998 Reacties

4 maanden geleden

Hier sprong 5 begonnen.. 20 weken is mevrouw, echt het eten gaat zo k*t Niks wil ze alleen maar pindakaas Echt kei hard schreeuwen.. Deze is pittiger als sprong 4 Iemand die dit betekent

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Iemand die al uit de slaapregressie is? Het 5x komen elke nacht begint me l ...
De slaapregressie duurde bij mij ongeveer 5 weken en hij kwam elke 30 min. Nu is hij 5.5 maand en komt hij 's nachts elk 1.5 uur. Zn hele slaap is verstoord sinds de regressie

4 maanden geleden

Reactie op Biancax

De slaapregressie duurde bij mij ongeveer 5 weken en hij kwam elke 30 min. ...
Als hij nu elke 1,5 uur komt ben je dus nog niet uit de regressie.

4 maanden geleden

Nou sprong 5 is no joke 😅 mijn man en ik zaten heel erg over nummer 4 in (was met onze dochter nogal heftig) en dat viel bij mijn zoontje erg mee, maar deze ………. 🤐

4 maanden geleden

Reactie op Jurst

Als hij nu elke 1,5 uur komt ben je dus nog niet uit de regressie.
Nee dat is niet waar. Een slaapregressie kan een verstoord slaappatroon geven. Tijdens de regressie kwam hij elke 30 min en dat is al 2 maanden terug

4 maanden geleden

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Mijn zoontje zou al twee weken in sprong 5 moeten zitten. Maar merk er eerlijk gezegd niet veel van. Bij vorige sprongen altijd een chagrijnige, huilerig, aanhankelijke baby gehad waarbij slaap en drink ritme niet te dien waren. Maar nu gaat het eigenlijk gewoon goed .

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Wat sneller huilerig hier.. en meestal vanaf uur of 16.00 moe en niet willen slapen met als gevolg en huilende baby die we in slaap moeten helpen (normaal slaapt ze zelfstandig). En ze wordt sjaggie als ze op der buik rolt en niet terug kan rollen..

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Ik dacht dat we eruit waren, maar toch nog niet denk ik. In sprong 5 veel huilen om niks, onrustig drinken (of weinig), slaan tegen de fles en zelf de fles in en uit de mond doen

4 maanden geleden

Reactie op Biancax

Nee dat is niet waar. Een slaapregressie kan een verstoord slaappatroon gev ...
Ja maar elke 1,5 uur is nog steeds erg onrustig. Dus dat er weer wat progressie is geweest, wil niet zeggen dat je er uit bent.

4 maanden geleden

Hier nu sinds 8 weken geen enkele nacht doorgeslapen. Begon met 1x toen 2x en soms zelfs 3x per nacht wakker worden en echt een voeding willen. Anders is ze niet stil te krijgen en na de voeding slaapt ze weer lekker verder. Dus wij dachten aan de sprong 4/slaapregressie. Heb me erg vast gehouden in het begin aan de 6 weken die er voor staan maar het is nog elke nacht.. omdat ik de borst geef en te weinig voeding heb om te kolven doe ik echt alle nachten zelf dus het wordt nu wel vermoeiend. Ik wil geen flesvoeding geven. Dat voelt voor mij nog niet oke. Hoelang duurde deze periode bij jullie? Iemand tips? Uitzingen?

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Veel huilen, hangerig, weinig drinken, weinig slapen

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Ons zoontje is veel sneller chagrijnig en huileriger. Ook wordt hij overdag sneller wakker tijdens zijn dutje. En hij is weer ineens rond 5 uur wakker ipv 6 uur.

4 maanden geleden

Ahhh, ik denk dat we hier uit de slaapregressie aan het komen zijn🤞🤞🤞🤞

4 maanden geleden

Vandaag officieel in sprong 5, had het idee dat hij er al wat eerder in zit. Gisteravond uren lopen huilen voordat hij in slaap viel. Overdag ook veel mopperen. En as we speak is hij ook ontroostbaar, dutje lukt niet. Als we in de kamer zijn is alles prima, maar zodra we de kamer uit gaan is het echt heeel erg overstuur huilen. Drinken gaat ook voor geen meter, hij is erg onrustig.

4 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ja maar elke 1,5 uur is nog steeds erg onrustig. Dus dat er weer wat progre ...
Slaapregressies duren geen 2 maanden. Het kan gewoon een verstoord slaapritme zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Hier eentje die er een week inzit. Vooral verlatings angst, flesjes gaan er weer wat moeilijker in, groenten pap is al helemaal een ramp. Maar ze begint ook wel tandjes te krijgen dus stiekem is het een combinatie lijkt me. Op slaap is er tot nu toe geen effect, gaat gewoon prima zowel nacht als overdag

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Zitten baby’s in sprong 5? Hoe ervaren jullie het en wat zien jullie??
Ik vind hem pittigst tot nu toe. Nog erger dan sprong 4… ze is echt boos wilt niet slapen. Nachten gaan wel goed gelukkig

4 maanden geleden

Reactie op m.flse21

Ik vind hem pittigst tot nu toe. Nog erger dan sprong 4… ze is echt boos wi ...
Heeft ze momenten dat ze boos is of is het hele dag? In de ochtend slapen lukt hier ook niet! Ze is sinds 8 uur wakker en slaapt nog steeds niet… pogfff

4 maanden geleden

Reactie op Zoze

Heeft ze momenten dat ze boos is of is het hele dag? In de ochtend slapen l ...
Ze slaapt nu gelukkig maar zodra ze wakker is dan gewoon echt boos tot de volgende slaapje… in slaap komen kost ook heel veel energie nu terwijl ze normaal een hele makkelijke baby is. Oh vanaf 8 al niet pittig hoor 😣 vind deze sprong niks haha