16 Reacties

11 maanden geleden

Wij hebben de buggy van elodie details (Mondo) en voldoet aan al je eisen 😊 super tevreden van

11 maanden geleden

Reactie op Anoniem221121

Wij hebben de buggy van elodie details (Mondo) en voldoet aan al je eisen � ...
Hey! Ik heb gelijk even gekeken maar ik vind toch de rugleuning redelijk laag. Maar bedankt voor het meedenken 😊 Wellicht heeft iemand anders er wat aan :)

11 maanden geleden

Wij hebben de Easywalker Jackey 2. Ook voor vakantie (of snel in de zomer). Wij wouden hem ook mee het vliegtuig in maar bleek bij het inchecken dat we hem mochten meenemen tot de deur en dat die dan toch echt het ruim in moet. Ik denk dat dat toch vaak zo is. Maar heb ik geen verstand van. Maar we zijn er erg blij mee. En misschien een idee om tweedehands te kijken? Hebben wij ook gedaan. Prima en scheelt weer geld! En duurzaam, dus ook fijn meegenomen.

11 maanden geleden

Reactie op Floraison

Wij hebben de Easywalker Jackey 2. Ook voor vakantie (of snel in de zomer). ...
Klopt idd! De verkoper bij babypark zei ook dat de jackey2 niet als handbagage mee mag helaas. Ik wil idd evt wel tweedehands kopen, maar alleen als hij echt heel goed is haha. Dit is ons eerste kindje en we hopen op nog veel meer, dus dan willen we graag goede spullen die we lang kunnen gebruiken 😉. Maar thanks voor het meedenken

11 maanden geleden

Wij hebben de maxi cosi Lara2, sinds vandaag voor t eerst gebruikt. Voor nu ben ik erg tevreden, weet alleen niet of hij ls handbagage mee mag.

11 maanden geleden

Wij hebben de Joolz aer+ en we zijn er zo blij mee! Hij heeft trouwens wel 3 standen! Wij hebben hem mee kunnen nemen in het vliegtuig (Qatar airlines), maar dit ligt echt heel erg aan de maatschappij!

11 maanden geleden

Hier net een Jacky (1) gekocht. Veel korting op easy walker website in de outlet. Prijsverschil was me het oudere model waard.

11 maanden geleden

FF-N-EASY-30. 30% korting nog extra op de eigen website.

11 maanden geleden

Reactie op LizaSil

Wij hebben de Joolz aer+ en we zijn er zo blij mee! Hij heeft trouwens wel ...
Ik vond deze ook het mooiste! Maar 3 standen? Ik dacht maar 2? Je kunt alleen de rits losritsen en dan gaat hij in de ligstand toch?

11 maanden geleden

Reactie op Twinkelstar

Hier net een Jacky (1) gekocht. Veel korting op easy walker website in de o ...
Thanks! Ik vind persoonlijk de rugleuning te laag om hem lang te kunnen gebruiken, maar wellicht heeft iemand anders wat aan je tip en kortingscode 😊

11 maanden geleden

Joolz aer+ hier! Moet wel zeggen dat ik de rugleuning iets hoger had gewild, ons zoontje is wel heel lang al (81 cm bij 13 maanden), verwachting is ook dat ons zoontje erg lang gaat worden ivm grote papa. Maaaaar, weinig andere buggy’s zijn veel hoger dus wat dat betreft kan ik het ook moeilijk vergelijken. Hij is wel heel compact, rijdt fijn en mag mee in het vliegtuig. Een ander minpunt vindt ik de krappe boodschappenmand!

11 maanden geleden

Ik vond deze ook het mooiste! Maar 3 standen? Ik dacht maar 2? Je kunt alle ...
Ja klopt, maar dan zit er nog een clipje achterin waardoor hij nog platter kan! Tenminste, als je hem in Europa koopt. In Amerika en Australië heeft hij bijvoorbeeld maar 2 standen, omdat hij geheel plat wat instabieler is en de veiligheidseisen daar anders zijn.

11 maanden geleden

Cybex beezy, zonnekap had van mij nog wel wat groter gemogen, maar vond dit wel de beste in de prijscategorie

11 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo butterfly gekocht en zijn heel tevreden. Rugleuning is traploos verstelbaar met een riempje en kan bijna helemaal plat. Heeft een grote kap die zelfs nog te verlengen is door hem open te ritsen en het gaasdeel ertussen komt. Hij heeft een hoge rugleuning en de schouder riempjes kunnen meegroeien naar boven. Hij mag als handbagage mee in het vliegtuig en is met 1 hand in te klappen.

11 maanden geleden

Wij hebben de Cybex Orfeo. Erg blij mee en alle keren als handbagage meegenomen in het vliegtuig

11 maanden geleden

Joolz aer+, heel fijn! En deze heeft idd 3 standen, met de clip dicht en rits open heb je ook nog een stand :-)