Hoi hoi,
Nieuwe mama hier. Mijn kleine man van 7 weken heeft sinds een paar dagen echt een sterke urine lucht . Ik ga vanmiddag de dokter even bellen om wat dingen uit te sluiten.
鈥楽 morgens als ik zijn kamer binnen kom is de kamer echt begeven naar urine lucht. Ik gebruik kruidvat luiers .
Nog meer mama鈥檚 die dit hebben ervaren?
Mijn ervaring is dat de kruidvat luiers sneller/meer stinken dan bijvoorbeeld Etos.
Is het alleen als de luier wat langer aan heeft gezeten of ook bij verschoonbeurten die korter op elkaar zitten?
ik gebruik ook Kruidvat luiers newborn. ik probeerde deze keer Kruidvat pure en soft en vind deze echt niet goed en vind ook dan dat je sterk urine ruikt.
Mijn ervaring is ook dat Kruidvat luiers sneller stinken. Etos vond ik bij ons eerste zoontje ideaal, maar gebruiken nu bij ons tweede zoontje de luiers uit Duitsland.
Oke top bedankt iedereen, stelt me gerust.
Op mn werk gebruiken we zelf ook de kruidvat luiers, zelf nooit een sterke geur ervaren. Maar ik ga zeker even die van de etos proberen, bedankt voor de tips!
Toen ik je titel las, dacht ik al gelijk. Kruidvat luiers!
Zeker die van de ochtend. Echt zo een vieze lucht. Wij zijn bij onze dochter ook overgestapt naar Etos luiers. Ook goed betaalbaar, maar niet meer die vieze lucht.
Voor degene die etos luiers aanraden: gaat het dan om de gewone, of de puur&zacht? Wij hebben ook de Kruidvat pure&soft en vaak ook het idee dat m鈥檔 zoontje naar urine ruikt, dus wellicht goed om ook eens Etos te proberen, maar ben dus benieuwd of het uitmaakt welke je neemt 馃槃