998 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Tirza99

We hebben het gevoel er in ieder geval grotendeels doorheen te zijn. Hij sl ...
Welke nieuwe vaardigheden zien jullie?

5 maanden geleden

Reactie op KleineCas

Welke nieuwe vaardigheden zien jullie?
Hij maakt veel meer geluiden, probeert te rollen, reageert veel meer op ons, pakt speelgoed vast en pakt speelgoed over van de ene naar de andere hand, stopt veel meer in z'n mond, schrikt van z'n spiegelbeeld. Een greep van wat we zien!

5 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hij maakt veel meer geluiden, probeert te rollen, reageert veel meer op ons ...
Wat leuk! Dat zal vast genieten zijn 🥰

5 maanden geleden

Reactie op JustAngelique

Hier gaan de nachten vergeleken met normaal bagger haha. Althans normaal wa ...
Iedere 2 uur wakker worden is voor mij al een droom.. hier is het al 3 weken lang elke 30 min 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Biancax

Iedere 2 uur wakker worden is voor mij al een droom.. hier is het al 3 weke ...
Pfff vermoeiend zeg

5 maanden geleden

Reactie op Biancax

Iedere 2 uur wakker worden is voor mij al een droom.. hier is het al 3 weke ...
Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de tijden dat ik uit bed ging, niet dat ik dan steeds een uur slaap tussendoor heb. Ik kan niet meer, ben misselijk van vermoeidheid en moedeloos over het weer verbeteren. Veel krijsen, slecht slapen, onrustig drinken aan de borst, fles volledig weigeren, en vandaag ook níet slapen overdag. Veeg me op hoor 😔 Gewicht staat ook weer stil.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de t ...
Ohjee. Erg pittig! Dan valt het met elke 2u nog mee.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de t ...
Dat is echt knap waardeloos en heel zwaar. Heb geen tips, maar wel een virtuele knuffel te geven.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de t ...
Owww I feel you! Zelfde hier.. doffe ellende. Hopelijk gauw over. Wallen tot op mn enkels

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de t ...
Jeetje wat heftig! Dit hadden wij in de eerste weken. Je bent kapot van slaaptekort en weet niet meer wat voor en achter is. Wat vreselijk, veel succes! Hoe oud is je kindje nu? Ik hoop voor je dat het snel beter wordt!

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Jeetje wat heftig! Dit hadden wij in de eerste weken. Je bent kapot van sla ...
Gister 4 maanden, maar het gaat nu al weken achteruit.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de t ...
Ik voel dit zo erg! De kleine meid maakt er ook zulke nachten van 😭 ik werd gisteren ook beroerd wakker van vermoeidheid

5 maanden geleden

Na vier weken veel krijsen en ruk slapen nu voor de tweede nacht op rij weer in de co-sleeper! Ook overdag weer vrolijker, genietend van de hapjes en de pogingen om te rollen. Nog wel vaak wakker maar ach, wat een verschil met een paar weken terug. Hopelijk zet dit zo door 🤞🏻

5 maanden geleden

Zijn er nog mama’s die een piek merkte met zowel ‘s nachts niet slapen als overdag en dat het daarna beter werd? Hier slaapt die helemaal niet meer nu 🫣 ik zoek een stukje licht in deze donker zwarte tunnel 😅

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier vannacht 23:45 1:45 3:00 4:00 5:00 5:30 Einde. En dat zijn dan de t ...
Mijn oplossing is om samen te slapen en de helft van de nacht de baby op mijn borst te laten slapen. Met mijn warmte kan hij soms 1.5 uur slapen ipv elke 30 min komen dus voor nu geef ik er aan toe. Zodra de slaapregressie over is ga ik langzaamaan afbouwen

5 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Precies zo! Hier was in bed leggen ook drama, dus nachten in m’n armen. Nu ...
Hoe was jou nacht gegaan? Ik hoopte enorm op dezelfde nacht maar niks was minder waar helaas... Van 30min slaap tot 1,5uur weer afentoe in haar eigen bedje wel en dan even de borst en met enkele minuten viel ze weer in slaap en dat de hele nacht door.. Ook de vooravond was weer drama.. Helaas 1 goede nacht hier betekende dus niet persee dat het is afgelopen. Echt op...

5 maanden geleden

Reactie op Sal1990

Hoe was jou nacht gegaan? Ik hoopte enorm op dezelfde nacht maar niks was ...
Hier hetzelfde! Ook elke keer weer drama. Vooravond ging makkelijk maar vanaf 2100 5x komen drinken en naast me in me armen geslapen. Wegleggen in Co sleeper ging half uur goed, daarna maar gestopt met proberen. Zag wel dat het volle maan was dus misschien hebben we gewoon overgevoelige baby’s kon zelfs ook moeilijk slapen op de momenten dat hij wel sliep 😂 hoop vannacht weer beter!

5 maanden geleden

Mijn zoontje heeft sinds eergister nacht dat hij overstuur wakker wordt rond 04:00 en ik hem echt moet oppakken om te troosten. Daarna terugleggen in bed en weer niet te troosten. Vannacht 5 min even vastgehouden en daarna in bed gelegd en erbij gestaan tot hij bijna in slaap viel. Kan dit ook bij de sprong of slaapregressie horen?

5 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Hier hetzelfde! Ook elke keer weer drama. Vooravond ging makkelijk maar va ...
Ah shit dat klinkt ook echt pittig! Dat is een terrecht punt, full moon icm overgevoelige baby's zou zeker goed kunnen. Laten we hopen dat dat het was en snel weer nachtEN als gisteren krijgen 🤞

5 maanden geleden

Baby ineens sinds een paar dagen overstuur bij het in bed leggen. Eerder was dit nooit een probleem maar nu ineens zo ontzettend huilen. Als ze eenmaal slaapt is het goed. Sprongetje?..