998 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Pff hebben jullie ook in spronf 4 soms dagen erbij dat ze wel willen drinke ...
Ja halve borst en dan rondkijken. Ik stop dan gewoon even.

6 maanden geleden

Pfff dacht je net dat je even in een betere flow zat. Huilbaby, 2 weken geleden opgenomen geweestzelfs daarvoor, en dan komt dit. Sprong 4, slaapregressie en al 4 dagen koorts. Top alles tegelijk. Dag leven 🫠

6 maanden geleden

Reactie op Juulie

Nou vooral dat laatste is pittig he! Met die sprongen en wat huilerige/hang ...
Heel wisselend. Afgelopen nacht echt een terror nacht gehad. Elke 45 minuten was hij aan het huilen. Die nacht ervoor juist weer een super nacht gehad waar hij aan 1 stuk sliep van 19:00 tot 05:30. Echt geen touw aan vast te knopen. Overdag merken we wel dat het veel beter gaat. Met de dutjes nog niet echt maar wel met zijn humeur. Heel vrolijk overdag en blij.. nu ‘s nachts nog 😅. Hoe gaat het bij jullie?

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ja halve borst en dan rondkijken. Ik stop dan gewoon even.
Ja ik ook, maar zo irritant 😑🤣

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Heel wisselend. Afgelopen nacht echt een terror nacht gehad. Elke 45 minute ...
Afgelopen nacht elk (half) uur gezien🥲 en drama met flessen overdag en alleen maar 30 minuten slaapjes. Flessen gingen vandaag wat beter en zowaar 1 lang slaapje in bed, de rest kort. Ze slaapt nu wel in een gewone slaapzak ipv ingebakerd ivm rollen, dat zorgt denk ook wel voor iets meer onrust. Hopelijk vannacht wat meer slaap, ik ga nu iig alvast maar naar bed🙈

6 maanden geleden

Reactie op Zoze

Dames die borstvoeding geven, merken jullie dat de baby minder uit de borst ...
Ja en heeel boos worden omdat het niet snel genoeg gaat 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Zoze

Dames die borstvoeding geven, merken jullie dat de baby minder uit de borst ...
Ja hier ook, wilde elke keer maar 1 borst. Maar wilde dan wel weer vaker drinken. Nu gaat het weer steeds beter.

5 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Heel wisselend. Afgelopen nacht echt een terror nacht gehad. Elke 45 minute ...
Oef dat is wel heel pittig zeg.. hopelijk is de slaapregressie snel voorbij. Maar wel fijn dat hij een goed humeur heeft! Hier ontzettend moeizaam drinken, al 2 weken. Al zitten we nog maar kort in sprong 4. We zijn 2 weken geleden overgestapt op andere voeding en ik ben een beetje bang dat de sprong het slecht drinken verergert, ook al zitten we er pas 1.5 week in. Slapen gaat gelukkig nog best goed! Inslapen gaat hier wat moeizamer, maar ik denk dat de echte slaapregressie nog moet komen dus ik hou mijn hart vast haha

5 maanden geleden

Vannacht de 1e nacht gehad waarvan ik dacht help!!! 01:00 voeding, 04:00 voeding.. tussen 4:30 elk half uur huilend wakker.. om 06.00 maar weer aangelegd, viel ze in slaap. Terug in bedje, 6:30 weer huilen, 6.45 weer... ze huilt nooit

5 maanden geleden

Volgens mij zijn wij er doorheen 😅 vannacht weer een goede nacht gehad en overdag weer een vrolijk kereltje. Hij is morgen 16 weken, alle sprongetjes worden eerder genomen dus ik hoop dat dit het was 😅 zaterdag rolde meneer ineens op z’n zij

5 maanden geleden

Even een kleine opsteker want het kan dus blijkbaar ook allemaal reuze meevallen. Niet om te pronken maar zodat niet iedereen zwaar in de stress schiet zoals ik zelf deed toen ik las over sprong 4. Zoontje is van 30 november en heeft volgens de app nog zes dagen te gaan. Wij hebben vrijwel niets gemerkt. Geen extra voedingen, slaapt nog steeds door, komt zelf in slaap en lijkt de hele dag te lachen. Natuurlijk heeft ‘ie zijn momenten maar dat heeft iedereen. Dus, maak je geen zorgen voordat het écht nodig is!

5 maanden geleden

Reactie op Krstn

Even een kleine opsteker want het kan dus blijkbaar ook allemaal reuze meev ...
Yes dat deel ik met je. Wij zitten volgens de app sinds 11 maart in de lastige fase van sprong 4. We merken er ook niets van. Ze is vroeg wakker, maar slaapt verder als een roos, huilt nauwelijks en heel vrolijk en gezellig. Ze heeft ook echt haar momentjes en soms is ze overdag vaker of langer wakker dan anders. Maar zo kan het ook inderdaad ☺️

5 maanden geleden

Meer kindjes die sinds sprong 4 niet meer zelfstandig in slaap komen en overdag bijna alleen nog maar 45 min slapen? Zelden dat hij langer slaapt..

5 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Meer kindjes die sinds sprong 4 niet meer zelfstandig in slaap komen en ove ...
Ja hier.. en ook standaard krijsen tijdens het in slaap wiegen en dan ineens poef, slaapt ze

5 maanden geleden

Reactie op Krstn

Even een kleine opsteker want het kan dus blijkbaar ook allemaal reuze meev ...
Was dit hetzelfde bij de vorige sprongetjes? Ik zit nu midden in sprong 3 maar het is heftig. Vrees daardoor echt zo enorm voor sprong 4, die gepland staat als wij op vakantie zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Meer kindjes die sinds sprong 4 niet meer zelfstandig in slaap komen en ove ...
Hier helaas ook. Wordt er soms simpel van….. Geen tijd meer voor mama om te rusten of iets. Hij kwam altijd prima in slaap. Sliep ‘s avonds gemakkelijk 2 a 3 uur en dan de nacht door tot 5/6/. Helaas is het nu einde verhaal. Weer 3/4 nachtvoeding borst😭😱. Heel onrustig drinken. Was al gewend aan geen nachtvoeding meer. Hoop dat dit gauw weer beter wordt pfff.

5 maanden geleden

Reactie op Wiscke

Hier helaas ook. Wordt er soms simpel van….. Geen tijd meer voor mama om te ...
Ja precies dit! ‘s nachts lange rukken maken, ochtend 45 min en ‘s middags 2-3 uur en dan nog een x 45 min. Savonds zonder problemen in slaap.. hopelijk komt het snel goed!

5 maanden geleden

Reactie op Fgas

Was dit hetzelfde bij de vorige sprongetjes? Ik zit nu midden in sprong 3 m ...
Eigenlijk nooit echt veel last inderdaad, maar sprong 3 wel iets meer gemerkt heb ik het idee

5 maanden geleden

Hier al voor de 3e week drama nachten.. waar ze voorheen sliep van 19-07 ( en geen fles meer ) is het nu de hele nacht spoken en zie ik elk uur op de klok.. Tijdelijk toch?😅

5 maanden geleden

Reactie op Danielleva

Hier al voor de 3e week drama nachten.. waar ze voorheen sliep van 19-07 ( ...
Omg hier echt exact hetzelfde. Het is pas nacht 4 en speen erin helpt meteen, maar wat is dit😂Kind sliep al 11 weken door