998 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Pfff hier zijn uit de sprong, superfijn. Mevrouw kan rollen, ook heeeel leu ...
Haha kan tijdelijk zijn! Hier is het blijvend, een rol van rug naar buik. Want buikslapen is het nieuwe rugslapen hier haha !

4 maanden geleden

Reactie op Artessie

Haha kan tijdelijk zijn! Hier is het blijvend, een rol van rug naar buik. W ...
Dat rollen vind ik suuuuuperleuk, maar ‘s nachrs elke keer terugdraaien is wel vermoeiend 🤣 hoop dat ze snel snapt dat ze ook op haar buik kan slapen

4 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Dat rollen vind ik suuuuuperleuk, maar ‘s nachrs elke keer terugdraaien is ...
Als ze het doorheeft wil ze hoogstwaarschijnlijk niets anders meer! Even over hoofdje aaien als ze op de buik ligt werkte hier goed!

4 maanden geleden

Hier doet meneer nog steeds geen pogingen tot rollen en zoveel baby's van zijn leeftijd al wel wel. Maakt je toch ergens weer onzeker 😅 (4.5mnd)

4 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hier doet meneer nog steeds geen pogingen tot rollen en zoveel baby's van z ...
Die van mij is vandaag 5 maanden en ze heeft nog geen enkele poging gedaan! Het maakt echt niets uit hoor.

4 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hier doet meneer nog steeds geen pogingen tot rollen en zoveel baby's van z ...
No worry! Mn dochter is gisteren 4 maanden, maar zij heeft ook maar 1 x van buik naar rug gerold puur toeval 😂

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Wij zitten er ook in denk ik sinds vandaag. Zo aanhankelijk, niet willen sl ...
Hier ook verkouden! Echt top combi 🫠

4 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Pfff hier zijn uit de sprong, superfijn. Mevrouw kan rollen, ook heeeel leu ...
Same! Maar inmiddels heeft hij ontdekt dat op z’n buikje slapen ook erg fijn is. Overdag kan hij overigens prima terug rollen 😂

4 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Same! Maar inmiddels heeft hij ontdekt dat op z’n buikje slapen ook erg fij ...
Wahaha ik hoop dat ze dat ook lekker snel gaat bedenken 😝 hier ook overdag, maar dan is ze binnen no time ook weer terug gerold 🤣

4 maanden geleden

Mijn baby is nu steeds een beetje grumpy / humeurig Is dit sprong 5? Gisteren was ze exact 5 maanden

4 maanden geleden

Hier nu 20 weken en rolt sinds 3 dagen constant helemaal klokje rond en slaapt het liefst op der buik. Eerst draaide ik er terug want ik was bang.. maar ze licht blijkbaar zo het lekkerste..

4 maanden geleden

Hier duidelijk in een sprong, nu 24 weken. Drinkt jullie kleintje ook zo slecht in een sprong? Hij laat echt meer dan de helft staan van wat jij normaal drinkt en de drinkmomenten zijn dramatisch 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Bes56

Hier duidelijk in een sprong, nu 24 weken. Drinkt jullie kleintje ook zo sl ...
Hier ook.. met 19 weken begon dit, inmiddels is ze 23 weken en drinkt ze max. 120cc per keer, maar wel nog steeds vaker op de dag willen drinken. En meer per keer gaat er echt niet in, ook niet als we rekken qua tijd ertussen.

4 maanden geleden

Reactie op Melissje4

Hier nu 20 weken en rolt sinds 3 dagen constant helemaal klokje rond en sla ...
Heel schattig! Ze is inmiddels sterk genoeg😘

4 maanden geleden

Reactie op Bes56

Hier duidelijk in een sprong, nu 24 weken. Drinkt jullie kleintje ook zo sl ...
Jep, hetzelfde “probleem” de mijne drinkt soms maar 70cc en dan heeft hij echt genoeg. Ook wordt hij weer wakker in de nacht 🫠 Hoop dat dit snel voorbij gaat. Hij is ook 24 weken

4 maanden geleden

Herkent iemand dit? Onze jongen slaapt ‘s ochtends ineens uren en de rest van de dag krijst hij alles bij elkaar als hij naar bed wordt gebracht. Hij drinkt ook ineens veel slechter. Vind het vooral zo vreemd dat er ‘s ochtends niets aan de hand lijkt en in de middag ‘het feest’ weer begint. ‘s nachts ook weer vaker wakker. Is nu al paar dagen zo.

4 maanden geleden

Nou we zitten weer in een sprongetje hoor… het is weer helemaal shjt met drinken… Met de fles spelen ipv drinken, minutenlang naar mamma gaan kijken, diep in de ogen, voeding uit de mond laten lopen, fles hard weg slaan, alles behalve drinken En het ging net eindelijk beter en goed en wilde van 5 naar 4 flessen gaan 😓🍼🙈😞

4 maanden geleden

Reactie op Lizzietje007

Nou we zitten weer in een sprongetje hoor… het is weer helemaal shjt met dr ...
Herkenbaar, deed ons zoontje ook! Sprong 5. Het lijkt inmiddels weer beter te gaan, dus alles gaat voorbij 😅 Sterkte!

4 maanden geleden

Ik denk dat ik in sprong 5 zit volgende de app pas begin juni maar zo ze gilt , huilt en is echt boos! Vind deze dan wel heftiger dan sprong 4

4 maanden geleden

Waarom duurt sprong 4 zo lang 😭 Mijn zoon is telkens zo boos. Ik vind het zo zielig voor hem. Hopelijk is hij er snel doorheen. Denk ook dat hij misschien tandjes begint te krijgen, want sinds een week bijt hij ook op zijn speen en hij kwijlt zo extreem veel. 🙃