998 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op meryemdem

Je snijdt een limoen door tweeën en legt deze langs het bed. Het schijnt do ...
Ohh nog nooit van gehoord maar ik ga het echt een keer uitproberen haha

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

2.5 uur maar? Wat weinig! Hier zitten we zeker op 3.5 uur per dag.
Verschilt denk ook wel per kind! Mijn dochter slaapt dus echt alleen maar 45 minuten per slaapje….. maar haar wakkertijd is dan ook 1,5 uur ong! Breng haar echt om de haverklap in slaap 😂 wou dat mn dochter 2 uur achter elkaar kon slapen! Schijnbaar werkt dit voor haar prima, want de nachten gaan eigenlijk heel goed! Tuurlijk komt ze 1/2/3 x voor een voeding maar slaapt van 7 tot 7 ong!

3 maanden geleden

Wij zijn bij de 3 H’s beland in sprong 5. Sinds woensdag huilerig, slecht slapen.. Toevallig woensdag ook de vaccinatie gehad en ik dacht dat het daar aan lag in eerste instantie. Tot dat mijn zoontje elke keer als we de slaapkamer uitlopen hysterisch begint te huilen. Ook slapen is heel moeizaam: we moeten hem tot in den treure wiegen, maar zodra hij weer weggelegd wordt is het pats poem: wakker en huilen. Waren geen leuke nachten 😅 En helaas vandaag overdag tot nu toe ook zo. Zijn er al kindjes uit deze fase? Wat heeft geholpen?

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Wij zijn bij de 3 H’s beland in sprong 5. Sinds woensdag huilerig, slecht s ...
Ahw dat klinkt inderdaad als de verlatingsangst fase. Zo lastig én sneu altijd. Hopelijk duurt het inderdaad zo kort als de oei ik groei app aangeeft 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Wij zijn bij de 3 H’s beland in sprong 5. Sinds woensdag huilerig, slecht s ...
Hier in ieder geval ook enorme verlatingsangst en eenkennigheid.

3 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hier in ieder geval ook enorme verlatingsangst en eenkennigheid.
Pittig he?! Mijn zoontje had sowieso altijd al moeite met andere mensen (opa’s en oma’s laten oppassen resulteert in net zo lang huilen tot wij weer thuis zijn 😅) maar dan was het goed als wij hem weer in onze armen hadden. Op de opvang gaat het gek genoeg wel wat beter. In ieder geval tot deze week.. Hem in slaap krijgen lukt nauwelijks (728292 keer er heen gaan , oppakken en wiegen en dan slapend wegleggen in de hoop dat hij niet direct wakker wordt.) Maar overdag is hij ook niet te genieten nu. Hij begint een halfuur in zijn wakkertijd al te mopperen, jengelen, huilen. Tot hij dus weer in slaap wordt geholpen. Nu zelfs een dutje overgeslagen omdat het echt niet lukte, de draak.. Alles is een fase en hopelijk is deze fase ook snel voorbij 😢

3 maanden geleden

Reactie op dcs12

Sprong 5 is pittig. Onze goede slaper slaapt opeens mega slecht en loopt ‘s ...
Wij hebben dit ook!!! Snappen er weinig. Ondervermoeidheid lijkt me niet aannemelikk want overdag ook 3 of 4 hazenslaapjes , altijd 30 min Wakkertijd al 2 uur. Kan me nir voorstellen dat ze nog langer wakker moet zijn. Op de opcanf slaapt ze beter en gaat ze soms al na 70 min naar bed. Overigens werkt dat bij ons thuis ook totaal niet.

3 maanden geleden

Reactie op Chb1989

Wij hebben dit ook!!! Snappen er weinig. Ondervermoeidheid lijkt me niet aa ...
Het is hier gelukkig helemaal voorbij! Het duurde een paar dagen maar nu slaapt hij weer de hele nacht door. Inmiddels overdag ook wat minder slaapjes door langere wakkertijden. Er is dus hoop!

3 maanden geleden

Omdat het topic alweer naar de 1000 reacties gaat, heb ik een vervolgtopic aangemaakt: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2023/sprongetjes-topic-deel-2-OdOZvvw?page=1 Dit topic zal ik sluiten.