6 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje poept wel vaker, maar zijn windjes kunnen ook enorm stinken! Kan geen kwaad volgens mij 馃槉 Hij is nu 13 weken en het is wel minder geworden moet ik zeggen

2 jaar geleden

Nu 10 weken en precies hetzelfde verhaal. Mijn dochter poepte nog iets minder, maar haar scheten.. poeh! Niets aan de hand verder, ik heb ook navraag gedaan bij het cb.

2 jaar geleden

ja hier ook hoor mijn dochter poept ook niet vaak maar laat heledag door enorme harde en stinkende scheten. Rare is dus dat die scheten echt naar poep stinken alsof er net een grote man naar de wc is gegaan en haar poep ruikt alleen naar zure melk, ook vies, maar vind gek dat zo verschilt qua geur.

2 jaar geleden

Mijn zoontje poept sinds een paar weken naar 1b keer in de 2 a 3 dagen. Sinds hij minder is gaan poepen stinken zijn scheten ook enorm. Echt gewoon rotte eieren lucht. Ik dacht dat babys altijd lekker ruiken, maar die van ons echt niet馃檲 Ik ben een benieuwd wat het consultatiebureau zei.

2 jaar geleden

Zoontje poept ook maar 1x per week een overvolle dunne oranje spuitluier. Laat ook veel windjes, maar de geur valt wel goed mee, oef. Hier ook wel regelmatig last van krampjes.

2 jaar geleden

Het is volkomen normaal! Tijdens deze maanden groeit de darmflora en starten bacteri毛n in de dikke darm met het verteren van voedsel waarbij ze soms gassen als restproduct geven (de stinkende scheet). De poep zelf ruikt anders, omdat dit het onverteerbare deel van voeding is waar die gassen (vaak) niet mee mengen. Het is dus een teken dat de darmen zich ontwikkelen :)