werkweek en iets wat lijkt op een hormonenstorm bij mij.. Wat een combi😂 Hij doet op dit moment een dutje in mn armen. Probeer er op die manier voor te zorgen dat zn dutjes overdag iig een volle slaapcyclus duren van +/- 45 min.. Dan lijkt ie net wat minder prikkelbaar dan met die mega kortehazenslaapjes..

6 maanden geleden

Reactie op Lisanne4

Bij mijn zoontje precies hetzelfde! Ook ruim 13 weken oud.. Begin sprong ...
Oh wat pittig zo alles tegelijk! Succes met werken en sprongetje 4. Ik hoop dat het voor jullie beiden zal gaan meevallen! Hier ook de dutjes nog bij mij op schoot waar kan hoor. Ergens anders is echt geen optie. Haar bedje boven deed ze sowieso nog niet, maar daar ga ik nu ook nog maar even niet mee oefenen….😅

6 maanden geleden

Reactie op PS1995

Ja, daar ben ik ook bang voor. Gelukkig is het voor een goed doel en gaat d ...
Wij hebben amper iets gemerkt van sprong 4 bij onze dochter. Sprong 3 was erger. Het hoeft dus niet altijd heel lastig te worden 😊

6 maanden geleden

Reactie op moniekd

Poh hier precies het zelfde en ook nog lachen als die de speen eruit duwt. ...
Hier precies het zelfde. Ik deed ook nog wel eens een vlog zelf kijken tijdens de fles geven. Nou, dat hoef ik nu niet meer te doen want meneer vind shoplogs en de bachelor ineens super interessant. Zo interessant dat hij zijn fles er voor laat staan 🤣

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hier precies het zelfde. Ik deed ook nog wel eens een vlog zelf kijken tijd ...
Whahahhahah ik zet tegenwoordig ook de tv uit 🤣🤣

6 maanden geleden

Wat een pittige , sprong 4! Dochter wordt snachts ineens elke 1,5/2 uur huilend wakker. Ligt inmiddels tussen ons in, dat is prima, maar ze gaat niet slapen tot ik haar heb aangelegd en ze weer kan drinken. Speentje wil ze al vanaf de geboorte niet. Zijn er meer mama's die bv geven en de hele nacht maar aan het voeden zijn? Ik vraag me af of het goed is nl en of he ritme zo niet verstoord wordt (snachts drinken en overdag weinig).

6 maanden geleden

Reactie op RPVD93

Wat een pittige , sprong 4! Dochter wordt snachts ineens elke 1,5/2 uur hui ...
Heel erg pittig! Succes mama, you got this! Ik geef ook bv en hier net zo. Als ze overdag weinig drinken, willen ze in de nacht de calorieën in gaan halen en extra drinken. Ik denk voor je aanmaak niet erg. Mijn productie is hetzelfde gebleven tot nu toe. Ik denk dan, dit is de natuur, het regelt zichzelf daar mogen wij op vertrouwen. En als je wel het idee hebt dat het beïnvloed en je overdag minder melk aanmaakt kan je altijd nog even een keer extra aanleggen of je borsten 1 of 2 keer overdag kolven om te stimuleren.

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Wij hebben amper iets gemerkt van sprong 4 bij onze dochter. Sprong 3 was e ...
Geeft hoop haha

6 maanden geleden

Reactie op PS1995

Heel erg pittig! Succes mama, you got this! Ik geef ook bv en hier net zo. ...
Dankje! Zo denk ik er ook wel over, het hoort er allemaal bij. Hopelijk drinkt ze binnenkort weer netjes overdag en nog maar 1-2x (of niet 😁) snachts. Mn tepels hebben het wel zwaar te verduren 🥲 jij ook wel succes!!

6 maanden geleden

Pfff sprong 3? Mega onrustig drinken, wel willen maar krijsen als die fles erin zit.. met moeite nu 130 gedronken met veel wandelen tijdens het drinken… vermoeiend 🙈 herkent iemand dit?

6 maanden geleden

Reactie op PS1995

Heel erg pittig! Succes mama, you got this! Ik geef ook bv en hier net zo. ...
Niet groetje op vertrouwen. Je kan echt een omgekeerd voedingsritme krijgen en dat kan een tijd duren. Ligt niet aan of er melk beschikbaar is, maar dat je kindje eraan went de meeste calorieën in de nacht te nemen. Ik denk dat je met bv uit moet kijken dat je niet iedere kik met een borst oplost. Helaas spreek ik uit ervaring.

6 maanden geleden

Eerder begonnen aan sprong 3 en ook alweer een paar dagen langer bezig. Heerlijk🙈