998 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Biancax

Mijn oplossing is om samen te slapen en de helft van de nacht de baby op mi ...
Ik kan niet slapen dan. Mijn dochter heb ik 2 maanden naast mij in bed gehad, dat werd het toen alleen maar erger van een de fysieke klachten die ik kreeg van beperkte bewegingsmogelijkheden/ houdingen waren niet te doen. En m'n zoontje wordt gewoon wakker als ik beweeg, dus helaas is er geen escape.

5 maanden geleden

Reactie op tinekedk

Zijn er nog mama’s die een piek merkte met zowel ‘s nachts niet slapen als ...
Dit wil ik ook wel graag horen.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Dit wil ik ook wel graag horen.
Ik heb het idee dat ik zon mama ben, maar durf het haast niet zo hardop te zeggen! Moet zeggen dat we niet extreme nachten hebben gehad, maar ze kwam wel vaker en langer wakker! En nu komt ze nog gewoon 1x tussen 19-7 voor voeding.

5 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

Ik heb het idee dat ik zon mama ben, maar durf het haast niet zo hardop te ...
Met hoeveel weken werd het weer beter? :) Hoop doet leven haha!

5 maanden geleden

Reactie op tinekedk

Zijn er nog mama’s die een piek merkte met zowel ‘s nachts niet slapen als ...
Bij ons heeft het zich met name afgewisseld, eerst ging het overdag dramatisch met alleen hazenslaapjes, toen ging dat weer beter maar werden de nachten steeds slechter. Een paar nachten moesten we elk uur eruit, echt vreselijk. Maar nu gaat het na een weken, nu weer wat beter, zowel overdag als ‘s nachts. Maar het is nooit een goede slaper geweest, dus we zijn nu blij met 4-5 uur achter elkaar slapen aan het begin van de avond, en daarna elke 1-3 uur wakker.

5 maanden geleden

Reactie op zonaanbidder

Baby ineens sinds een paar dagen overstuur bij het in bed leggen. Eerder wa ...
Hier precies het zelfde.. Blijf er nu even naast zitten en leg m’n hand op haar buikje, probeer te troosten en dan te wachten tot ze slaapt. Dan geen probleem meer.. maar heel herkenbaar ineens!

5 maanden geleden

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens een aantal dagen door van 20.00 tot 7.00 uur maar nu wordt hij steeds vroeger wakker voor voeding (nu zelfs al om 00.00 uur en hij houdt het dan ook niet vol tot 7.00 uur met 1 fles). Mensen die dit herkennen in de sprong of slaapregressie? Hij schreeuwt het ook echt uit van de honger

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens ...
Herkenbaar maar ook overdag lijkt ze meer honger te hebben. Hier sliep ze na de laatste voeding tussen 21:00/22:00 ook door tot 6/7 uur nu sinds een paar dagen komt ze rond 2/3 uur weer 🥲 Twijfel nu wel ooit aan mijn productie (geef bv) of dat het toch een sprongetje/slaapregressie is

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens ...
Hier ook een klein vreet monstertje! Ik denk gewoon een groei spurt, ze maken zo veel ontwikkelen door rond 4 maanden. Bij de opvang vroegen ze ook om meer melk omdat ze nog steeds honger had. Maar sinds gister dronk ze weer minder en ook vannacht meer geslapen.

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens ...
Ja! Hier sliep ze nog niet door overigens (behalve gisternacht) maar alle 150/5 zijn ineens zo goed als leeg overdag laatste dagen. Ik denk ook aan een groeispurt

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens ...
Ja vreselijk! Soms komt ze gewoon 5 keer per nacht. Gewoon elk uur. Ik hoop zo dat dit bijna voorbij is en niet blijvend is 😱

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens ...
Ja, hier bv, maar een paar nachten elk uur tánken echt. En dan overdag ook gewoon zoals normaal.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ja, hier bv, maar een paar nachten elk uur tánken echt. En dan overdag ook ...
Dit heb ik ook! Ohhh zo pittig he

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Herkennen jullie ook extreme honger in de nacht? Ons zoontje sliep al eens ...
Hier afgelopen nacht ook ineens meer voeding willen. Hij sliep overigens nog niet door. Kwam om 1 voeding. Afgelopen nacht 3x en om 5 uur niet snel in slaap kunnen vallen. Vandaag ook drama met slapen. Ik las dat er zoveel gebeurt tijdens sprong 4 dat dit zorgt voor slecht slapen en het daarom ook wel slaapregressie is. Dus sprong 4 en slaapregressie horen bij elkaar.

5 maanden geleden

Reactie op zwangervaneerste🥰

Hier precies het zelfde.. Blijf er nu even naast zitten en leg m’n hand op ...
Hier ook sinds gisteren! Pfff

5 maanden geleden

Dochtertje (14 weken) is zowel als ze wakker wordt in de ochtend als wanneer de dag eindigt echt hysterisch overstuur. Ze is ontroostbaar en je ziet de paniek in haar ogen. Krijsen, voor soms wel een half uur lang. Savonds als we haar naar bed brengen slaapt ze direct nadat ze zo hard heeft gehuild. Kan dit sprong 4 zijn? Overdag slaapt ze wel oké. In de draagzak kan ze zo 2,5 uur achter elkaar slapen. In de wandelwagen zijn het wel hazenslaapjes.

5 maanden geleden

Reactie op BiancaW

Hier afgelopen nacht ook ineens meer voeding willen. Hij sliep overigens no ...
Ja ik denk ook dat het daarmee te maken heeft (dat hoop ik tenminste 😅). Hij drinkt overdag ook gewoon veel minder, steeds afgeleid en moeilijk doen. En dit dan ‘s nachts inhalen helaas.. hopelijk is dit allemaal tijdelijk!

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ja, hier bv, maar een paar nachten elk uur tánken echt. En dan overdag ook ...
Ja dit heb ik dus ook! Ze slaapt ook zo bizar slecht overdag.. ‘s nachts komt ze dus ook vaker. Soms gewoon 5/6x tussen 12 en 6 uur! 😢

5 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Ja dit heb ik dus ook! Ze slaapt ook zo bizar slecht overdag.. ‘s nachts ko ...
Ben bijna opgelucht dat anderen dit ook hebben! Laten we HOPEN dat dit na de sprong weer voorbij is!

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Ja ik denk ook dat het daarmee te maken heeft (dat hoop ik tenminste 😅). H ...
Oooh jaa dat drinken ook zo herkenbaar! Dat duurt nu al een aantal weken. Wij leggen hem naast ons neer en geven dan de fles (kv). In principe gaan de flessen leeg, maar hoe...