998 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hier ook ineens weer vaker wakker. Tegenwoordig kwam hij pas rond 05:00 uur ...
Wat doe je dan als ie wakker is? Speentje of wat anders? Hier drinkt ze overdag niet echt fantastisch, probeer dr echt genoeg te geven maar ze wil het niet. Terwijl ze eerst wel grotere flessen dronk.

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hier ook ineens weer vaker wakker. Tegenwoordig kwam hij pas rond 05:00 uur ...
Als het maar een voeding is in de nacht dan maakt het tijdstip toch niet zoveel uit?. Tenminste dat was mijn gedachte. Hier ook van +- 5.00 naar tussen 12 en 2 gedaan. Maar in beide gevallen starten we de dag op het zelfde moment. Geen voeding geven en dan rekken tot 5.00 zou hier geen doen zijn.

6 maanden geleden

Jeetje sprong 4 is echt heftig mevrouw is normaal heel lief en chill maar nu is niks goeds ! Bij mij niet maar ook zelf vermaken wil ze nu niet en slapen al helemaal niet. Ik weet niet hoe ik soms moet handelen ze heeft vandaag in totaal maar 1 uur geslapen 🙁 sprong 4 begint over 5 dagen maar merk hem nu al echt

6 maanden geleden

Reactie op m.flse21

Jeetje sprong 4 is echt heftig mevrouw is normaal heel lief en chill maar n ...
Onze zoon van 15 weken is nu ook vanaf woensdag aan het huilen, niks is leuk, slecht drinken, stemmingswisselingen waar je u tegen zegt 😢 we hebben de 1e 12 weken een huilbaby gehad, 2 weken kunnen genieten en nu is het weer drama. 😭

6 maanden geleden

Reactie op Inge96

Onze zoon van 15 weken is nu ook vanaf woensdag aan het huilen, niks is leu ...
Pff heftig lijk me dat een huilbaby 🥺 onwijs intens.. hier mag ik afkloppen gelukkig maar voor veel is het anders. Hier is ze normaal dan echt te genieten alleen de eerste 8 weken niet wegens kramp maar daarna echt een lief meisje tevreden maar nu drama niks is goed

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hier ook ineens weer vaker wakker. Tegenwoordig kwam hij pas rond 05:00 uur ...
Een of zelfs meer nachtvoedingen zijn wel nog heel normaal. Tuurlijk moeten het er niet steeds meer worden, maar als hij nu na een ruk van 7 uur komt, is dat echt niet onredelijk. Je kan wel zegevierde dat je bv minimaal 3 of 4 uur ertussen wil ofzo, maar 7 is al heel netjes. Hier eerst ook aan het doorslapen en nu terug in zijn oude ritme van nachtvoeding rond 2 en dan weer tussen 5 en 6. Tis jammer, maar hij zit in een groeispurt als nooit tevoren, hij heeft het dus ook gewoon nodig.

6 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Wat doe je dan als ie wakker is? Speentje of wat anders? Hier drinkt ze ov ...
We geven een speentje en anders laten we hem even 5 minuutjes jammeren. Vaak valt hij dan toch weer in slaap. Vannacht ging hij om 20:30 even huilen. Hij heeft toen 3 minuten gehuild en is toen in slaap gevallen tot 22:00. Toen werd hij weer huilend wakker. We hebben toen een speentje gegeven en toen heeft hij tot 04:00 uur geslapen. Hij heeft dus geen honger anders slaapt hij niet weer zo’n lange ruk achter elkaar.

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

We geven een speentje en anders laten we hem even 5 minuutjes jammeren. Vaa ...
Ohh als speentje gewoon werkt dan is t idd geen honger anders zou ie dat niet doen😅

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Een of zelfs meer nachtvoedingen zijn wel nog heel normaal. Tuurlijk moeten ...
Ik snap je wel hoor. Maar onze zoon krijgt als 5 keer 200 cc voeding. Als er dan weer een nacht voeding bij komt krijgt hij veel te veel voeding. Overdag minder geven per fles werkt ook niet want dan krijst hij de hele boel bij elkaar van de honger 😅

6 maanden geleden

Reactie op oudaen

Als het maar een voeding is in de nacht dan maakt het tijdstip toch niet zo ...
Ervaring leert dat hij ongeveer 3 a 4 uurtjes na zijn nachtvoeding slaapt dus dan zitten we op 2 voedingen in de nacht meteen. Dan krijgt hij ook ineens veel te veel voeding per 24 uur

6 maanden geleden

Hoi mama’s, Volgens de app zit mijn dochter van 14 weken in sprong 4. Afgelopen dagen kost het zo veel tijd en energie om in slaap te vallen! Vandaag overdag bleef ze maar vechten! Hoort dit bij sprong 4? Herkenbaar ? Of is het iets anders??? Ik snap het allemaal niet meer 😢

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

We geven een speentje en anders laten we hem even 5 minuutjes jammeren. Vaa ...
Oh dan is het een ander verhaal ja, maar dan komt hij dus eigenijk niet voor nachtvoeding. Klinkt als de slaapregressie.

6 maanden geleden

Reactie op Zoze

Hoi mama’s, Volgens de app zit mijn dochter van 14 weken in sprong 4. Afge ...
Sprong 4 valt samen met de eerste slaapregressie. Dus indd veel moeite met in slaap komen, korte slaapjes, ‘s nachts vaker wakker. Belangrijk om je ritme (als je die al hebt) te blijven volgen zodat het voor haar ook duidelijk is dat ze moet gaan slapen.

6 maanden geleden

Reactie op Zoze

Hoi mama’s, Volgens de app zit mijn dochter van 14 weken in sprong 4. Afge ...
Hier precies het zelfde.. inslapen voor de nacht is echt een draaaama. Voorheen legden we hem neer en viel hij in slaap, nu krijst hij alles bij elkaar en is het heel moeilijk om hem in slaap te krijgen. Overdag ook regelmatig even krijsen, terwijl dit normaal echt makkelijk ging. Wij twijfelen nog wel of het met de sprong te maken heeft of met de zomertijd.

6 maanden geleden

Sprong 4 is begonnen, 14 weken: Niet willen slapen overdag, er tegen vechten. Na 18.00 in de avond niet te pruimen Snel over prikkels Waar ze voorheen na de laatste fles in slaap viel is het nu een uur kei hard werken om er in slaap te krijgen

6 maanden geleden

Zijn er al baby’s die sprong 4 al hebben gehad? Wat was jullie ervaring mama’s? Wat deden jullie en hoe lang zaten ze in sprong 4????

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Oh dan is het een ander verhaal ja, maar dan komt hij dus eigenijk niet voo ...
Ik denk dat het de slaapregressie is inderdaad. Vannacht ook weer een vreselijke nacht gehad. Hij is bijna elk uur wakker huilend geworden 😅. Ik heb hem vannacht toch maar een klein flesje gegeven want het was niet te doen. Pff fijn hoor als je baby een huilbaby was en het net 3 a 4 weekjes goed leek te gaan.. voelt echt alsof we weer helemaal terug bij af zijn 🥲

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Ik denk dat het de slaapregressie is inderdaad. Vannacht ook weer een vrese ...
Alsof ik het zelf geschreven heb 🥲 toch fijn om te weten dat je niet de enige bent 😅

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Ik denk dat het de slaapregressie is inderdaad. Vannacht ook weer een vrese ...
Hier inderdaad ook enorme terugval in de nacht. Maar overdag gaat het wel vooruit. Dus hopelijk komt er snel een betere balans weer.

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier inderdaad ook enorme terugval in de nacht. Maar overdag gaat het wel v ...
Heel toevallig. Hier lijkt het overdag ook beter te gaan en in de nacht dus slechte r🥲