998 Reacties

5 maanden geleden

Nou sprong 4 voorbij.. het drinken ‘s nachts is een soort van gestabiliseerd tot 2 keer. Was voorheen 1 keer maar oké, alles beter dan de 5 a 6 keer die het soms was. Maar de slaapregressie is nu gaande. Ik heb net mijn loop oordoppen maar ingedaan om het scherpe gehuil iets minder te laten binnenkomen. En verdomd, ze valt zo in slaap. Midden in een huil?

5 maanden geleden

Reactie op dcs12

Dan ben ik dus niet de enige. En jullie zitten er nu ook nog middenin dan? ...
Nou dat denk ik. Meneer wordt sinds vorige week opeens al om 3/4 uur wakker en drinkt er ook echt suuuuuuper slecht bij.

5 maanden geleden

En dan denk je: dit is de slaapregressie! Blijken er ineens tandjes door te komen 🤣.

5 maanden geleden

Hier zouden we nu in de “zonnige” fase moeten zitten na sprong 4. Afgelopen 2 weken was ons zoontje suuuper vrolijk en tevreden. Nu is hij juist weer iets sneller huilerig enzo. Hier kloppen die sprongen echt niet van oei ik groei. Lijkt wel alsof hij 2 a 2,5 week voorloopt. Meer die dit ervaren?

5 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hier zouden we nu in de “zonnige” fase moeten zitten na sprong 4. Afgelopen ...
Ja! Heb ik ook altijd, dat gevoel. We zitten nu na sprong 4 en vorige week was ze mega vrolijk. Afgelopen dagen wat jengeliger en sneller verveeld etc.

5 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Ja! Heb ik ook altijd, dat gevoel. We zitten nu na sprong 4 en vorige week ...
Nou precies dat. Snel verveeld. Dat heeft ons ventje ook heel erg 😅

5 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Nou precies dat. Snel verveeld. Dat heeft ons ventje ook heel erg 😅
Pfoe! Gelukkig. Gok overigens ook dat het een combi is met rollen, ze is vandaag voor het eerst helemaal zelfstandig omgerold 😍 Maar dat verveeld herken ik heel erg. Blij dst jullie dat ook hebben 🙈 Moet veel aandacht geven anders is het niet goed hahaha

4 maanden geleden

Wij zijn er uit over 2 dagen en m’n oude kind is weer terug 😍 ze slaapt weer goed

4 maanden geleden

Wij zijn er ook uit 🥳 Onze dochter is weer vrolijk, gilt en brabbelt erop los, ook spettert ze nu zo lekker met haar kwijl als ze geluid maakt. Ook drinkt ze weer veel en veel beter gelukkig 😊

4 maanden geleden

Iemand die al uit de slaapregressie is? Het 5x komen elke nacht begint me langzaam op te breken. Is nu al weken aan de gang! Als hij een keer 2,5 uur ertussen laat is het al een ‘goede’ nacht. Hij is vandaag 5 maanden.

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Iemand die al uit de slaapregressie is? Het 5x komen elke nacht begint me l ...
Wij zijn er al uit... van 2x per nacht, naar 4x tijdens regressie.. duurde 2 weken, kwam ze weer 2x en nu sinds 2 weken nog 1x tussen 4 en 6.

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Iemand die al uit de slaapregressie is? Het 5x komen elke nacht begint me l ...
Wij hebben 1 week echt hier last van gehad.. toen kwam die elke 2 uur. Na die week sliep die daarna vrij snel weer door van 19 tot 06.00 uur. Maandag zijn vaccinaties gehad voor de 2e keer en nu komt die rond 5 uur voor een flesje en slaapt dan weer door tot 7.

4 maanden geleden

Reactie op JustAngelique

Wij zijn er al uit... van 2x per nacht, naar 4x tijdens regressie.. duurde ...
Fijn! Hier echt al 6/7 weken aan de gang… hoop dat het niet lang duurt!

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Iemand die al uit de slaapregressie is? Het 5x komen elke nacht begint me l ...
Hier precies zo. Hij sliep door een nu 4-5x per nacht eruit. Dutjes zijn te kort over de dag heen en heb een peuter die geen dutjes meer doet.

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Iemand die al uit de slaapregressie is? Het 5x komen elke nacht begint me l ...
Ik! Duurde 1,5 week

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Fijn! Hier echt al 6/7 weken aan de gang… hoop dat het niet lang duurt!
Poeh! En dan te bedenken dat er meerdere regressies zijn

4 maanden geleden

Méva kan rollen nu ze uit de sprong is zo trots #prematuurbaby

4 maanden geleden

Hallo sprong 5 en hallo slaapjes van Max een half uur en je ‘s ochtends om kwart voor 6 melden.. gelukkig is mama nog niet moe van de slaapregressie en het ziek zijn😭

4 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Hallo sprong 5 en hallo slaapjes van Max een half uur en je ‘s ochtends om ...
Wij zitten er ook in denk ik sinds vandaag. Zo aanhankelijk, niet willen slapen en hangerig. En dan ook nog eens snotverkouden

4 maanden geleden

Pfff hier zijn uit de sprong, superfijn. Mevrouw kan rollen, ook heeeel leuk, maar heeft bedacht dat ze dat in haar bed ook kan maar dan komt ze niet terug 🤣 is dit een tijdelijke fase? Hahaha