998 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Badeendje89

Dan slaapt je kindje meer dan voldoende ervan uitgaande dat hij nu ca. 6 ma ...
Thanks ! Het is ineens gewoon zoveel minder dat is het gekke! Maar goed thanks voor deze tips 😊

3 maanden geleden

Hier zouden we volgende week pas in het rode gedeelte zitten van sprong 5, maar ik heb het idee dat het nu misschien wel raak kan zijn. Zoontje is continue aan het huilen, wil niet spelen. Alleen vasthouden is goed 😅 En slapen kent hij al helemaal niet meer. Is nog wel een beetje ziekig en heeft vorige week zijn eerste twee tandjes gekregen, dus dat zal ook wel meespelen.

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Hier zouden we volgende week pas in het rode gedeelte zitten van sprong 5, ...
Oh het zelfde hier hoor! Het rode begint volgens de kalender 2 juli, maar het voelt alsof we er midden in zitten. Werkelijk niks is goed…. Meisje toch.. 😔 voor ons allebei erg vermoeidend

3 maanden geleden

Iemand toevallig ook bijna helemaal geen last van sprong 5? De voorgaande sprongen waren iedere keer echt super duidelijk. Nu merk ik er echt helemaal niets van gewoon (fijn!!). Hij ‘moet’ nog 7 dagen, dus het donderwolkje staat nog op de planning 🥹

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

1 troost, onze dagen beginnen elke dag om 05:15/05:30 😅. Als je inderdaa ...
Bij ons is dit ook ineens sinds twee weken. Ons zoontje is van 13 december. We hebben echt geen idee hoe het kan en hoe we het kunnen oplossen. Iemand tips? Voorheen sliep hij tot ongeveer 06.00/06.15. Betere tijdens voor de werkende vader en moeder😉

3 maanden geleden

Reactie op karienvo

Bij ons is dit ook ineens sinds twee weken. Ons zoontje is van 13 december. ...
Is hier nu ook een aantal dagen 515. Maar als ik haar bij me pak slaapt ze wel door tot 6/615, ik niet maargoed dat is wat anders 🤣 515 een dag beginnen vind ik niet zo tof haha. Dus dan maar even zo!

3 maanden geleden

Reactie op karienvo

Bij ons is dit ook ineens sinds twee weken. Ons zoontje is van 13 december. ...
Vervelend hè. Ik heb helaas geen tips. Bij ons is het nog steeds gaande 😵‍💫

3 maanden geleden

Reactie op karienvo

Bij ons is dit ook ineens sinds twee weken. Ons zoontje is van 13 december. ...
Hier ook. Hij is van 24 december. Vanochtend was het 4:30 (hoezooooooo??!!!!!) En dan leg ik hem slapend weer weg om 10 minuten later weer wakker te worden. Dus maar opgepakt en bij mij laten slapen, slaapt meneer tot 7.. zit je daar 2 uur in het donker met je goede gedrag ... echt baby.. Het is dat het zo'n schatje is.. :'-) nu ook sinds een week of 2 dat meneer het om half 5 tot 5 wel mooi vind geweest in zijn bedje. Hopelijk een fase

3 maanden geleden

Hier gaat het langzaam weer de goede kant op lijkt het. Volgens de app zit hij nu in de donderwolk maar dat merken we niet echt. Alleen sinds gisteren de dutjes overdag heeeeel moeizaam. Het is iedere keer weer iets nieuws hè 😅 gelukkig de laatste dagen wel weer gewoon tot een uur of 7 geslapen ipv 5.00/5.30 uur 😴

3 maanden geleden

Reactie op Carmenk4

Iemand toevallig ook bijna helemaal geen last van sprong 5? De voorgaande s ...
Hier viel het ook mee! Beetje chagrijnig was ze af en toe, verder niet! Of ja ze drinkt wel vroeger in de nacht dan eerder (ipv 4/5 uur al rond 2 uur) Onze baby nu lijkt sws wat minder last van sprongetjes te hebben dan haar broer

3 maanden geleden

Hier sinds 2 dagen hysterie rondom slapen… eerder altijd geen probleem, of iig geen hysterie. Nu krijsen.. ze was 8u wakker en maar 1 slaap gedaan 11-12 en nu wilt ze niet meer.. nog nooit eerder gehad dat ze maar 1 slaapje heeft gehad (laatste tijd iig 2)

3 maanden geleden

Reactie op suzanned88

Hier ook. Hij is van 24 december. Vanochtend was het 4:30 (hoezooooooo??!!! ...
Preciesssss dit is hier ook gaande. Vreeeeselijk haha

3 maanden geleden

Reactie op dcs12

Ik blijf dit toch gekke adviezen vinden. Ik kan toch moeilijk mijn kindje w ...
Nee hoor, als ik haar te lang wakker houd dan krijg ik een oververmoeide baby die helemaal niet meer wil slapen of hazenslaapjes doet

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Nee hoor, als ik haar te lang wakker houd dan krijg ik een oververmoeide ba ...
Ps: ik lees dat er wordt gezegd volgens adviezen 2,5 uur slaap overdag. Bij een baby van 6 maanden? Ons zoontje van 3 doet zelfs nog een middagdut van dik 2 uur en geloof mij dat was echt een vreselijke slaper voorheen en sliep amper. Nu hij goed en meer slaapt, slaapt hij in de nacht ook beter. Merk het bij onze dochter ook. Alel beken losgelaten en naar haar zelf gekeken. 1,5 uur ochtend, 1,5 uuur middag en 45 min eind van de middag en dan slaapt ze in de nacht beter dan wanneer ik haar te lang wakker houd of korte dutjes laat doen

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ps: ik lees dat er wordt gezegd volgens adviezen 2,5 uur slaap overdag. Bij ...
2.5 uur maar? Wat weinig! Hier zitten we zeker op 3.5 uur per dag.

3 maanden geleden

Als het goed is zit mijn zoon nu in sprong 5 (weet het wel zeker eigenlijk) en sinds 3 nachten slaapt hij zo slecht. Vanaf middernacht blijft hij telkens wakker worden. Soms kort jammeren en dan valt hij weer in slaap, maar ook vaak genoeg huilen tot iemand bij hem is. Dan valt hij wel weer in slaap, maar na 10 minuten begint het opnieuw. Hij sliep altijd de nachten gewoon door en nu ineens gebeurt dit. Wel opvallend is dat hij daar geen last van heeft als hij bij ons op de kamer ligt. Het scheelt dat hij nog onder de 70cm is, dus hij past echt net aan op het randje nog in de wieg, maar hij heeft er niet heel veel ruimte. Zijn ledikant naast het bed is geen doen en het liefste heb ik gewoon dat hij in zn eigen bedje gaat slapen. Hebben jullie hier ook last van (gehad) in sprong 5 en hoe hebben jullie dit opgelost?

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

2.5 uur maar? Wat weinig! Hier zitten we zeker op 3.5 uur per dag.
Met 2.5 uur slaap op 1 dag hou ik alleen maar een chagrijnig kindje over die snachts vaker huilt in haar slaap. Hier nog 3 dutjes. 1x anderhalf uur. 1 x 2 uur, soms 2.5 en 1x 45-60 minuten

3 maanden geleden

Hebben jullie wel eens gehoord van de limoen hack voor in de nacht? Mn collega had het gebruikt bij haar dochter die onrustig sliep en wakker werd in de nacht regelmatig. Ze heeft het nu 2 nachten gebruikt en haar kind wordt alleen even wakker maar valt meteen weer in slaap ja de speen. Ik denk dat ik het ook ga proberen

3 maanden geleden

Reactie op meryemdem

Hebben jullie wel eens gehoord van de limoen hack voor in de nacht? Mn coll ...
Nee, wat is dat?

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Nee, wat is dat?
Je snijdt een limoen door tweeën en legt deze langs het bed. Het schijnt door de geur dat ze daar rusrig van worden en goed kunnen slapen. Ik weet niet of je tiktok hebt, maar daar staan veel video's