29 Reacties

17 dagen geleden

De trappel piano van vtech vind ze hier geweldig! ☺️ kan je aan de box hangen

17 dagen geleden

Reactie op kayleighvanboxel

De trappel piano van vtech vind ze hier geweldig! ☺️ kan je aan de box hang ...
Die hebben we ook al aan de box hangen! Hihi

17 dagen geleden

Hier hebben we wel eens een leuke “snoezellamp” aan als ze in de box ligt, vindt ze heerlijk om naar te kijken ☺️

17 dagen geleden

Op de foto lijkt de lamp heel heftig zie ik nu hahaha maar dat valt in het echt reuze mee

17 dagen geleden

Freddie vuurvlieg

17 dagen geleden

Reactie op Loefje123

Hier hebben we wel eens een leuke “snoezellamp” aan als ze in de box ligt, ...
Oeehh, dat is een goeie! En dat beweegt ook?

17 dagen geleden

Van die ringen die je in elkaar kan haken (zoals deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-linkie-links/p/5715739?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiYOxBhC5ARIsAIvdH528ouXMgZ3QIoFsIkDt4Bo3FEN0Wwugq6mcWkJA1kMeCoGvh2cq1fwaAltvEALw_wcB ) vindt onze meid echt fantastisch. Ze wil ze de hele dag pakken, vasthouden, van de ene naar de andere hand. Onze oudste wil er ook nog steeds mee spelen, blijft leuk. Echt een aanrader! Ook een tip niet perse qua speelgoed, maar onze dame vindt het ook sowieso leuk om van alles vast te pakken en te voelen, dat hoeft niet perse speelgoed te zijn. Een theedoek met een leuk printje, een houten lepel, de afstandsbediening, noem maar op. Allemaal dingen die ze kan ontdekken.

17 dagen geleden

Reactie op Kim151223

Oeehh, dat is een goeie! En dat beweegt ook?
Jaa heel leuk! Je kan het zelfs op verschillende snelheden zetten qua bewegen en verschillende kleurtjes

17 dagen geleden

Reactie op Loefje123

Jaa heel leuk! Je kan het zelfs op verschillende snelheden zetten qua beweg ...
Aaah top! Bedankt!

17 dagen geleden

Een spiegel van lovevery europe 😊

17 dagen geleden

Reactie op Loefje123

Hier hebben we wel eens een leuke “snoezellamp” aan als ze in de box ligt, ...
Heb je een linkje?🤭 denk dat onze dochter dit ook helemaal geweldig gaat vinden

16 dagen geleden

Reactie op x_xkimmy

Heb je een linkje?🤭 denk dat onze dochter dit ook helemaal geweldig gaat v ...

16 dagen geleden

Meteen besteld! Hahaha

16 dagen geleden

Ik leg de babygym in de box en hang er elke x nieuw speelgoed aan. Ook zon grijpballetje vind ze heel leuk. Of knisperboekjes

16 dagen geleden

Reactie op Kim151223

Meteen besteld! Hahaha
Heel leuk! Ben benieuwd of het in de smaak valt haha. En ohja, ik gebruik hem ook bij het in bad gaan. Muziekje op en een de lamp aan, wordt ze helemaal zen 👌🏼

16 dagen geleden

Linkie links, echt beste ooit!

15 dagen geleden

Reactie op Loefje123

Heel leuk! Ben benieuwd of het in de smaak valt haha. En ohja, ik gebruik h ...
Ik heb hem zojuist binnen gekregen! Moet er een lampje branden als hij aan de lader zit? Ik heb het idee dat de mijne het niet doet hihi.

15 dagen geleden

Reactie op Kim151223

Ik heb hem zojuist binnen gekregen! Moet er een lampje branden als hij aan ...
Hij gaat niet aan als hij in het stopcontact zit? Dan kan het zijn dat ie het niet doet idd 😢 Met de afstandsbediening en aan de zijkant van de lamp ook al geprobeerd?

15 dagen geleden

Reactie op Loefje123

Hij gaat niet aan als hij in het stopcontact zit? Dan kan het zijn dat ie h ...
Moet nog even batterijtjes voor de afstandsbediening erin doen, die komt m'n man zo brengen.. hopen dat hij het dan doet 🤭 en anders maar even de action benaderen hahaha

15 dagen geleden

Reactie op Kim151223

Moet nog even batterijtjes voor de afstandsbediening erin doen, die komt m' ...
Oeh ik hoop het ook voor je! Bij mij ging hij vgm de eerste keer aan met de afstandsbediening dus hopelijk bij jou ook