9 Reacties

2 jaar geleden

Mijn ervaring is dat de kruidvat luiers sneller/meer stinken dan bijvoorbeeld Etos. Is het alleen als de luier wat langer aan heeft gezeten of ook bij verschoonbeurten die korter op elkaar zitten?

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Mijn ervaring is dat de kruidvat luiers sneller/meer stinken dan bijvoorbee ...
Het is vooral bij zijn ochtend luier, maar soms ruik ik hem ook wanneer het wat korter op elkaar zit.

2 jaar geleden

ik gebruik ook Kruidvat luiers newborn. ik probeerde deze keer Kruidvat pure en soft en vind deze echt niet goed en vind ook dan dat je sterk urine ruikt.

2 jaar geleden

Mijn ervaring is ook dat Kruidvat luiers sneller stinken. Etos vond ik bij ons eerste zoontje ideaal, maar gebruiken nu bij ons tweede zoontje de luiers uit Duitsland.

2 jaar geleden

de dokter zei tegen ons dat dat door de luier komt en je er niks tegen kan doen. wij gebruiken gewoon pampers merk ook daarbij gebeurt het.

2 jaar geleden

Reactie op demi16031996

Het is vooral bij zijn ochtend luier, maar soms ruik ik hem ook wanneer het ...
Kan geen kwaad om het bij de huisarts te checken, maar wellicht dat het met andere luiers opgelost kan worden. Hier was dat wel het geval 鈽猴笍

2 jaar geleden

Oke top bedankt iedereen, stelt me gerust. Op mn werk gebruiken we zelf ook de kruidvat luiers, zelf nooit een sterke geur ervaren. Maar ik ga zeker even die van de etos proberen, bedankt voor de tips!

2 jaar geleden

Toen ik je titel las, dacht ik al gelijk. Kruidvat luiers! Zeker die van de ochtend. Echt zo een vieze lucht. Wij zijn bij onze dochter ook overgestapt naar Etos luiers. Ook goed betaalbaar, maar niet meer die vieze lucht.

2 jaar geleden

Voor degene die etos luiers aanraden: gaat het dan om de gewone, of de puur&zacht? Wij hebben ook de Kruidvat pure&soft en vaak ook het idee dat m鈥檔 zoontje naar urine ruikt, dus wellicht goed om ook eens Etos te proberen, maar ben dus benieuwd of het uitmaakt welke je neemt 馃槃