998 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb de oei ik groei app ook gedownload op aanraden van hier, maar vind het niet per se de moeite waard! Ze ontwikkelt op haar eigen tempo en is eerder of later in een “sprongetje” dan volgens de app ook + ene moment dan is het echt een drama en het andere moment is ze snel te vrede! Ook met de vaardigheden loopt ze met sommige sprongetjes “achter” terwijl als ik dan kijk bij sprong 3 dan heeft ze ook al aardig wat dingen ontwikkeld.

6 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Hier een zoontje die de afgelopen nachten erg slecht slaapt.. 23 uur krijgt ...
Hier hetzelfde, vannacht weer bijna ieder uur gezien😣 En opeens weer voedingen 's nachts. Ik hoop maar dat het snel voorbij is want bij m'n oudste duurde dit zo lang. Helaas lijkt ze qua sprongen op dr broer dus ben bang voor het ergste🥲 Uiteraard volgende week weer aan t werk🙈

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Hier hetzelfde, vannacht weer bijna ieder uur gezien😣 En opeens weer voed ...
Hier exact hetzelfde! Ook volgende week weer aan t werk, hoop dat dit niet te lang duurt.

6 maanden geleden

Reactie op Inez0394

Hier exact hetzelfde! Ook volgende week weer aan t werk, hoop dat dit niet ...
Zo pittig he😮‍💨 En m'n man hoort he-le-maal niks dus slaapt gewoon elke nacht. Als ik dan zeg dat ik moe ben omdat ik letterlijk dag&nacht aan sta (peuter doet meestal geen dutje meer), dan wordt ie geïrriteerd en zegt ie dingen als "het hoort er nou eenmaal bij" "jij wilde kinderen" (hij stelde voor om te beginnen met proberen voor een tweede🤔) en "stel je niet aan". Zo fijn die steun🙈

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Zo pittig he😮‍💨 En m'n man hoort he-le-maal niks dus slaapt gewoon elke ...
Jaa gister hadden we een goede nacht dus dacht:' oh zou het voorbij zijn?' Maar helaas.. vannacht wederom 3x feest😅

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Zo pittig he😮‍💨 En m'n man hoort he-le-maal niks dus slaapt gewoon elke ...
Oh bah, jeetje. Dat is niet leuk zeg, die opmerkingen heb je helemaal niets aan! Ik zou dat echt niet trekken als mijn man dat zou zeggen..

6 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Jaa gister hadden we een goede nacht dus dacht:' oh zou het voorbij zijn?' ...
Ohh die valse hoop🙈

6 maanden geleden

Reactie op Inez0394

Oh bah, jeetje. Dat is niet leuk zeg, die opmerkingen heb je helemaal niets ...
Dat was ook mijn reactie "hoe helpen deze opmerking mij? Ik hoef geen 'oplossing', alleen even erkenning en een knuffel". Nja dat snapte ie niet, dus ik janken😅 (ook net weer ongesteld). Verder heb ik een leuke man hoor, maar communiceren is niet z'n sterkste kant🙈

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Dat was ook mijn reactie "hoe helpen deze opmerking mij? Ik hoef geen 'oplo ...
Ik begrijp je helemaal! Mannen...🙃

6 maanden geleden

Onze zoon van 15 weken drinkt heel onrustig. Hij gaat hard huilen als m'n man de fles wil geven. Als ik zelf de fles geef, gaat het iets beter. Alleen hij pakt de fles niet of moeizaam, steeds fles erin, iets drinken, dan weer eruit. Met zijn handjes de fles eruit duwen. Vaker wakker overdag. 'S nachts slaapt hij gelukkig nog wel goed. Hoort dit bij sprong 4? En hoelang duurde/ duurt sprong 4 bij jullie?

6 maanden geleden

Hoelang duurt sprong 4 bij jullie? Voor m’n gevoel zijn we al weeeeken bezig.. vooral z’n ochtendslaapje is nu een drama en na afgelopen 1736363x wakker te zijn geworden en meneer besloot een half uur te gaan liggen kletsen merk ik dat ik het gejammer wat minder trek.. het slapen ging zo goed afgelopen maanden tot sprong 4 kwam 🤡

6 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Hoelang duurt sprong 4 bij jullie? Voor m’n gevoel zijn we al weeeeken bezi ...
Ik denk dat wij er nu 2,5 a 3 weken in zitten..

6 maanden geleden

Reactie op Linda_02

Onze zoon van 15 weken drinkt heel onrustig. Hij gaat hard huilen als m'n m ...
Dit klinkt als onze dochter… wisselt per dag maar vandaag weer drama tot nu toe. Ze is 14,5 wk. Misschien voelt ze mijn onrust daarin ook, maar ik vind het echt lastig. Volgens de app zou ze maandag in sprong 4 beginnen

6 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Dit klinkt als onze dochter… wisselt per dag maar vandaag weer drama tot nu ...
Ja ik vind het ook steeds lastiger worden. Vandaag nam hij ook geen fles bij opa, en als ik hem overneem, drinkt hij gelijk. Dinsdag begin ik weer met werken, dus hoop zo dat het dan beter gaat.

6 maanden geleden

Reactie op Linda_02

Ja ik vind het ook steeds lastiger worden. Vandaag nam hij ook geen fles bi ...
Oh dat is ook lastig.. daar moet ik niet aan denken. Komt ze ‘s nachts alles inhalen. Gelukkig drinkt hij bij jou wle gelijk 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Inez0394

Ik denk dat wij er nu 2,5 a 3 weken in zitten..
Oh hier hetzelfde. En ipv beter lijkt het alleen maar erger te worden 😂

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Hier hetzelfde, vannacht weer bijna ieder uur gezien😣 En opeens weer voed ...
Haha, wij zijn allebei zo intens bang voor wat er nu komen gaat. Letterlijk een trauma van de eerste. 🤞🤞🤞🤞 dat het dit keer 'gewoon' voorbij gaat.

6 maanden geleden

Hier is denk sprong 4 begonnen, nu al 3 uur achter elkaar aan het huilen... normaliter huilt ze laatste weken bijvoorbeeld 5 minuten omdat er dan een grote boer of scheet uit moet en is ze daarna weer chill Wat intens dit (en zoveel respect voor iedereen met een huilbaby🥺)... Benieuwd hoe lang het gaat duren De oei ik groei app zegt over 3 dagen dat sprong 4 zou beginnen. Dus die zit er -als dit het begin vd sprong is- goed dichtbij😅 Nu al bang voor de nacht (waren zo gewend aan dat ze al tijdje doorslaapt tot 07u00)😱

6 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Hier een zoontje die de afgelopen nachten erg slecht slaapt.. 23 uur krijgt ...
Hier ook, afgelopen nacht kwam hij elke 2 uur, kon de wekker erop gelijk zetten. Zou ook te maken kunnen hebben met de 4 maanden slaapregressie, hij is gister 16 weken.

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Hier hetzelfde, vannacht weer bijna ieder uur gezien😣 En opeens weer voed ...
Hier ook ineens weer vaker wakker. Tegenwoordig kwam hij pas rond 05:00 uur voor zijn voeding, vanaf 19:00. Nu ineens is hij elke nacht eerder wakker. Vannacht was het zelfs om 02:00 uur al raak. Wij hebben besloten geen voedingen meer te geven voor 05:00 uur. Anders komt hij steeds vaker en eerder terwijl hij het echt niet nodig heeft. Hij krijgt meer dan genoeg overdag.