998 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Zo vermoeiend he😣
Heel erg vermoeiend zeker omdat je ziet dat ze zichzelf in de weg zit, eergisteren avond heeft ze 1,5 uur geslapen in de avond waarvan 3 kwartier op mij 🙈 vind het niet erg en zo sneu voor haar al die rot sprongetjes maar zou het ook wel lekker vinden om gewoon me handen weer vrij te hebben in de avond 😂

5 maanden geleden

Vannacht er niet uit gehoeven om een speen te geven.. Zou het na 2 week al weer rustiger worden? 🫣

5 maanden geleden

Waar hij eerst zelfstandig (overdag en avond) in slaap kon vallen is daar nu niks meer van te merken. Moet hem nu in slaap wiegen en snachts wilt hij alleen maar in m’n armen tegen me aan slapen, nachten zijn dus al weken gebroken met hem in m’n armen die om de haverklap wakker is en niet meer in slaap komt. Geniet er maar extra van nu dat kleine lichaampje nog lekker tegen me aan kruipt ☺️

5 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Na 3 weken is het hier 's nachts nog ellende. Op 1 redelijke nacht na. Over ...
Hoelang slaapt ze overdag nu? Mijn zoon slaapt overdag tussen 5 en 45 minuten in zijn bed

5 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Waar hij eerst zelfstandig (overdag en avond) in slaap kon vallen is daar n ...
Ik heb precies hetzelfde! Mijn zoon wil alleen maar op mijn borst slapen.. zeer pittig en ik hoop dat het niet heel lang meer duurt, maar inderdaad ook mooi dat hij nu nog bij mij kan/wil slapen ❤️

5 maanden geleden

Oooh dat krijsen voor het slapengaan! Word er helemaal gek van. Het begint al op de trap naar boven.

5 maanden geleden

Is er eigenlijk al iemand doorheen? 😅

5 maanden geleden

Reactie op EliJe

Is er eigenlijk al iemand doorheen? 😅
Wij nog niet en we zijn zeker 2 weken bezig

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Oooh dat krijsen voor het slapengaan! Word er helemaal gek van. Het begint ...
Eerder naar bed brengen lijkt hier te helpen hierbij.

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Oooh dat krijsen voor het slapengaan! Word er helemaal gek van. Het begint ...
Nou dit! Random op een punt beginnen. Dan op stel en sprong een fles willen en die opdrinken maat dan niet willen gaan slapen en mij nodig hebben. Hou geen avond over zo 😅

5 maanden geleden

Reactie op EliJe

Is er eigenlijk al iemand doorheen? 😅
Ja hoor! Er is licht aan het einde van de tunnel!

5 maanden geleden

Reactie op CinA

Ja hoor! Er is licht aan het einde van de tunnel!
Kan niet wachten 😍

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Eerder naar bed brengen lijkt hier te helpen hierbij.
Dat proberen wij nu ook.. maar ons zoontje heeft een enorm goed ingestelde biologische klok volgens mij. Die wil pas om 19.30 uur gaan slapen, als we hem er eerder in leggen schreeuwt hij net zo lang tot het half 8 is. Echt bizar!

5 maanden geleden

Weet iemand toevallig hoeveel tijd een baby maximaal kan voorlopen op een sprong? Zoals in de oei ik groep app. Is daar iets over bekend?

5 maanden geleden

Reactie op EliJe

Is er eigenlijk al iemand doorheen? 😅
Wij zijn er net een halve week doorheen geloof ik. Begon op week 13/14 en is nu week 19. Was echt pittig! Maar nu is het kereltje ziek, dus weer alles in de soep.

5 maanden geleden

Reactie op CinA

Ja hoor! Er is licht aan het einde van de tunnel!
En wanneer kwam de verbetering bij jullie?

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

En wanneer kwam de verbetering bij jullie?
De slaapregressie duurde bij ons 3-4 weken

5 maanden geleden

Reactie op tinekedk

Weet iemand toevallig hoeveel tijd een baby maximaal kan voorlopen op een s ...
Volgens mij is er een marge van 2 weken!

5 maanden geleden

Volgens de app zou sprong 4 pas beginnen over 4 dagen, maar hij slaapt ineens zo bagger. Ik ben sinds 3 uur ‘s nachts elke keer wakker voor hem. En dan niet eens omdat hij een fles nodig heeft, maar omdat z’n speen uit gevallen is. Hij slaapt enkel met speen om in slaap te vallen en daarna heeft hij het meestal niet nodig. Maar echt elke half uur tot een uur is hij weer wakker. Z’n ogen zijn dicht, maar zijn mond is open om te huilen en te zeuren. Heel veel maaien met de armpjes en beentjes ook. Zou dit het begin van sprong 4 kunnen zijn?

5 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Volgens de app zou sprong 4 pas beginnen over 4 dagen, maar hij slaapt inee ...
Dit hebben wij ook veel gehad in hwt begin van sprong 4, tot afgelopen nacht. Of het toeval is of niet, maar na de laatste fles van 2230 kwam ze pas om 5 u. Ik lag vanaf half 5 wakker en dacht huh, ik heb je niet gehoord voor je speen 🤣 dus ik hoop dat ze dat doorzet. Maar klinkt herkenbaar!