998 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Pffff. Volgens mij zitten wij midden in de slaapregressie. Sprong 4 is volg ...
Hier precies hetzelfde. Sprong 4 is over 2 dagen klaar maar slaapregressie al ruim een week aan de gang 🥱 .. zelfs gisteren om 23:20 210x7 gegeven en toen alsnog om 04:00 wakker voor de volgende fles

5 maanden geleden

Meer babys van 4 mnd die het eerste stukje van de avond na elke slaapcyclus wakker worden? Na de fles van 10 niks ad hand.. om vervolgens na de fles van uur of 4 weer te rommelen.. hellluuip?

5 maanden geleden

Reactie op BJMCOX

Hier precies hetzelfde. Sprong 4 is over 2 dagen klaar maar slaapregressie ...
En hoe laat komt hij dan na 4 uur?

5 maanden geleden

Sprong 4 duurt hier nog 2 dagen volgens de app, maar die slaapregressie: pittig! Dutjes overdag lukken niet meer (alleen met geluk als we hem in slaap wiegen) maar het spoken ‘s nachts is nog zwaarder vind ik. Zoontje is elke 2 uur wakker en zwaar overstuur 😅 Hij pakt ook al een tijdje geen speentje meer (wil hij mee spelen/kauwen.) Alleen hem uit bed halen en wiegen helpt maar het duurt echt heeeeeel lang voordat hij weer slaapt. Zijn er al mensen uit de sprong en slaapregressie? Ging die slaapregressie bijna tegelijk over met de sprong? Ik hoop dat echt namelijk 😂

5 maanden geleden

Reactie op BJMCOX

Hier precies hetzelfde. Sprong 4 is over 2 dagen klaar maar slaapregressie ...
Ik bedoel het absoluut niet gemeen, maar ik lees heel vaak dat ouders een slechte nacht beschrijven als hun baby rond 4 uur nog een fles wil.. wat is daar zo erg aan? De maag van onze baby's zijn ontzettend klein en het is volkomen normaal als ze 's nachts nog 1x een voeding willen. Ik zou zo ontzettend blij zijn als er "maar 1 fles" nodig is 's nachts en er verder geslapen wordt.

5 maanden geleden

Reactie op Ayaaayaay

Meer babys van 4 mnd die het eerste stukje van de avond na elke slaapcyclus ...
Heel herkenbaar! Zoontje is bijna 5 maanden nu, dus we hopen dat het einde in zicht is... maar we hebben gewoon geen avond meer. Tussen de fles van 19 en 23 is het echt dra-ma. We moeten constant terug naar boven. Na 23 is er meestal niks meer aan de hand en komt hij 4u later pas weer voor de volgende fles. Het gaat vast snel over...😅

5 maanden geleden

Reactie op KingsnQueens

Heel herkenbaar! Zoontje is bijna 5 maanden nu, dus we hopen dat het einde ...
Exact dit.. haha. We gaan dr nu iig leren zelf in slaap te vallen. Hopelijk helpt dat al wat. Zoontje kon dat toen al.. kan t me niet helemaal meer herinneren. Bij ons is ze net 4 mnd, maar dit is nu bijna 2 wk ad gang haha.

5 maanden geleden

Reactie op Biancax

Ik bedoel het absoluut niet gemeen, maar ik lees heel vaak dat ouders een s ...
Dit inderdaad, nachtvoedingen zijn nog heel normaal en zijn ook goed voor je kindje.

5 maanden geleden

Reactie op Ayaaayaay

Meer babys van 4 mnd die het eerste stukje van de avond na elke slaapcyclus ...
Dit klinkt als de slaapregressie.

5 maanden geleden

Reactie op BJMCOX

Hier precies hetzelfde. Sprong 4 is over 2 dagen klaar maar slaapregressie ...
Ik heb gisteren om 2130 een laatste fles gegeven en vanavond wordt het 22 u, maar vannacht was het 4:15! Dus ik ga haar gewoon wat eerder haar laatste fles geven.. misschien maak ik haar te wakker uit haar diepe slaap als het later is…

5 maanden geleden

Reactie op Biancax

Ik bedoel het absoluut niet gemeen, maar ik lees heel vaak dat ouders een s ...
Nee hoor! Ik vind een nachtvoeding meeeeer dan normaal. Wij hebben nog geen nacht zonder gehad, dus echt geen probleem. Alleen als ze na 2/3 u slapen alweer wakker wordt is dat niet van de honger hier maar wil ze een speen 😑 voorheen sliep ze tot 4 namelijk. Dus nee hoor, ik ben absoluut blij met ‘maar’ 1 nachtvoeding en vindt het volkomen normaal. Alleen als ze wat vaker wakker wordt voor Jan Joker is nu even vermoeiend 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Nee hoor! Ik vind een nachtvoeding meeeeer dan normaal. Wij hebben nog geen ...
Oh sorry dan heb ik 'm verkeerd begrepen! Mijn zoon wordt soms ook wakker en na een paar minuten knuffelen slaapt hij weer verder. Ik probeer er van te genieten want voor je het weet was het de laatste knuffel in de nacht en slapen ze inene door..

5 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Ik heb gisteren om 2130 een laatste fles gegeven en vanavond wordt het 22 u ...
Je kan zelfs proberen hoe het gaat als je haar helemaal niet wakker maakt. Bij ons maakte dat nl helemaal niet uit.

5 maanden geleden

Reactie op Biancax

Oh sorry dan heb ik 'm verkeerd begrepen! Mijn zoon wordt soms ook wakker e ...
Ja dat ben ik nu aan het proberen, want ik wil die speen eruit ivm de associatie. Ik kan nl precies horen wanneer het honger is en wanneer niet. Maar ze mag absoluut een flesje komen halen ‘s nachts! Die is wel kleiner dan overdag maar helpt om net even door te slapen tot 645/7 😊

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Je kan zelfs proberen hoe het gaat als je haar helemaal niet wakker maakt. ...
Ja dat vind ik lastig want ze drinkt wisselend. Vorige week bijna alle 150/5 leeg, deze week laat ze weer meer staan vooralsnog dus zit nu ‘pas’ op 630 cc vandaag. Dat is prima, maar heb liever nog een flesje erbij en ze drinkt ‘m altijd wel leeg ‘s avonds. Dus het blijft even zoeken

5 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Ja dat vind ik lastig want ze drinkt wisselend. Vorige week bijna alle 150/ ...
Of je geeft in de nacht gewoon een volledige voeding. Misschien verdeelt het dan wel beter.

5 maanden geleden

Onze jongen wordt sinds afgelopen weekend ook ineens weer om de twee uur wakker ‘s nachts en krijg hem niet in slaap zonder fles, terwijl hij het voorheen met een klein flesje van 90 ml kon halen na de late voeding van 23:30 tot de volgende ochtend. Zou het echt vervelend vinden als hij zo weer went aan meer eten maar met alleen z’n speentje lukt het niet 🙈. Iemand tips?

5 maanden geleden

Reactie op lieske040

Onze jongen wordt sinds afgelopen weekend ook ineens weer om de twee uur wa ...
Same here.. ik hoor van anderen dat het vanzelf overgaat. Duimen!

5 maanden geleden

Reactie op lieske040

Onze jongen wordt sinds afgelopen weekend ook ineens weer om de twee uur wa ...
Onze dochter slaapt al door sinds ze 8 weken is, maar de laatste 4 dagen komt ze ook ‘s nachts voor een flesje, we geven dan maar 60 waar ze gelukkig weer lekker op kan verder slapen

5 maanden geleden

Reactie op lieske040

Onze jongen wordt sinds afgelopen weekend ook ineens weer om de twee uur wa ...
Ik geef bv en doe nu soort minimale tijd tussen de voedingen in de nacht ook. Zoiets kan je met de fles ook doen en die tijd ertussen kan je dan weer opbouwen als het weer beter gaat.