11 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk gewoon kruidvat.. ik heb die van kruidvat voor ons zelf en ik heb een met siliconen gehaald voor de baby omdat ik dat wat prettiger vondt ( in setje) weet ff niet waarvan..

2 jaar geleden

Vandaag een van medisana bij de action gescoord voor een klein prijsje 👍🏽

2 jaar geleden

Tijdens de kraanwerk wil je kraamverzorgende soms je temperatuur meten. Voor de baby gebruik je een aparte (die je alleen voor hem/haar gebruikt). Ik heb hier gewoon een simpele, om rectaal te meten. Die zijn het goedkoopst en ook het betrouwbaarste.

2 jaar geleden

1 tip als je er eentje haalt; let op dat je er 1 neemt die er maar 10 seconden over doet om te meten. Sommige duren namelijk 30 seconden. Niet zo fijn..zeker als het ook in 10 seconden kan toch😄

2 jaar geleden

Reactie op denise211223

1 tip als je er eentje haalt; let op dat je er 1 neemt die er maar 10 secon ...
Maar laat je temperatuur rectaal meten? Ik heb dat de vorige keer geweigerd. Zat echt niet te wachten op elke dag zo’n thermometer in mijn hol 🙊 😂. Bij mij deden ze meten onder mijn oksel.

2 jaar geleden

Ik had gewoon 1 bij action gekocht, tijdens me eerste zwangerschap, meten ze elke dag in de kraamweek me temperatuur, maar ik deed t gewoon zelf rectaal en gaf t aan haar door haha. 😀

2 jaar geleden

Reactie op H0bbezak

Maar laat je temperatuur rectaal meten? Ik heb dat de vorige keer geweigerd ...
Dat hebben ze wel het liefst omdat de rest niet zo accuraat is. Dit is het meest betrouwbare. En je kan het toch zelf doen.

2 jaar geleden

Reactie op denise211223

Dat hebben ze wel het liefst omdat de rest niet zo accuraat is. Dit is het ...
Oh hahah. Ja mijn kraamhulp gaf aan dat zij zelf de temperatuur moest meten. Vandaar dat ik zoiets had van “joeeee”.

2 jaar geleden

Reactie op H0bbezak

Oh hahah. Ja mijn kraamhulp gaf aan dat zij zelf de temperatuur moest meten ...
Groot gelijk😂 en ten alle tijden ben je eigen baas over je lijf toch haha.

2 jaar geleden

Ik had gewoon 1 bij action gekocht, tijdens me eerste zwangerschap, meten z ...
Dit klopt toch niet helemaal? Een oorthermometer is bijv net zo accuraat. Oksel wel wat minder betrouwbaar. Bij twijfel kan je altijd nog over op rectaal. Wij gebruiken oorthermometer!

2 jaar geleden

Dit klopt toch niet helemaal? Een oorthermometer is bijv net zo accuraat. O ...
Oorthermometer zal idd vast ook goed zijn hoor, maar wij vinden dat zelf niet altijd fijn. Dus hadden gewoon 2 goedkope bij de action gehaald, omdat je er toch 1 voor de baby moest dacht ik doe er voor mezelf ook zo 1, en dan meet ik lekker zelf 🙈