998 Reacties

4 maanden geleden

Slaaaaaaaaaapen overdag 😭! Echt net waren de dutjes onder controle en bammmmmmmmm ze wilt niet meer slapen… frustrerend joh… snel verveeld ook hier die meid!

4 maanden geleden

Reactie op Artessie

Slaaaaaaaaaapen overdag 😭! Echt net waren de dutjes onder controle en bamm ...
Heftig he! Ik was bang voor sprong 4 maar eerlijk, sprong 5 overtreft het 😂 Op de opvang was meneer echt niet te genieten. Werd goed op de hoogte gehouden. Hij wilde niet slapen en was echt aan het gillen. Alleen op de arm af en toe een beetje wegdommelen. Drinken gaat echt dramatisch en hij is erg mopperig. En we zitten nog maar net in de sprong 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Juulie

Heftig he! Ik was bang voor sprong 4 maar eerlijk, sprong 5 overtreft het � ...
Ooooo gooosh! Herkenning is toch altijd wel een soort van pleister ofzo! 🥰 mennnnnn dat is echt heftig, dus toen die thuis kwam was hij helemaal KO?

4 maanden geleden

Reactie op Artessie

Ooooo gooosh! Herkenning is toch altijd wel een soort van pleister ofzo! 🥰 ...
Absoluut! Voor niemand fijn natuurlijk, die sprongen en misère die er bij komt kijken. Maar toch fijn dat we elkaar begrijpen haha. Ja om 18:00 is hij de nacht al in gegaan, helemaal bekaf😂

4 maanden geleden

Hier is het sinds vannacht ook weer 2 keer wakker terwijl ze eigenlijk doorsliep. Lang leven sprong 5 yeahhhh 🙃

4 maanden geleden

En opvallend weer sprong 5 begonnen en meteen weer veel melk teruggeven! Iedere keer weer in de sprong! Echt sneu voor haar 🧡

4 maanden geleden

Hier opeens sinds vandaag een onrustige drinker tijdens de fles.. veel tegen de fles aan stoten, wegduwen, vervolgens huilen omdat de fles weg valt dan.. zoon is nu 24 weken. Sprong 5?

4 maanden geleden

Ik twijfel of sprong 5 hier al begonnen is, app geeft over 6 dagen aan. Maar sinds een paar dagen wilt onze dochter niet meer in de woonkamer drinken, maar alleen op haar kamer in de schommelstoel met gedimd licht? Iemand die dit herkent of is dit echt sprong 5?

4 maanden geleden

Sprong 5 over een paar dagen. Maar inmiddels al een week veel tegen de fles staan, veel nieuwe geluidjes, heel snel verveeld zijn en mopperen bij aankleden. Vermoed dat sprong 5 hier ook eerder is..

4 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ik twijfel of sprong 5 hier al begonnen is, app geeft over 6 dagen aan. Maa ...
Ons zoontje werd rond die tijd ook heel snel afgeleid tijdens het drinken. Dat is nog steeds niet over helaas, terwijl ik denk dat sprong 5 wel ongeveer klaar is

4 maanden geleden

Hier zitten we momenteel tussen de sprongen in op het zonnetje, moet zeggen dat daar weinig van te merken is. Nachten gaan super rommelig en overdag is het ritme ook ver te zoeken. Hij drinkt mega slecht.. het enige wat aardig goed gaat is het inslapen overdag.

4 maanden geleden

Herkent iemand dat de kleine enorm gefrustreerd raakt/verdrietig wordt als zijn of haar speeltje bijvoorbeeld valt en hij/zij daar niet meer bij kan? En/of als je dingen bij jem weghaalt dat hij dan begint te huilen? Is dat ook kenmerkend voor sprong 5? 🙈

4 maanden geleden

Sprong 5 en met moeite 700 cc erin krijgen op de dag, alles in de mond willen doen maar der fles.. pfffff

4 maanden geleden

Sprong 5 begint over 8 dagen...... Nou mooi niet. Meneer zit er al netjes in. Ineens heel verlegen voor anderen en zo zielig doen. Op een verjaardag, wat hij tot vorige week steeds reuze gezellig vond, ineens zelfs ons niet meer willen knuffelen zonder te huilen. En op zijn buik draait hij om zijn as enzo, probeert hij echt vooruit te komen.

4 maanden geleden

Hier weer lastige dutjes overdag sinds we in sprong 5 zitten. Ook is meneertje humeuriger dan anders. Om het kleinste moet hij huilen. Het drinken van zijn flessen gaat ook lastiger. Alles in zijn mond stoppen en ineens heeft hij kleinere labeltjes ontdekt. Grappig om te zien.

4 maanden geleden

Vanaf vandaag volgens de boekjes officieel in sprong 5. Merk al wel dat ze de laatste dagen wat meer aandacht wil en ze heeft een geluidje ontdekt wat ze dan steeds maakt 😂😂 En ‘s avonds slapen is wat moeilijker. Ook met fles drinken slaat ze ineens op de fles.. alsof ze klaar is maar als ik dan ze fles voor haar hou is t alsof ze eeuwen niet gedronken heeft en dan kan die fles niet snel genoeg d’r mond weer in😂 Ook heb ik t idee dat ze veel bewuster met speeltjes aan t spelen is en voelen, kleinere dingen vastpakken bewuster kijken enzo.

4 maanden geleden

Onze dochter is al bijna 2 weken lang rond 4:00/4:30 wakker.. kan dit door de sprong komen?

4 maanden geleden

Zoontje van 24 weken die nu 3 dagen achter elkaar tussen 4.30 en 05.00 u wakker wordt voor fles, slaapt daarna wel weer verder tot 07.15 uur. Verder onrustig met fles drinken; tegen fles slaan/zelf willen vasthouden/fles wegduwen en dan vervolgens huilen omdat die wilt drinken. Ook stipt elke 3 u op een huilen zetten en honger hebben. Daarnaast brabbelt die de hele dag door, probeert non stop te draaien(op de opvang is dit al meerdere keren gelukt) kan dit sprong zijn? Ben dit totaal niet gewend van mijn zoon.

4 maanden geleden

Reactie op Loefje123

Onze dochter is al bijna 2 weken lang rond 4:00/4:30 wakker.. kan dit door ...
Bij ons was dit 3 nachten zo Toen heb ik met de baby afgesproken dat het die volgende ochtend 8:00 een keer zou worden (was weekend) en dat werkte lol 😂… Af en toe in de nacht even onrustig speentje erin en dan toch door tot de och tend. Vanochtend was het rond 6:30 ivm wekker man 😅

4 maanden geleden

Een tijdje terug dacht ik dat de slaapregressie begonnen was, maar sinds we terug zijn van vakantie slaapt hij de hele nacht door zonder problemen. Ik denk dus echt dat het de omgeving was, waardoor hij zo slecht sliep. Voelt wel vreemd dat er blijkbaar niet echt slaapregressie was 🙃 Mijn zoon is net een weekje uit sprong 4 en ik zie sprong 5 in de verte al op de app verschijnen haha. Wat kan ik verwachten van de volgende sprong?