42 Reacties

2 maanden geleden

Is de wakkertijd bij jullie ook ineens zo kort? Zoontje kon 2,5 of 2 uur en 15 min wakker zijn maar sinds hij ziek is geweest + in sprong 5 zit is het max 2 uur.. Als hij 1.5 uur wakker is begint hij al met jengelen en ogen wrijven.

één maand geleden

Hallo 8 maanden slaapregressie 😥 (en mama was al zo moe)

één maand geleden

Reactie op Juulie

Is de wakkertijd bij jullie ook ineens zo kort? Zoontje kon 2,5 of 2 uur en ...
Hier probeer ik de wakkertijden en het ritme aan te houden maar Meneer wil gewoon niet slapen overdag en de nachten zijn ook ellende. Hallo sprong en of regressie denk ik

één maand geleden

Reactie op Juley30

Hier probeer ik de wakkertijden en het ritme aan te houden maar Meneer wil ...
Moeilijk is dat he? Ik vind het altijd een beetje lastig om te bepalen waar je dan goed aan doet. We zijn sinds gisteren aan het experimenteren of hij misschien genoeg heeft aan 2 dutjes op een dag; ben benieuwd

één maand geleden

Reactie op Juulie

Is de wakkertijd bij jullie ook ineens zo kort? Zoontje kon 2,5 of 2 uur en ...
Ja!!! Begint al bij 1 a 1,5 uur te jengelen…

één maand geleden

Reactie op Juulie

Moeilijk is dat he? Ik vind het altijd een beetje lastig om te bepalen waar ...
Oeh ben benieuwd!! Laat maar weten

één maand geleden

Reactie op Carmenk4

Oeh ben benieuwd!! Laat maar weten
Lijkt geen verschil te maken helaas..

één maand geleden

Reactie op Juley30

Hier probeer ik de wakkertijden en het ritme aan te houden maar Meneer wil ...
Hier ook hoor. Al een paar weken slaapt ze overdag steeds een half uurtje (soms zijn we langer bezig haar in slaap te krijgen dan het daadwerkelijke dutje duurt). Dan wordt ze eigenlijk al te snel (en dus chaggie) wakker. In de wakkertijd veel jengelen, wil ineens ook niet meer in de wandelwagen wat eerst altijd een redmiddel was. En de nachten gaan ook zo moeizaam.. elke 1 a 2 uur wakker en wil dan ook een voeding (borst). Vrees ook dat we een beetje in een verkeerd ritme zijn gekomen nu want overdag wil ze nauwelijks drinken. Maar heb eerlijk gezegd ook echt de puf niet om het nu te gaan doorbreken, dat kost weer zo veel energie ben ik bang. Ik vind dit wel echt een pittige fase hoor, ohoe 🥱.

één maand geleden

Reactie op CinA

Hallo 8 maanden slaapregressie 😥 (en mama was al zo moe)
Oef hier ook.. of sprong 6.. de wallen onder m’n ogen worden met de dag donkerder🤡

één maand geleden

Hier kindje van 7 maanden. Nachten zijn ok, maar slapen door de dag een ramp. Ze is ook niet moe... En normaal is ze een grote slaapkop dus snappen er niks van. Ze eet ook slecht maar wel best vrolijk tenzij ze mama, papa of omi niet ziet. Geen idee wat dit is

één maand geleden

Reactie op EliJe

Hier kindje van 7 maanden. Nachten zijn ok, maar slapen door de dag een ram ...
Hoeveel slaapt ze dan wel als je zegt dat ze niet moe is?

één maand geleden

Reactie op Jurst

Hoeveel slaapt ze dan wel als je zegt dat ze niet moe is?
Snachts slaapt ze gewoon mooi 12h van 7 tot 7, door de dag momenteel een uur in het totaal, sommige dagen 1.5 a 2h. Ze heeft altijd veel slaap nodig gehad dus staan er een beetje verbaasd van ... En ze wrijft wel in haar oogjes en gaapt maar van zodra ze haar slapen leggen is ze al snel weer wakker en wilt dan niet meer slapen. Week terug sliept ze overdag van half10 tot 10, en van half 1 tot kwart voor 3. Namiddag deed ze dan geen dut meer. Dus weet niet goed wat doen, momenteel laat ik haar gewoon beslissen en denk dat het een fase zal zijn.

één maand geleden

Reactie op EliJe

Snachts slaapt ze gewoon mooi 12h van 7 tot 7, door de dag momenteel een uu ...
Dan inderdaad gewoon 2 dutjes bieden en zo lang ze het verder goed doet, komt er vanzelf wel weer een langere middagdut.

één maand geleden

Het wordt elke dag vroeger… 05:00 wakker en niet meer willen slapen. Voorheen 06:00. Hij ligt dan echt keihard te huilen in bed en een fles geven helpt ook niet. Hem laten liggen ook niet. De dagen beginnen dus zo vroeg maar eindigen ook laat omdat hij in de avond heel moeilijk in slaap komt/steeds wakker wordt. Ik ben zo moe 😢

één maand geleden

Reactie op Juulie

Het wordt elke dag vroeger… 05:00 wakker en niet meer willen slapen. Voorhe ...
Dat was bij ons zo, op een gegeven moment zelfs 1 uur ‘s nachts en niet meer willen slapen. Verklaar me voor gek, maar ik had op TikTok gezien dat een limoen door midden snijden en in een bakje doen, met de gesneden kant naar boven, en in de slaapkamer van die kleine zetten zou helpen. Wordt ze vandaag ineens pas om 6 uur wakker😱

één maand geleden

Reactie op Hartje1991

Dat was bij ons zo, op een gegeven moment zelfs 1 uur ‘s nachts en niet mee ...
Ben benieuwd of het blijft werken. Een twijfel om het zelf ook eens te proberen haha

één maand geleden

Reactie op Juley30

Ben benieuwd of het blijft werken. Een twijfel om het zelf ook eens te prob ...
Haha ja ik dacht wat kan een limoen nou voor kwaad doen. Vannacht weer gedaan, weer pas kwart voor 6 wakker. Of het nou toeval is, geen idee🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik snap het gewoon echt niet…. Na de laatste fles gaat zoontje vaak wel slapen, leg hem slapend weg. Eerste keer lukt 80% van de tijd zonder problemen. Echter wordt hij na enkele minuten echt zwaar overstuur wakker. Ik kan hem dan alleen troosten door hem echt op te pakken, hem in bed troosten lukt helaas niet. Hij valt dan vrij snel in slaap, maar het moment dat je hem weg legt is het weer huilen geblazen. Dit riedeltje herhaalt zich soms wel 5x en elke keer duurt het langer om hem weer in slaap te krijgen. In combinatie met het heel vroeg wakker zijn en in de nacht ook nog een paar keer naar zijn kamer te moeten maakt mij wel echt een beetje wanhopig

één maand geleden

Reactie op Juulie

Ik snap het gewoon echt niet…. Na de laatste fles gaat zoontje vaak wel sl ...
Jeetje, dat klinkt vervelend en zwaar! Onze baby slaapt ook erg licht als de net in slaap is, en ik wacht daarom meestal als zij in mijn armen in slaap is, 15/20 minuten met haar wegleggen. Anders wordt ze ook steeds wakker. Na 20 minuutjes slaapt ze wat vaster, en kan ik haar wegleggen zonder dat ze steeds wakker wordt. Wellicht helpt dat?

één maand geleden

Reactie op Juulie

Ik snap het gewoon echt niet…. Na de laatste fles gaat zoontje vaak wel sl ...
Is dit nieuw? En hoe gaat het verder als hij moet liggen op zijn rug? Anders wellicht om uit te sluiten keer oren laten checken? En hier lukte slapend wegleggen eerst ook altijd en nu steeds minder. 🤷🏼‍♀️