998 Reacties

5 maanden geleden

Net toen ik dacht dat dochtertje vanzelf in slaap kon vallen, lijkt ineens ver te zoeken. Ze wordt moe, wil slapen, lukt niet vanzelf, wiegen lukt ook niet meer. Enige wat helpt is dat ze aan de borst in slaap valt. (Sprong 4) Is dit straks een blijvertje of gaat dit ook weg? Ze had het voorheen nooit. Speen was voldoende. 🫠🫠

5 maanden geleden

Ze wilt nu ineens niet meer bij papa drinken. Altijd goed gegaan, nu enkel nog bij mama. En mijn man vindt dit best erg, want was altijd zijn momentje met haar.

5 maanden geleden

Reactie op EliJe

Ze wilt nu ineens niet meer bij papa drinken. Altijd goed gegaan, nu enkel ...
Onze dochter wilt ook niet bij papa drinken dit is al sinds sprong 3 zo, maar ze drinkt ook niet bij iemand anders. Mijn man vond het eerst ook niet heel leuk maar hij weet ook dat dit gewoon een fase is en dat dit vanzelf wel weer komt

5 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Volgens de app zou sprong 4 pas beginnen over 4 dagen, maar hij slaapt inee ...
Herkenbaar! Wij hadden exact zon nacht. Sliep eerst altijd door zonder voeding. Afgelopen nacht van 12 tot 3 om het uur 2x kunnen lopen voor de speen. Na 3 uur elke 20 minuten... hopelijk snel voorbij

5 maanden geleden

Reactie op Mamajoma

Herkenbaar! Wij hadden exact zon nacht. Sliep eerst altijd door zonder voed ...
Dan zou ik dit moment aangrijpen om de speen weg te laten. Dag heb je nog 2 of 3rotte nachten, maar dan is die vergeten en dat helpt enorm.

5 maanden geleden

Hoi allemaal. Ik heb het oei ik groei boek. Misschien is dit leuk en handig voor de mensen die geen app en geen boek hebben. Zie foto's. Bij reactie voeg ik nog 2 foto's toe.

5 maanden geleden

Reactie op Baby Girl Nov

Hoi allemaal. Ik heb het oei ik groei boek. Misschien is dit leuk en handig ...
Uitleg

5 maanden geleden

Reactie op Baby Girl Nov

Hoi allemaal. Ik heb het oei ik groei boek. Misschien is dit leuk en handig ...
Uitleg

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Dan zou ik dit moment aangrijpen om de speen weg te laten. Dag heb je nog 2 ...
Mee eens hoor! Heb er over nagedacht. Alleen is het geval dat we nu een weekendje weg zijn met vrienden en baby. Wil de vrienden niet tot last zijn met het feit dar wij kiezen om de speen weg te halen. Dus wilde dat na dit weekend gaan proberen

5 maanden geleden

Sprong/regressie? Dochter over een week 4 mnd en sinds een week na de nachtfles van 3 elk uur wakker: boeren/onrustig/zuigbehoefte/lachen/gillen/spugen etc. Met moeite dan weer in slaap om kort erna weer wakker te zijn. Totdat ik dr bij me neem, dan slaapt mevrouw uiteraard wel. Bekend met forse reflux wv nexium en onder controle. Voorheen snachts wel eens een boer die dwarszat, maar nu zoveel.. of is t gewoon sprong/regressie? Iig vermoeeeeiend haha

5 maanden geleden

Reactie op Ayaaayaay

Sprong/regressie? Dochter over een week 4 mnd en sinds een week na de nach ...
Elk uur wakker klinkt heel erg als de regressie🙈

5 maanden geleden

Hier na weken elke anderhalf uur wakker en willen drinken eindelijk weer een ok nacht! Van 22:30 tot 03:45 geslapen! Voel me weer een beetje herboren 😂

5 maanden geleden

Hier ook een goede nacht, wat voelt dat hemels!!

5 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Hier na weken elke anderhalf uur wakker en willen drinken eindelijk weer ee ...
Dit is toevallig! Na een helse vooravond van 6 tot 10 met maar 25min slapen heeft ze daarna tot 3uur doorgeslapen waarna ik na de borstvoeding weer in haar eigen bed kon leggen tot 7uur... man man man dit is zo een game changer vergeleken met de hele nacht haar in slaap wiegen en drama met in bed leggen dus dan maar hele nacht in me armen.. wat fijn zeg!!

5 maanden geleden

Reactie op Sal1990

Dit is toevallig! Na een helse vooravond van 6 tot 10 met maar 25min slapen ...
Precies zo! Hier was in bed leggen ook drama, dus nachten in m’n armen. Nu kon ik hem eindelijk slapend wegleggen na het voeden zonder dat hij wakker werd. Nu hopen dat het beetje zo blijft 🤞🏽

5 maanden geleden

Sprong 5 has arrived - weer een maand feest kennelijk 😅

5 maanden geleden

Hier gaan de nachten vergeleken met normaal bagger haha. Althans normaal was t droomvoeding om 22.30 dan voeding rond 2a3uur en dan om 5 a 6 uur. Nu wilt ze iedere 2u 😅

5 maanden geleden

Reactie op CinA

Sprong 5 has arrived - weer een maand feest kennelijk 😅
Oh hou op hoor, ik kijk zo uit naar het eind van sprong 4, zoveel hoop op wat verbetering, wat een ramp weer. Mag toch hopen dat het daarna wat beter gaat.

5 maanden geleden

Ik denk dat we hier er stilaan doorheen zijn, ze slaapt terug goed en is een heeeeeel stuk vrolijker. Hier was het kort maar krachtig, ongeveer 10 dagen maar nu lijkt het ergste echt wel door

5 maanden geleden

We hebben het gevoel er in ieder geval grotendeels doorheen te zijn. Hij slaapt sinds de start van sprong 4 matiger s nachts en overdag, maar dit wordt weer ietsjes beter. Drinken gaat weer rustiger en hij laat allemaal nieuwe vaardigheden zien. Volgens de app hebben we vandaag het donderwolkje maar we hebben een super vrolijke baby in huis vandaag dus die klopt niet ☺️