998 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op meryemdem

Drinken jullie babies bij sprong 5 ook ineens minder? We bieden 5 keer per ...
Jaa herkenbaar! Ene keer drinkt die hier 210 weg en dan laat die weer 60 cc staan ofzo. Ook voor 5 u wakker herkenbaar.. na 2 weken slaapt die nu weer door tot 6.15/6.30

3 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Jaa herkenbaar! Ene keer drinkt die hier 210 weg en dan laat die weer 60 cc ...
Oh men, soms denk je echt dat je de enige bent. Volgende week begin ik weer met werken en dan moet ze wel mee vroeg op, maar ze mag ook echt wel weer dagen doorslapen tot 7 uur...

3 maanden geleden

Reactie op meryemdem

Drinken jullie babies bij sprong 5 ook ineens minder? We bieden 5 keer per ...
Jaaaaa! En onrustig soms. Maar ze eet daarnaast der hapjes wel echt goed dus maak me er niet zo heel druk om. Vanmorgen was het eindelijk weer 6:20 🙈 was ik heeeeel blij mee haha

3 maanden geleden

Reactie op meryemdem

Drinken jullie babies bij sprong 5 ook ineens minder? We bieden 5 keer per ...
Heel herkenbaar en ook ineens een ander huiltje. Wie herkent dat? Heel zielig huiltje, vanochtend rond 05:30 ineens en zonet lag ze om 19 uur in bed, sliep gewoon en ineens rond 20:30 heel zielig en hard vanuit het niets huilen😪

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Heel herkenbaar en ook ineens een ander huiltje. Wie herkent dat? Heel ziel ...
Hier ook, ben vanavond al 2x naar beneden gemoeten omdat ze ineens heel zielig en hard begon te huilen. Maar ze kunnen nu ook nachtmerries hebben dus dat zou er ook mee te maken kunnen hebben

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Heel herkenbaar en ook ineens een ander huiltje. Wie herkent dat? Heel ziel ...
Hadden wij hier ook vorige week, nu zie ik 2 tandjes onderin zitten. Veel poepluiers waar die huilend van wakker werd. Sinds een paar dagen niet meer gehad, hier vermoedelijk met tandjes/poepluier te maken gehad

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Heel herkenbaar en ook ineens een ander huiltje. Wie herkent dat? Heel ziel ...
Nou sinds vandaag inderdaad een zielig huiltje in haar slaap, al een paar keer gehad. Ene keer sliep ze door, andere keer bleef ze huilen. Heel gek!

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Heel herkenbaar en ook ineens een ander huiltje. Wie herkent dat? Heel ziel ...
Hier ook ineens een ander huiltje. Wel beter want eerst kon hij alleen maar krijsen. Dit nieuwe huiltje klinkt meer als een baby 😅😂

3 maanden geleden

Pff blij dat de dag er op zit, ze weet vandaag niet met welke fles speen ze wilt drinken de M of de 123 (op stand 2) heb de gehele dag met de flesjes geven allebei de spenen binnen handbereik moeten hebben. Het was dan 30 opdrinken met de 123, dan wilde ze de M speen en dronk ze de fles leeg tot 90 op en dan wilde ze daarna weer de 123 en dronk ze de fles leeg 🤷🏼‍♀️ vanmiddag en vanavond dronk ze haar hele fles leeg in 10 minuten met de 123 + zelfs nog 30 extra. En dan daarnet met de laatste fles de 123 gebruikt maar die werd na 1 slok al afgewezen wilde ook met de M niet drinken en 20 minuten later drinkt ze met de M speen 160 op 🙈 ik snap er vandaag ff helemaal niks meer van 😂. Gelukkig drinkt ze nu wel weer in de woonkamer heb bijna 3 weken elke fles op haar kamer gegeven met gedimd licht dat was de enige plek + zo met het licht dat ze wilde drinken. Blij als het sprongetje weer voorbij is 🤣

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hier ook ineens een ander huiltje. Wel beter want eerst kon hij alleen maar ...
Haahhahah hier hetzelfde. Nja ik lach wel, maar ze krijste hier 10 uur non stop per dag de eerste maanden. Dit is idd een zachter huiltje, we gaan erop vooruit qua volume🥴

3 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Hier ook, ben vanavond al 2x naar beneden gemoeten omdat ze ineens heel zie ...
Nachtmerries komen rond de leeftijd van 2 jaar wanneer het kind een peuter wordt, soms iets eerder in de dreumes leeftijd. Dit omdat het geheugen van een baby nog niet 'bewust' angst ervaart in het lange termijngeheugen ❤️. Is heel veel onderzoek naar gedaan🥰.

3 maanden geleden

We worden met de dag vroeger wakker hier, gisteren was het nog 05:55 uur en vandaag alweer 05:20 uur. En het gekke is ze is nog hartstikke moe wrijft continu in haar ogen en ze is aan het geeuwen maar valt gewoon niet meer in slaap 🤷🏼‍♀️ terwijl ze gisteren ook pas weer een half uur na haar laatste fles is slaap viel. Hopelijk is deze fase snel voorbij 😂

3 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

We worden met de dag vroeger wakker hier, gisteren was het nog 05:55 uur en ...
Zo herkenbaar! Doet ze dan een extra dutje op de dag? Dat lukt hier namelijk vaak niet met als gevolg dat hij om 18 uur alweer in bed ligt. Ik heb het idee dat we hier het vroege wakker worden ook mee in stand houden.

3 maanden geleden

Vandaag was het bij ons 6:20, dat is al iets. Wel met 2 keer wakker worden voor de speen. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren

3 maanden geleden

Zit er nog een extra mini ontwikkelingsfase tussen sprong 5 en 6? Zoontje (6m) is echt al uit sprong 5 volgens mij (en volgens de app) maar ook nog echt niet bezig met de vaardigheden van 6. Maar sinds een paar dagen is hij van heerlijk slapen 's nachts weer terug naar om de 1,5/2u wakker worden en hulp nodig hebben om terug in slaap te vallen. Ook konden we de afgelopen maanden zijn flessen klokslag iedere 4 uur maken, maar nu ineens heeft hij na 2,5 tot 3u honger? Grotere flessen drinkt hij niet. Hij is wel nog vrolijk, maar kan ook ineens humeurig zijn. Ook is hij meer gaan huilen bij het moeten slapen, zowel bij dutjes als 's nachts. Iemand enig idee? We redden het allemaal wel samen, maar ik vind het erg troostend om te weten dat en wanneer het (ongeveer) voorbij gaat. 😅

3 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Zo herkenbaar! Doet ze dan een extra dutje op de dag? Dat lukt hier namelij ...
Ze is om 08:00 uur naar bed gegaan, dan slaapt ze meestal tot 09:30 uur. Dan gaat ze er rond 12:00 uur weer in tot 14:00 uur en dan zo rond 16:15/16:30 uur ook nog voor een dutje van 30 a 40 minuten. En dan gaat ze rond 19:30 uur weer naar bed

3 maanden geleden

Reactie op KingsnQueens

Zit er nog een extra mini ontwikkelingsfase tussen sprong 5 en 6? Zoontje ( ...
In de app zie ik dat dit tussen sprong 5 en 6 in zit, misschien dat dit het is?

3 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ze is om 08:00 uur naar bed gegaan, dan slaapt ze meestal tot 09:30 uur. Da ...
Oh wat knap dat ze het dan vol kan houden tot 8 uur! Ons zoontje kan het maximaal 1,5 uur volhouden als hij zo vroeg wakker is. Dus dan ligt hij soms alweer om 7 uur in bed.. nu in sprong 5 moeten we dan ook heeeeel veel moeite doen om het dutje te verlengen want anders slaapt hij maar 30/45 minuutjes en is hij super chagrijnig. Fases fases fases hè

3 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Oh wat knap dat ze het dan vol kan houden tot 8 uur! Ons zoontje kan het ma ...
Het lukt niet altijd hoor, soms ligt ze wel eerder in bed. Maar ik kijk gewoon even hoe ze is, ik laat haar ook nog even lekker spelen in de box. Maar overigens als ze zo vroeg wakker is dan leg ik haar tussen ons in op bed en dan knuffelen we vaak nog verder in de hoop dat ze nog in slaap valt hahaha. Lukt het niet om dat ochtend dutje dan op te splitsen? Dat als hij al na 30/45 minuten wakker wordt dat hij na een uurtje of nog een klein dutje doet?

3 maanden geleden

Reactie op KingsnQueens

Zit er nog een extra mini ontwikkelingsfase tussen sprong 5 en 6? Zoontje ( ...
Tussen sprong 5 en 6 zit de 6 maanden slaapregressie