998 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Jurst

Haha hier een peuter van 2,5 die überhaupt niet meer slaapt, maar wel moe i ...
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-januari-2024/even-van-me-afschrijven-huilbaby-2-wanneer-wordt-het-beter-nNwZjZr De link die ik bedoel😔❤️

4 maanden geleden

Meer mensen die sprong 5 (ik denk dat dat het is) intens vinden, intenser dan 4/slaapregressie? Inslapen gaat goed om 19uur, dan in 1 ruk tot 3-4uur maar dan wel 2 uur wakker tot ze weer slaapt!!

4 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

Meer mensen die sprong 5 (ik denk dat dat het is) intens vinden, intenser d ...
Hier vind ik ‘m inmiddels intens! Dacht dat het meeviel maar had dst beter niet kunnen denken.. ze zit nu enorm in de paniek fase als wij weglopen, zo ook met slapen. Zo sneu, maar ze vecht enorm tegen de slaap elke keer. Vind het lastig om daarmee om te gaan, lijkt elke keer of we teruf bij af zijn. Waar ze voorheen prima dutjes kon doen overdsg en ‘s nachts redelijk sliep is ze echt van der padje. Na 30/40 min wakker worden, maar dsn niet meer in haar eigen bed verder willen. Zodra ik haar bij me pak is ze gelijk weg dus wel moe.. vind het zo moeilijk en ook zo zielig.. alles is een fase maar vind ‘m nu inderdaad intens

4 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

Meer mensen die sprong 5 (ik denk dat dat het is) intens vinden, intenser d ...
Ja, deze vind ik nog veel pittiger. Ook veel moeite met slapen. In de nacht ook heel vaak wakker/onrustig en ineens weer 2 nachtvoedingen. Maar daarna inderdaad ook heel erg lang wakker voordat hij weer in slaap valt (en soms pech dat de dag al rond 05:00 begint 😅)

4 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

Meer mensen die sprong 5 (ik denk dat dat het is) intens vinden, intenser d ...
Ja ik vond sprong 5 ook erger dan 4. En wij zitten nu in de 6 mnd slaapregressie, die hier heftiger is dan die bij sprong 4/4 mnd

4 maanden geleden

Oh en een partij emmeren weer met die flessen, om gek van te worden. Gelukkig wel haar fruit (4blokken) op, maar dan maar 65 er achteraan drinken. ‘Alles is een fase’ 🤷🏼‍♀️🤣

4 maanden geleden

Nou sprong 5 is gaan de hoor. Moe maar niet willen slapen, alleen maar jengelen, amper drinken maar wel miepen dat je honger hebt maar dan vervolgens nog niet drinken. Niks is er goed vandaag, vanmorgen met de eerste fles met moeite er 120 ingekregen (wel niet wel niet wel willen drinken werd er gek van) en daarnet met moeite 70, ze was ook moe maar man man man hopelijk is de dag snel voorbij en de sprong ook. Ze heeft vanmorgen gelukkig wel appel met aardbei op dus dat is in ieder geval iets

4 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Nou sprong 5 is gaan de hoor. Moe maar niet willen slapen, alleen maar jeng ...
Leuk he! Echt genieten 🙈 ‘alles is een fase ‘ hahaha. Gelukkig komen ze echt wel als ze echt honger hebben

4 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Leuk he! Echt genieten 🙈 ‘alles is een fase ‘ hahaha. Gelukkig komen ze ec ...
Jaa daarom, wel een hele lange ‘fase’ hahahaha. Ben blij als ik in me bed lig vanavond 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Oh en een partij emmeren weer met die flessen, om gek van te worden. Gelukk ...
En als je het om probeert te draaien? Eerst fles en dan hapjes? Lukt hier beter tijdens een sprong. Wat een gedoe he hahahaha

4 maanden geleden

Reactie op Ilmi

En als je het om probeert te draaien? Eerst fles en dan hapjes? Lukt hier b ...
Mwah ze heeft weinif zin in die fles maar prima. Herken ik van eerdere sprongen en uiteindelijk drinkt ze wel wat ze wil hoor. Dus dat komt wel goed. Maak me daar tegenwoordig niet zo druk meer om 😊 het vaste voedsel vindt ze vaak ook interessanter

3 maanden geleden

Zoontje is al ruim een week elke dag om 05:00 (of eerder) wakker. We dachten elke keer honger want hem eventjes laten liggen resulteert in keihard huilen. We geven hem dan een flesje. Maar hij valt gewoon niet in slaap daarna. Ben een uur of langer bezig om hem te wiegen en over te leggen in zijn bedje. Iemand tips? 😅 ik ben moe haha

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Zoontje is al ruim een week elke dag om 05:00 (of eerder) wakker. We dachte ...
Alleen schone luier doen en dan terug leggen in bed helpt hier vaak wel.

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Zoontje is al ruim een week elke dag om 05:00 (of eerder) wakker. We dachte ...
Geen tips maar wel herkenning. Onze zoon is al een maand lang tussen 5 en 5:30 wakker 🥲

3 maanden geleden

Reactie op Jurst

Alleen schone luier doen en dan terug leggen in bed helpt hier vaak wel.
Wat fijn! Hier helaas niet.. het is echt drama😅

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Geen tips maar wel herkenning. Onze zoon is al een maand lang tussen 5 en 5 ...
Oef, een maand?! Heftig zeg.. mijn zoontje wordt wel vaak wakker in de vroege ochtend maar sliep eerder zelf weer door. Maar dat is nu wel anders. Moet er niet aan denken dat het een maand zo is 😅 Laat je je kindje dan (als hij eenmaal weer slaapt) ook wat langer liggen? Hier was ik vandaag van 05:00-06:15 bezig. En normaal gesproken maak ik hem om 07:00 wakker. Maar gezien hij in de avond ook al liep te spoken hem ik hem maar laten liggen tot 08:00. Maarja voor het ritme is dat misschien ook niet helemaal slim 😅 Wilde zelf ook nog eventjes slapen haha

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Zoontje is al ruim een week elke dag om 05:00 (of eerder) wakker. We dachte ...
Hier ook herkenning. Ook ruime week zo vroeg wakker. Geen tips, denk dat het een fase is. Qua ontwikkeling gaat ze hier ineens hard en tandjes e.d. Even uitzitten denk ik 🙈 Ze gaat hier niet huilen, maar ligt te kletsen in bed. Wij laten haar gewoon liggen, soms dommelt ze nog wat. Staan nu wat eerder op en daardoor schuift het ritme is naar voren op. Ervaring met de oudste is dat het vanzelf weer gaat opschuiven.. duimen maar haha, hier ook moe 😴

3 maanden geleden

Reactie op Leeuwtje91

Hier ook herkenning. Ook ruime week zo vroeg wakker. Geen tips, denk dat he ...
Oef, irritant he! Denk je net een fijn ritme te hebben, en dan toch ineens weer niet. Maar dat is altijd zo. Hier ook flinke sprongen in de ontwikkeling! En waarschijnlijk ook aankomende tandjes. Dus ik vind hem absoluut te verklaren maar leuk is anders 😅😂

3 maanden geleden

En ineens zijn alle lange dutjes overdag weg? 🙋🏼‍♀️ tenzij ze bij mij ligt

3 maanden geleden

Drinken jullie babies bij sprong 5 ook ineens minder? We bieden 5 keer per dag een fles van 180 aan, maar na 130 cc stopt ze en begint ze te huilen. En is ook de laatste week ineens voor 6 uur wakker🥲🥲🥲