49 Reacties

vor 13 Tagen

Reactie op Juulie

Zijn er al kindjes uit de slaapregressie? Hier zijn we al 6 weken bezig. Sp ...
Ik vermoed van wel, al heeft ze er hier niet heel veel last van gehad en niet heel lang (2 à 3 weken). Ze is maandag 9 maanden. Het vroege wakker worden is voorbij, er is weer een tandje door en ze begint met papa/mama. Ze slaapt overdag ook ineens weer veel langer.

vor 13 Tagen

Pfoe hier is de slaapregressie aan hoor.. sinds 2 weken maar vanacht weer een jackpot..

vor 9 Tagen

Hier zijn we al een tijd bezig met de sprong en slaapregressie. Al 6 weken aan de gang met in slaap wiegen en om de 2 uur wakker worden. Sinds 2 nachten wordt mijn zoontje rond 02:00 krijsend wakker en blijft huilen omdat hij zo moe is tot zo’n 05:30. Ben maar naast zijn ledikantje gaan liggen. Het geluk dat zijn 4 boventandjes ook doorkomen maar ben me een partijtje moe zeg 🥵

vor 9 Tagen

Ons zoontje zit nog in sprong 6 en lijkt ineens echt weer achteruit te gaan. Dit lees je natuurlijk wel vaker, maar zo bizar! Hij weet niet meer hoe hij zelf moet gaan zitten. Zodra hij ligt begint hij te schreeuwen.. rollen en zelfstandig zitten doet hij niet meer. Ik hoop maar dat dit snel weer overgaat, wat een frustratie!

vor 7 Tagen

Laatste stukje sprong 6, alle motorische ontwikkeling vanaf rollen tot kruipen en staan en aan de handen stappen in zo'n beetje 3 weken, doorkomende tandjes, een mega verkoudheid. Kriiiiiijsen! En dan een peuter die over een week jarig is, en ons een uur wakker gehouden heeft midden in de nacht, waarna we zelf 2 uur later nog wakker waren van alle heisa. Veeg mij op hoor.

vor 7 Tagen

Reactie op Sabineee

Ons zoontje zit nog in sprong 6 en lijkt ineens echt weer achteruit te gaan ...
Hoe gaat het nu? Klinkt alsof er misschien ook fysiek iets is waar hij laat van heeft?

vor 5 Tagen

Reactie op Jurst

Hoe gaat het nu? Klinkt alsof er misschien ook fysiek iets is waar hij laat ...
Ik weet het niet.. het gaat wel weer wat beter maar slapen is echt drama op het moment. Dus ik denk gewoon een combinatie van sprong 6 en slaapregressie. Hij is zooo chagrijnig de hele dag tenzij we ons als een clown gedragen en hem continu vermaken, ben echt vreselijk moe. Zou toch zo lekker zijn om af en toe even een relaxte baby te hebben die zich ook een paar minuutjes zelf kan vermaken.

vor 5 Tagen

Reactie op H0bbezak

Ha, dacht ik dat we een heerlijk ritme te pakken hadden met slapen (ochtend ...
Ohhh hier precies hetzelfde, maar dan vanaf 4:30 uur wakker 😩 ook net een top ritme gehad maar nu.... Dramaaaa

vor einem Tag

Waar we net uit de ellendige slaapregressie waren en ik eindelijk weer langer kon slapen en een vrolijkere baby hadden, staat na 3 dagen sprong 7 vervroegd voor de deur 😭 Schreeuwen, huilen, nachtmerries.. maar ook nieuwe tandjes, optrekken en stapjes zetten langs de meubels!