10 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier ook sinds gisteren erg verkouden! Ik ruik z'n mondje ook nu wat meer.. hier 8 tandjes. Kan best zijn door een zere keel dat ze wat meer ruiken uit de mond.. dat heb je zelf dan ook.

茅茅n maand geleden

Ja hier ook! Verkouden en hoesten (kinkhoest herstellend)

茅茅n maand geleden

Hier ook en dat bleek keelamandel ontsteking te zijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mosieeee

Hoe kwam je daar achter als ik vragen mag?

茅茅n maand geleden

Reactie op Mosieeee

Had je kindje daar verder ook klachten van? Ik vind bij onze beide kindjes dat ze best wel uit de mond stinken (2 jaar 3 maanden en 1 jaar) ondanks dat ze allebei wel goed poetsen. Ze hebben verder totaal geen klachten op af en toe een beetje snotterig na.

茅茅n maand geleden

Heel herkenbaar bij ons zoontje van 1 jaar en 2 dagen. Ik rook het voornamelijk in de nacht als ik hem rondwiegde. Wat misschien nog helpt, is tijdens het tanden poetsen ook de binnenkant van de wang even mee nemen. Daar kunnen etensrestjes achterblijven en die kunnen voor die lucht zorgen als ze er lang blijven zitten. Wie weet helpt het?馃榿

茅茅n maand geleden

Hier ook door het ziek zijn! Echt een soort ontsteking lucht

茅茅n maand geleden

Hier ook! Ze slaapt ook met haar mondje open doordat ze zo verkouden is. Ik vermoed dat het daardoor komt

25 dagen geleden

Reactie op ummatobe

Hoe kwam je daar achter als ik vragen mag?
Maar de huisarts geweest. Omdat hij koorts had en steeds heel weinig energie, dus als hij wakker werd w energie maar dat was voor korte duur.

25 dagen geleden

Reactie op Ryrywire

Had je kindje daar verder ook klachten van? Ik vind bij onze beide kindjes ...
Hij had wel koorts en had niet veel energie. Steeds een energie burst na een slaapje maar dan daarna helemaal geen energie, slecht eten en drinken.