998 Reacties

vor 4 Monaten

Reactie op Essepes2

Zijn er ook kindjes mega hongerig? Ze isprecies 25 weken nu en sinds een w ...
Brood is vullend voor het maagje, maar heeft niet veel calorieën. Dus vooral belangrijk er ook vet bij te serveren, anders krijg je inderdaad hele hongerige kindjes.

vor 4 Monaten

Reactie op MamavanLuus

Brood is vullend voor het maagje, maar heeft niet veel calorieën. Dus voor ...
Vet.. in welke vorm doen jullie dit? Boter/ margarine?

vor 4 Monaten

Nu weten we waar het slechte slapen vandaan komt. Meneertje is aan het tijgeren. We hebben ook gelijk een nieuwe dweil erbij want hij lebbert de vloer er lekker bij af 😂

vor 4 Monaten

Reactie op Juulie

Nu weten we waar het slechte slapen vandaan komt. Meneertje is aan het tijg ...
Hoe oud/van wanneer is jullie kindje? Hier ook zooooo slecht slapen, zodra ze op haar buik ligt duikt ze met haar gezicht naar beneden en probeert met haar beentjes /knietjes de tijger beweging te maken wat niet lukt. 2 juni 5 maanden geworden

vor 4 Monaten

Reactie op Sabineee

Hier zitten we momenteel tussen de sprongen in op het zonnetje, moet zeggen ...
Ik schud jou de hand. Om te jankennnnn

vor 4 Monaten

Reactie op Ilmi

Hoe oud/van wanneer is jullie kindje? Hier ook zooooo slecht slapen, zodra ...
17 December is hij geboren! Was al een tijdje om te proberen om vooruit te komen maar dit lukte alleen als hij zich kon afzetten aan ons of een stevig voorwerp. Maar ineens had hij de smaak te pakken! Kan super snel gaan

vor 4 Monaten

Mennn... pfffff geen idee meer of onze zoon weer in een sprongetje zit. Het is al weken dramatisch in de nachten. Een paar weken geleden werd hij ziek. Daarvoor sliep hij net een paar nachten zelfs door. Vanaf het ziek zijn alleen maar dramatische nachten. Sprong 4 gehad, slaapregressie?? Nu sprongetje 5..?? Om gek van te worden! Dan hebben we ook een peuter van 2 die al weken in een slaapregressie zit. Pfffff iemand waarbij het al wel beter gaat?

vor 4 Monaten

Reactie op Juulie

Nu weten we waar het slechte slapen vandaan komt. Meneertje is aan het tijg ...
Hahaha hier ook een vloerlikker 😂

vor 4 Monaten

Reactie op Fairymom

Vet.. in welke vorm doen jullie dit? Boter/ margarine?
Ja ik ben ook benieuwd, wij zitten met koemelkallergie. Daarnaast pikt ze alleen rapley/kleintjes (hele stukken) dus even olijolie toevoegen gaat ook niet echt makkelijk 😉

vor 4 Monaten

Reactie op Essepes2

Ja ik ben ook benieuwd, wij zitten met koemelkallergie. Daarnaast pikt ze a ...
Melk is de hoofdvoeding, daar zit ook vet in. Echt toevoegen van vet komt wel met wat 'boter' op een boterham ofzo.

vor 4 Monaten

Sprong 5... na maandeb doorgeslapen te hebben, ineens elke 1.5 uur wakker snachts.. 😅

vor 4 Monaten

Reactie op Juulie

Nu weten we waar het slechte slapen vandaan komt. Meneertje is aan het tijg ...
Haaahaahahahhahahahah

vor 4 Monaten

Reactie op BiancaW

Mennn... pfffff geen idee meer of onze zoon weer in een sprongetje zit. He ...
Nee precies dit! Van sprong 4 naar de regressie en nu door naar sprong 5 en eenkennigheid ooooo wat een FEEST. En een peuter van 3 die zijn middagslaapje weigert maar halverwege de middag strontjes chagrijnig is en toch wel wil slapen. Neee vriend, wakker blijven en eerder naar bed anders zitten we om 22:00 uur nog aan je bed koeeeekoeeeeek

vor 4 Monaten

Reactie op Ilmi

Nee precies dit! Van sprong 4 naar de regressie en nu door naar sprong 5 en ...
Haha hier een peuter van 2,5 die überhaupt niet meer slaapt, maar wel moe is en dus echt handen vol aan. Ern baby uit de club met ontevreden baby's. Die geen reet uitvoert, overal alleen over nadenkt en wel non stop aandacht wil en wij die nu met verkouden kindjes gewoon 6-10x per nacht eruit moeten. Ik fantaseer over de toekomst, als ze ooit allebei uit logeren kunnen.

vor 4 Monaten

Reactie op Jurst

Haha hier een peuter van 2,5 die überhaupt niet meer slaapt, maar wel moe i ...
Ik hoop zo dat je jongste de fles gaat pakken zodat je kids een keer uit logeren kunnen of jij iets voor jezelf kan doen. Het wordt zo wel heel zwaar joh. Knuffel!

vor 4 Monaten

Reactie op Juulie

Ik hoop zo dat je jongste de fles gaat pakken zodat je kids een keer uit lo ...
Gewoon een paar uurtjes oppas zou al heerlijk zijn, logeren is echt voor later.

vor 4 Monaten

Pfffff. Nog nooit echte ‘problemen’ gehad met naar bed brengen ‘s avonds maar nu hebben we sprong 5 te pakken denk ik. Na 1,5 u slaapt ze inmiddels bijna in m’n armen. Ze is zooo onrustig vandaag en sowieso bezig met tijgeren/kruipen. Hoe lang duurt dit 🤣

vor 4 Monaten

Reactie op Jurst

Gewoon een paar uurtjes oppas zou al heerlijk zijn, logeren is echt voor la ...
Hier is ze al 3x uit logeren geweest 🙈 bij mijn ouders overigens. Maar als ze de fles niet pikken lijkt me dat inderdaad lastig. Moet zeggen dst zo af en toe bijtanken heerlijk is. En wij hadden gisteren een bruiloft en dan is ophalen zo ‘s morgens zo leuk!

vor 4 Monaten

Reactie op Jurst

Haha hier een peuter van 2,5 die überhaupt niet meer slaapt, maar wel moe i ...
O dit snap ik heel erg goed liebe mama! Wij hebben hier de tweede huilbaby, 3 ziekenhuisopnames achter de rug. Ambulance in maand 3 voor de deur gehad vanwege verslik incident door de verborgen reflux. Ze werd blauw en slap in mijn armen😔. 10 uur non stop per dag gekrijst heeft ze maanden lang gedaan, we werden stapel gek. Net als de eerste verborgen reflux en koemelkallergie, nu eindelijk onder controle met de juiste voeding en medicatie. Fles weigeren, ontevreden, constant vastgehouden willen worden. Een peuter met meerdere oorontsteking per jaar die eindelijk afgelopen mei geopereerd is aan zijn neusamandel en heeft buisjes gekregen. Helemaal gesloopt, we wisselden de nachten eerst af maar dat niet samen slapen is ook helemaal kut in zo'n situatie. Inmiddels doen we de flessen om en om, maar ook hier drama nachten en nog heel veel onrust en een peuter die heel vroeg wakker is😔. Ook hier kijken we haar groot en zodra ze echt ouder is, dan weet ik dat ik spijt krijg dat ik haar groot gekeken heb 😔. Bij onze eerste werd het echt genieten na ruim 8 maanden, hopelijk nu wat eerder. Jullie ook een fles weigeraar/huilbaby😔?

vor 4 Monaten

Reactie op Ilmi

O dit snap ik heel erg goed liebe mama! Wij hebben hier de tweede huilbaby, ...
Ps: ook oorontstekingen al gehad? Hier ook meerdere keren al, ze is 5,5 maand en was bij de eerste destijds ook zo. Dra-ma. Ik herken dat 6-10 keer per nacht eruit moeten helaas en elk half uur weer wakker worden of überhaupt niet slapen omdat je weet dat de baby na een half uur weer gillend wakker wordt. Oortjes laten checken bij de verkoudheid? 3 jaar lang hij de oudste voor gevochten, vonden ze allemaal wel meevallen. Nou afgelopen mei bleek toch echt dat zijn neusamandel zeer fors was en zijn oren vol troep en vocht zaten😔. Hoop echt niet opnieuw die ellende mee te hoeven maken met de tweede. Lieve mama, je doet het fantastisch en je bent niet alleen, echt niet❤️. Even een hart onder de riem. Ik zit veel in de januari groep, misschien heb je mijn verhaal al eens gelezen en kan je er wat steun uit halen zodat je je minder alleen daarin voelt❤️.