973 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Elliema

wow nu al het 2e sprongetje dat zou wel snel zijn? Maar idd met die 2 weken ...
Jaa echt bizar hij grijpt nu al naar speelgoed etc dat kan bijna niet anders als sprong 2 zijn.. Deze kwam ook vrij snel na de eerste volgends de app 3 weken en de lastige fase bijna 2 weken dus we zitten er nog 9 dagen in.. Zijn sprongetjes werken dus prima op zijn geboortedatum en bij de uitgerekende datum dus 3 weken verschil 🤷🏼‍♀️ heb 2 accounts en zo kwam ik erachter..

5 maanden geleden

Ik weet niet of het door de sprong komt maar mijn dochter drinkt dr flessen niet meer leeg en valt in slaap dus het lijkt te langzaam te gaan. Want ze komt wel elke keer eerder voor de fles met honger. Soms doe ik er wel 30 min over 70cc. Zou dit bij de sprong horen of is ze toe aan de volgende speen op de fles met een wat groter gat?

5 maanden geleden

Reactie op MMP287

Ik weet niet of het door de sprong komt maar mijn dochter drinkt dr flessen ...
Wij hadden dit ook met die van ons, ze dronk ineens een stuk minder tijdens haar sprong. Deze was over afgelopen woensdag, toen dronk ze ineens terug normaal en was ze happy baby. Vandaag wilt ze plots continu drinken en is ze weer humeurig, madam zit rechtstreeks op haar 6 weken regeldag. Alles lekker opeenvolgend, zo houden we het spannend zeker...

5 maanden geleden

Reactie op xox1996

Jaa echt bizar hij grijpt nu al naar speelgoed etc dat kan bijna niet ander ...
Mag ik vragen wat voor app is dat?

5 maanden geleden

Reactie op Lizzietje007

Mag ik vragen wat voor app is dat?
De oei ik groei app!

5 maanden geleden

Reactie op MMP287

Ik weet niet of het door de sprong komt maar mijn dochter drinkt dr flessen ...
Heel herkenbaar. Tijdens haar sprong heeft ze amper gedronken en dit duurde behoorlijk lang. Je gaat aan alles twijfelen. Meerdere flessenspenen geprobeerd en zelfs andere flessen besteld. Inmiddels lijkt ze weer gewoon te drinken. Op zich ook wel logisch: ik zou ook geen eetlust hebben als alles anders was. Maar goed, moeilijk vonden we het wel 😅

4 maanden geleden

Sinds vandaag zit ze volgens de app niet meer in de lastige fase. Nu merken we dat ze de laatste 2/3 dagen wel weer iets “makkelijker”/rustiger is en ook weer even alleen kan liggen in de box ipv direct huilen en krijsen en alleen bij ons willen liggen. Nu viel het me wel op dat ze de afgelopen dagen echt heel heel veel slaapt, gister en eergisteren sws bijna de hele dagen geslapen. Soms wel eventjes wakker en dan was t de ene x huilen andere x even vrolijk. Kan dit ook bij het sprongetje horen? Dat ze aan t eind veel vermoeider zijn en veel slapen om alles even te verwerken oid?

4 maanden geleden

Reactie op monique96x

Sinds vandaag zit ze volgens de app niet meer in de lastige fase. Nu merk ...
Ja dat was bij ons ook zo. Hij had de dagen ervoor zoveel gehuild / weinig geslapen dat hij blijkbaar moe was. Gaat weer over!

4 maanden geleden

Ineens wilt onze dochter niet meer in bed slapen. Niet in de wieg bij ons op de kamer en niet meer in dr eigen bed op haar kamer. De sprong is volgens de app gister begonnen maar dit is nu een paar dagen zo. Eerst deed ze het heel goed zowel haar dutjes overdag op haar kamer als ‘s nachts bij ons op de kamer, hoort dit bij de sprong? En komt het daarna weer goed met in bed slapen🥹🥹

4 maanden geleden

Reactie op MMP287

Ineens wilt onze dochter niet meer in bed slapen. Niet in de wieg bij ons o ...
Hoort ws bij de sprong, dan willen ze graag nabijheid. Ervaring hier (met de oudste) is dat het weer goed komt ;-)

4 maanden geleden

Reactie op Tulp2023

Hoort ws bij de sprong, dan willen ze graag nabijheid. Ervaring hier (met d ...
Oké dankjewel fijn om te horen 😅

4 maanden geleden

Onze kleine meid zit duidelijk in een sprong. Naast het aanhankelijke en huilerige wil ze nu steeds sneller achter elkaar de fles. Het liefst elke 2uur… Ze drinkt dan lang niet alles op (gelukkig, anders krijgt ze veel te veel). Moet ik hier gewoon aan toegeven en er vanuit gaan dat dit na de sprong weer ‘normaal’ wordt?

4 maanden geleden

Reactie op Sheila1994

Onze kleine meid zit duidelijk in een sprong. Naast het aanhankelijke en hu ...
Ik geef er wel aan toe 😅

4 maanden geleden

Reactie op MMP287

Ineens wilt onze dochter niet meer in bed slapen. Niet in de wieg bij ons o ...
Oh dat is vandaag overdag hier het geval… sprong2 begint volgens de app over vier dagen maar ik vermoed dat we er in gegaan zijn Houd m’n hart vast voor de nacht want ik trek t niet kan niet met haar op me slapen🥺🥺

4 maanden geleden

Onze zoon is geboren met 41+2. Hij is 3.5 week oud. Volgens de oei ik groei app is sprong 1 al bezig omdat die uit gaan van de uitgerekende datum.. Hij wil al een paar dagen niet slapen overdag, blijft zeuren om de fles en we geven al nutrilon content gemengd met normaal op aanraden van het cb. Hij slaapt op zichzelf max een uur. Op mij langer. Hij is mega onrustig na elke voeding en spuugt regelmatig wat terug. Kan dit sprong 1 echt al zijn? En wat kan ik dan het beste voor hem doen als ie zo onrustig is?

4 maanden geleden

Onze zoon is geboren met 41+2. Hij is 3.5 week oud. Volgens de oei ik groei app is sprong 1 al bezig omdat die uit gaan van de uitgerekende datum.. Hij wil al een paar dagen niet slapen overdag, blijft zeuren om de fles en we geven al nutrilon content gemengd met normaal op aanraden van het cb. Hij slaapt op zichzelf max een uur. Op mij langer. Hij is mega onrustig na elke voeding en spuugt regelmatig wat terug. Kan dit sprong 1 echt al zijn? En wat kan ik dan het beste voor hem doen als ie zo onrustig is?

4 maanden geleden

Hi allemaal! Inmiddels is ons zoontje precies 7 weken na uitgerekende datum (op z’n uitgerekende datum geboren). Nu is hij al ruim een week heel huilerig. Vaak huilen na het voeden (het zijn af en toe krampjes maar heel vaak ook niet). Tussen de voedingen door wil hij heel graag vastgehouden worden, zodra hij dan eindelijk rustig is leg ik hem in de box en slaapt hij wel tot de volgende voeding. Kan dit het tweede sprongetje zijn? Er staat dat dit pas bij 7-8 weken begint namelijk… het vorige sprongetje van 4 weken had hij voor mijn gevoel ook een week eerder al… hoor graag of jullie wellicht hetzelfde ervaren!!

4 maanden geleden

Reactie op Babe88

Oh dat is vandaag overdag hier het geval… sprong2 begint volgens de app ove ...
Bij ons ligt ze op het voedingskussen met een relaxhoes eroverheen. En dan tussen ons in. Het gaat nog steeds niet in haar eigen bed of wieg. Soms de helft van de nacht wel tot ze komt voor een voeding. En daarna lukt het niet meer. Ben ook een beetje klaar dan met het ‘proberen vol te houden’. We proberen haar als we naat bed gaan echt in slaap te krijgen in haar wiegje maar als het me niet lukt na haar fles midden in de nacht leg ik haar lekker tussenin in het voedingskussen.

4 maanden geleden

Reactie op Laurabrdrs

Hi allemaal! Inmiddels is ons zoontje precies 7 weken na uitgerekende datum ...
Bij ons was het ook ruim een week eerder bij sprong 1 en 2, de app is maar een indicatie

4 maanden geleden

Reactie op Laurabrdrs

Hi allemaal! Inmiddels is ons zoontje precies 7 weken na uitgerekende datum ...
Klinkt als wat ik ervaar, onze meid is twee weken eerder geboren en sprong twee zou over vier dagen beginnen Gisteren overdag geen land met haar te bezeilen… niet weg gelegd willen worden In de avond op ons geslapen, ze moest echt slapen… En toen in de late avond en nacht over kunnen leggen. Hoop zo weer want gisteren was intensief en ik ben kapot